• Heya
    Ik ga morgen naar de kapper om mijn haren te verven en te knippen, mijn pony is nu echt heel erg lang dus moest sws geknipt worden =) Ben wel eens toe aan wat nieuws! Wil niet veel korter maar wel wat anders xd
    Mijn haren zien er nu zo uit:


    Ik wil mijn haren weer in deze kleur verven denk ik:

    ( ik ben de linker )

    Alleen hoe zal ik het knippen? Hebben jullie ideeën? Het liefst een plaatje ervan. En is die kleur die ik toen had leuk om nu weer te nemen? Vind het zelf wel wat leuker voor de winter, en mijn haren lijken heel snel vet met mijn blonde highlights!
    Alvast bedankt voor je mening x


    Where words fail, music speaks

    Btw, de kleur staat vast, nu alleen het kapsel nog =)


    Where words fail, music speaks

    Misschien is een schuine pony leuk? Al zou je je haren daar misschien net iets langer voor moeten laten groeien.. en qua kleur vind ik dat blonde eigenlijk ook best leuk moet ik zeggen ;o


    ars moriendi

    Ik vind de blonde denk ik leuker dan het bruine. En ik vind de pony ook erg leuk staan bij je gezicht, dus in jouw plaats zou ik het niet te veel willen verranderen (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Apocalyptic schreef:
    Misschien is een schuine pony leuk? Al zou je je haren daar misschien net iets langer voor moeten laten groeien.. en qua kleur vind ik dat blonde eigenlijk ook best leuk moet ik zeggen ;o

    Thanks voor de tip!
    Zat zelf aan dit te denken...


    Where words fail, music speaks

    SafeToSay schreef:
    (...)Thanks voor de tip!
    Zat zelf aan dit te denken...


    Dat ligt inderdaad misschien meer in wat je op dit moment met je haar kunt (: Leuk!


    ars moriendi