• ik begon daarstraks ( half uur geleden ofzo) met wat foto's posten op tumblr. ik had 22 volgers (ongeveer, volgens mij minder) Ik zit nu bijna aan de dertig! Er is zelfs iemand die een van mijn foto's op zijn site heeft gezet (boeiend!)
    wie heeft ook wel eens opeens zoveel volgers?

    edit: Het zijn er zes die me vandaag zijn gaan volgen

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 17:48 ]

    ik op hyves


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb geen tumblr. x)


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Lol, ik had na een maand al 1920 followers. Ja ik voel me nu cool.

    Acceptance schreef:
    Lol, ik had na een maand al 1920 followers. Ja ik voel me nu cool.
    hoe krijg je dat voor elkaar?

    Ik heb vijf volgers, maar ik vind het leuk om dingen erop te zetten dus het boeit me niet zoveel xd haha.
    En ik ben één van die zes :Y). Want ik keek vandaag in het Tumblr topic en toen ging ik je volgen xd haha.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Mayci schreef:
    (...) hoe krijg je dat voor elkaar?

    Geen idee, ik had voor dat ik een nieuw account aanmaakte ongeveer een half jaar geleden, al een account voor over een jaar gehad en daar had ik meer dan 10000 followers, ik was met alle populaire blogs 'bevriend', vooral bluelist! Hij is aardig :Y) Maar ik raakte weer in contact met hem en toen had die op zijn blog gezet dat ik terug was en ze me moesten volgen, lol. Ik heb nu 13842 followers :Y) Oh yeah, im so awesome.

    Ik heb geen tumblr, maar op youtube heb ik wel meer dan honderd abo's

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 18:02 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Acceptance schreef:
    (...)
    Geen idee, ik had voor dat ik een nieuw account aanmaakte ongeveer een half jaar geleden, al een account voor over een jaar gehad en daar had ik meer dan 10000 followers, ik was met alle populaire blogs 'bevriend', vooral bluelist! Hij is aardig :Y) Maar ik raakte weer in contact met hem en toen had die op zijn blog gezet dat ik terug was en ze me moesten volgen, lol. Ik heb nu 13842 followers :Y) Oh yeah, im so awesome.

    lol. Geef me de link van jou blog eens. Je hebt in ieder geval mazzel.

    Ik had vanochtend nog 53 Followers op Twitter en nu 60. Toen schrok ik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nou, ik moet er nog 80 tot 2000. (krul) Lol, ik krijg er iets van 20 elke dag. :') ik voel me een opschepper


    wth.

    Ik heb er iets van.. 20? Idunno, let er niet echt op, to be honest. Ik heb Tumblr meer voor mezelf dan voor anderen. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik had binnen een paar dagen 6 nieuwe followers op twitter, en dat vond ik al veel :') maar ik heb geen idee, ik heb geen tumblr.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb geen Tumblr.


    No growth of the heart is ever a waste

    Carcass schreef:
    Ik heb er iets van.. 20? Idunno, let er niet echt op, to be honest. Ik heb Tumblr meer voor mezelf dan voor anderen. (:


    It ain't broke, so don't fix it.