• Nieuw Topic.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:08 ]

    [Awwno, Frodo is offline :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blanche schreef:
    (...)

    [Zelfde gedachte, hierzo. Ik vind het goed. Ga het hem maar vragen. XD]


    [Ze weet alleen niet dat Maya's bed vannacht leeg is a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik duik m'n bed in, ben er morgenochtend rond elf uur weer ofzo :').
    Goodnight! x


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nicole Joy Eastwood
    'Godverdomme,' vloekt Quinto zacht. 'Samen met Luca?' vraagt hij zacht. Als hij mijn rug streelt verstijf ik even, maar iets later ontspan ik alweer een beetje. Zijn aanraking voelt anders dan die van Drew en Luca. Zachter.
    Ik knik zonder iets te zeggen.
    'Niks tegen Drew zeggen,' zeg ik zacht. 'Straks doet hij me wel nog iets aan,' voeg ik er aan toe en ik voel dat ik een beetje in paniek begin te raken. De gedachte aan hem alleen al. Ik bijt op mijn lip zodat ik niet begin te huilen en zet mijn nagels in mijn huid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    (...)

    [Ze weet alleen niet dat Maya's bed vannacht leeg is a.]


    [Dus eerst doe ik wel dat hij een matje en een slaapzak haalt, of zo. (:]

    Aragog schreef:
    Ik duik m'n bed in, ben er morgenochtend rond elf uur weer ofzo :').
    Goodnight! x


    [Ik ga zo ook slapen. Slaap lekker & Tot Morgen! x]

    Quinto.

    Nicole verstijft even door maar aanraking en ik wil mijn hand weghalen, maar als ze even later ontspant, laat ik mijn arm liggen.
    "Niks tegen Drew zeggen," Piept ze. "Straks doet hij me wel nog iets aan,"
    Ik knik begrijpend. "Ik hou mijn mond," Zeg ik tegen haar en kijk ook naar haar.
    Ik zie dat het Nicole veel moeite kost om haar tranen binnen te houden. Haar ogen zijn waterig en ze bijt op haar lip.
    "Je hoeft je niet sterk te houden, je mag gerust huilen," Zeg ik tegen haar. "Ik vind het dapper van je dat je het drufte te vertellen," Voeg ik er nog aan toe.

    Nicole Joy Eastwood
    Quinto knikt begrijpend. 'Ik hou mijn mond,' zegt hij.
    'Dank je,' mompel ik onhoorbaar.
    'Je hoeft je niet sterk te houden, je mag gerust huilen,' zegt Quinto. 'Ik vind het dapper van je dat je het durfte te vertellen,' voeg hij er aan toe.
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik heb het niet eens verteld, je hebt het geraden,' zeg ik zacht. Ik kijk even naar Maya en schud weer mijn hoofd. 'Niet waar zij bij is,' zeg ik nog zachter als net.
    Ik kijk Quinto aan en doe mijn mond open om iets vragen, maar bedenk me dan. Hij zegt toch nee dus ik kan het net zo goed niet vragen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Quinto Thomas Reynolds.
    "Ik heb het niet eens verteld, je hebt het geraden," Zegt ze zachtjes.
    "Weet ik, maar je had het ook voor je kunnen houden.." Kaats ik terug. Ik wil geen discussie met haar aangaan, maar ik hoop dat ze me nu snapt.
    Ik kijk net als Nicole naar Maya, maar kijk dan toch weer naar Nicole.
    "Niet waar zij bij is," Zegt ze fluisterend, opent haar mond, maar sluit deze weer.
    "Wilde je iets zeggen?" Vraag ik en rek me uit. Daarna ga ik in een andere houding zitten en laat mijn beide handen op mijn schoot rusten.
    "Maya, misschien is het een idee om te gaan zwemmen. Ik vind het niet erg als je meer kleding uittrekt," Zeg ik en grinnik zachtjes.
    Ik wendt me tot Nicole. "Sorry," Mompel ik zacht. "Ik wil niet dat je denkt dat ik zoals Drew ben, dat ben ik namelijk totáál niet," Zeg ik tegen haar.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 13:56 ]

    [haha, als Quinto dat soort dingen zegt gaat Nicole niet echt vragen of hij bij hun in de cel komt slapen xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    [haha, als Quinto dat soort dingen zegt gaat Nicole niet echt vragen of hij bij hun in de cel komt slapen xd]


    [Mm.. Hij bedoelt er verder niks mee. Je moet niet denken dat hij net zoals Drew is. ;p]

    Maya
    ''Maya, misschien is het een idee om te gaan zwemmen. Ik vind het niet erg als je meer kleding uittrekt,'' zei Quinto, en ik grinnikte eventjes.
    ''Weet ik.'' grijnsde ik, maar haalde toen mijn schouders op.
    ''Het is koud.'' mompelde ik, en keek toen hun richting op. Ik was benieuwd wat er met Nicole was, maar ach, waarom zou ze zoiets tegen mij vertellen? De meesten vertrouwden me niet eens, waarom zou zij dat wel doen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Aangepast, is dit beter? ^^]

    Nicole Joy Eastwood
    'Weet ik, maar je had het ook voor je kunnen houden...' kaatst hij terug.
    Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer.
    'Wilde je iets zeggen?'
    'Oh eh, nee. Ja. Laat maar, niet belangrijk,' mompel ik.
    'Maya, misschien is het een idee om te gaan zwemmen. Ik vind het niet erg als je meer kleding uittrekt,' grinnikt hij dan.
    En dat is precies waarom ik hem niet kan vertrouwen.
    'Weet ik,' zegt Maya. Ze mompelt nog iets maar ik kan niet verstaan wat.
    'Sorry,' mompelt Quinto zacht. 'Ik wil niet dat je denkt dat ik zoals Drew ben, dat ben ik namelijk totáál niet'.
    'Ik weet niet of ik dat wel moet geloven,' zucht ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Quinto Thomas Reynolds.
    "Oh eh, nee. Ja. Laat maar, niet belangrijk," Mompelt ze.
    Ik haal mijn schouder op. Okey..
    Direct heb ik spijt van mijn opmerking. Wat zal Nicole wel niet van me denken?
    "Ik weet niet of ik dat wel moet geloven," Zegt ze en zucht zachtjes.
    "Ik zal nooit iemand verkrachten," Zeg ik bloedserieus. "Ik zweer het, geloof me. Alsjeblieft,"

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 14:36 ]