• Nieuw Topic.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:08 ]

    Aragog schreef:
    [Thanks. (:]


    [Graag gedaan. (:]

    Maya
    Als een klein kind dat een gigantisch cadeau kreeg, verloste ik de mars van zijn verpakking. ''Dankjewel.'' glimlachte ik nog naar Quinto, voordat ik een hap nam.
    God, ik was vergeten hoe heerlijk chocola was. Ik at langzaam, om er zo veel mogelijk van te genieten. Dit kon ook zomaar de laatste keer zijn, toch?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Delphine Sarah Parker

    Tussen het kussen door komt er een zacht gefluister door Drew's lippen:
    'Damn...' ik glimlach maar stop niet één keer. Zijn hand glijdt van mijn middel tot naar mijn kont, waarna hij er een tik op geeft. Een giechel die niet onderdrukt wou worden gaat over de open plek. Zonder enige moeite rolt Drew me om, zodat ik het zachte gras nu onder mijn rug voel kietelen en hij boven me hangt. Ik kijk hem aan en er glijdt onwilleukeurig een lach over mijn gezicht.
    'Ooit gedacht dat je dit met mij zou doen?' na mijn vraag druk ik mijn lippen kort op die van hem, om te laten zien dat ik er absoluut geen eind aan wil maken.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 16:27 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Quinto Thomas Reynolds.
    "Dankjewel." Glimlacht Maya en peuzelt aan de Mars-reep.
    "Ik denk dat we straks weer naar binnen moeten, voordat iemand ontdekt dat we weg zijn." Mompel ik tegen Maya en Nicole.
    Ik kijk om me heen. "Waar zijn Delphine en Drew eigenlijk?" Merk ik op.

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    "Ooit gedacht dat je dit met mij zou doen?" Zegt ze en druk haar lippen op de mijne.
    "Nooit." Zeg ik met een grijns. "En ik had ook niet verwacht dat je zo stout was." Voeg ik er aan toe.
    Ik kruip een stukje naar beneden en ik leg mijn hand op haar onderbuik en glijd verder naar benden. "Mag ik?" Vraag ik met een ondeugende grijns.

    `Maya
    Na een tijdje heb ik de mars opgegeten, en haalde mijn schouders op. Ik stond op, en keek Nicole en Quinto aan. ''Zullen we ze zoeken? Ik zou graag langer buiten blijven, maar het koelt af en we willen niet dat we worden betrapt.'' stelde ik voor, en keek ze beiden afwachtend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Delphine Sarah Parker

    Drew staakt even het onophoudelijke zoenen en zegt met een grijns:
    'Nooit. En ik had ook niet verwacht dat je zo stout was.' ik knipoog. Och Drew, jij weet nog niet half hoe stout ik kan zijn...
    Hij lruip een beetje naar beneden, van mijn sleutelbeen naar mijn borsten tot mijn onderbuik. Daar legt hij zijn hand en glijdt nog een beetje meer naar beneden.
    'Mag ik?' vraagt hij met een ondeugende grijns. Ik kijk hem verbaasd aan. Ik had het als vanzelfsprekend gevonden dat ik hem een plezier zou doen; hij liet immers mijn dromen uitkomen. Een wederverdienste had dus niet gemoeten, maar dit sla ik niet af. Dit zou ik nooit afslaan. Mijn stem klinkt hees door de opwinding die door me heen raast.
    'Jij altijd.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    "Jij altijd." Zegt ze hees.
    Haar stem alleen al wind me op. Ik kan merken dat ze het graag wilt en ik wil haar graag wil verwennen.
    Ik kruip nog verder naar beneden en Delphine doet haar benen een stukje uit elkaar. Met mijn vrij grote en ruwe handen wrijf ik over venusheuvel en zachtjes glij ik iets naar beneden. Ik voel dat ze best nat is en begint haar clitoris te strelen. Al snel begin ik haar te bevredigen met mijn vingers en ik werp af en toe een blik op haar gezicht.

    Quinto Thomas Reynolds.
    Maya staat op. "Zullen we ze zoeken? Ik zou graag langer buiten blijven, maar het koelt af en we willen niet dat we worden betrapt."
    Ik knik en sta ook op. "Laten we ze maar zoeken." Zeg ik en trek Nicole overeind. "Ze zullen niet ver kunnen zijn." Mompel ik.

    [Betrappen ze Drew en Delphine?]

    [Hmm.. Ik wil niet dat die avond met Drew verpest wordt, maar het klinkt zo aantrekkelijk om ze te betrappen! :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nicole Joy Eastwood
    Ik zit nog steeds de sterren te bestuderen terwijl Maya en Quinto verder praten. Dan trek Quinto me ineens overeind. 'Ze zullen niet ver kunnen zijn,' mompelt hij.
    Ik kijk hem vragend aan. 'Wie kunnen niet ver zijn?' Ik klop het zand van mijn kleren en wacht op Quinto's antwoord.

    [Sorry voor korte stukje, weet even niks]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mag Delphine eerst iets aan doen aub? ;D ]

    Delphine Sarah Parker

    Ik schuif mijn benen een beetje uit elkaar en laat Drew zijn werk doen. Hij heeft redelijk grote en ruwe handen, maar is toch erg teder. Zachtjes en geleidelijk aan gaat hij over mijn clitoris en voel ik de opwinding stijgen. Het aangename gevoel in mijn onderbuik wordt bijna ondragelijk en ik graaf mijn vingers in het gras, zodat het af neemt. Ik kreun en maak mijn rug bol, zodat Drew er beter bij kan.
    'Oh God.' fluister ik en voel Drew's blik op me gericht. Mijn ademhaling versnelt en met een kreun kom ik klaar.
    'Drew,' mijn stem klinkt nog steeds schor. 'Je bent geweldig.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ik heb een idee, I guess :').
    Zullen we doen dat Maya, Quinto en Nicole ze aantreffen als Drew zijn shirt uit heeft en Delphine d'r haar door de war zit, of haar eventuele blousje oid half open is ofzo? :'D
    Ik ga even douchen trouwens, zo terug x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Oké (: ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ben er weer :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Ik heb een idee, I guess :').
    Zullen we doen dat Maya, Quinto en Nicole ze aantreffen als Drew zijn shirt uit heeft en Delphine d'r haar door de war zit, of haar eventuele blousje oid half open is ofzo? :'D
    Ik ga even douchen trouwens, zo terug x]


    [Daar ben ik helemaal mee eens. Ik ben toch niet van plan op Drew en Delphine "het" te laten doen. Dat doen ze een andere keer wel. ;p]