• Nieuw Topic.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:08 ]

    [Ghehehe, and only I know -wbw-]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik denk dat ik bang moet zijn... ;D ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Delphine Sarah Parker

    'Eh, we moeten terug naar binnen voordat ze merken dat we weg zijn.' merkte Nicole snugger op en ik was blij dat de stilte gevuld was. Maya schraapte haar keel en zei:
    'Eh- Ja, laten we maar gaan.' dus voegde ze de daad bij het woord en stampte het bos in. Ik kon aan de houding van haar rug afleiden dat ze kwaad was en dat gevoel was geheel wederzijds. Ze had me gewaarschuwd voor Drew, terwijl dat helemaal niet nodig was geweest. Drew is zacht en teder... zo anders als Lucas.
    Ik neem Drew even bij de hand en kijk hem aan.
    'We maken dit wel een andere keer af.' ik glimlach en loop het bos in, voor hem op.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Melding over Blanche aka Maartje.
    Ik heb het deze week ongelofelijk druk met toetsen, dus tot vrijdag middag (22-06-2012) ben ik afwezig.

    Jullie mogen verder gaan. Laat Delphine, Nicole en Maya maar naar binnen lopen. Je mag zelf kiezen of je de confrontatie doet of uitstelt totdat ik er weer ben.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:52 ]

    That's a shame :c
    Veel succes met je toetsen, ik heb het zelf ook ontzettend druk dus ik heb er alle begrip voor. x


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wil toch liever wachten op jou, deze RPG zou zo raar zijn zonder Drew & Quinto.

    Veel succes met je examens!xx


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha, me too :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Melding over Blanche aka Maartje.
    Ik ben niet meer afwezig! (:
    Wat zijn de laatste posts tegen mijn personage's?

    (De mijne staat nog op deze pagina
    + nu je terug bent... zullen we verder gaan op ons idee? )

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 16:13 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (De mijne staat nog op deze pagina
    + nu je terug bent... zullen we verder gaan op ons idee? )


    Jaaaaaa! Tuurlijk! (:

    Welk idee?
    Dat Quinto bij Delphine en Nicole slapen? ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Welk idee?
    Dat Quinto bij Delphine en Nicole slapen? ;D


    Nee, we hebben een idee om samen een story te schrijven (; wat RPG's allemaal niet samen brengen...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Nee, we hebben een idee om samen een story te schrijven (; wat RPG's allemaal niet samen brengen...

    Oh, dát idee x'D.
    Warn me! :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Oh, dát idee x'D.
    Warn me! :3


    Haha, ofcourse ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien