• Nieuw Topic.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:08 ]

    [Mijn topics + dit is mijn laatste post:]


    Drew schudt zijn hoofd. 'Kort samengevat.. Je gaat proberen op mij voor jou te laten vallen?' ik glimlach, haal nonchalant mijn schouders op en sta recht.
    'Heb ik dat dan ooit gezegd?' ik wéét dat die vraag hem zal doen twijfelen en loop richting de boomgrens. Zal hij me achterna komen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nicole Joy Eastwood
    'Hmm.. we passen toch beter bij elkaar dan ik dacht,' zegt Quinto tegen Maya.
    Hij kijkt naar zijn broek. 'Ik draag een spijkerbroek, simpel t-shirt en heb tatoeage's, verward haar en misschien ben ik anders dan de rest, dus?' vraagt hij aan mij.
    'Het is niet echt dat,' zucht ik. 'Het is meer...' ik zoek even na het goede woord. 'Je hebt niet echt de uitstraling van een heer,' zeg ik dan. 'En als jij en Maya zo goed bij elkaar passen dan ga je toch lekker bezig,' mompel ik daarna. 'Misschien wil Drew of Luca ook wel mee doen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    "Heb ik dat dan ooit gezegd?"
    "Nee, maar dat bedoel je wel!" Zeg ik plagend met een grijns.
    Ik kijk toe hoe Delphine opstaat en wegloopt. Wat zal ik doen? Toch sta ook ik op en loop achter haar aan.
    "Wat ga je doen?" Vraag ik aan haar.

    Delphine Sarah Parker

    'Nee, maar dat bedoel je wel!' hoor ik hem zeggen, met een plagerige ondertoon. Ik glimlach maar kijk niet om. Ik hoor dat hij me achterna komt en loop wat trager.
    'Wat ga je doen?'
    'Dat zal je wel zien.' ik neem zijn hand vast en trek hem verder het bos in. Vanuit mijn ooghoeken peil ik zijn reactie.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Maya
    Ik lachte eventjes om de opmerking van Quinto.
    ''En als jij en Maya zo goed bij elkaar passen dan ga je toch lekker bezig,'' mompelde Nicole, en met een opgetrokken wenkbrauw keek ik haar aan.
    ''Misschien wil Drew of Luca ook wel mee doen.'' voegde ze er aan toe. Waar had die last van?
    Ik besloot mijn mond er over te houden aangezien ik geen ruzie met haar wou, en keek met een geërgerde uitdrukking voor me uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    "Dat zal je wel zien," Zegt ze en pakt mijn hand vast.
    Ik word meegesleurd en moet een paar blaadjes ontwijken, zodat ze niet in mijn gezicht slaan. Verward kijk ik naar haar. "Wat ben je van plan?" Herhaal ik.

    Quinto Thomas Reynolds.
    "Het is niet echt dat," Zucht ze. "Het is meer..." Nicole is even stil en ik wacht af. "Je hebt niet echt de uitstraling van een heer,"
    Ik kijk haar verontwaardigd aan. "Nou, bedankt," Zeg ik sarcastisch.
    "En als jij en Maya zo goed bij elkaar passen dan ga je toch lekker bezig," Mompelt ze. "Misschien wil Drew of Luca ook wel mee doen,"
    Ik kijk haar aan. Mijn blik is bloedserieus. "Wat bedoel je? Wat is er met Drew en Luca?" Vraag ik aan haar en hoop iets los te kunnen krijgen.

    Delphine Sarah Parker

    De verwarde uitdrukking op zijn gezicht voorspelt niet veel goeds en hij herhaalt zijn vraag: 'Wat ben je van plan?'
    Ergens op een kleine open plek waar de zonnestralen door het bladerdek schijnen, houd ik halt en kijk naar hem op. Het is nu of nooit.

    [-wbw-]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Oh, Maya wordt booooos.. Haha :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nicole Joy Eastwood
    'Nou, bedankt,' zegt Quinto sarcastisch.
    Na mijn opmerking over Drew en Luca kijkt hij me bloedserieus aan. 'Wat bedoel je? Wat is er met Drew en Luca?' vraagt hij.
    Fuck. Het was niet mijn bedoeling dat hardop te zeggen. 'Oh, niks,' zeg ik snel. 'Ik zei maar wat'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    Delphine stopt met lopen en kijkt op.
    Ik kijk naar haar en sla mijn armen over elkaar. "Wat?" Zeg ik kort en krachtig.
    Mijn blik staat normaal en een tikkeltje geërgerd.

    Delphine Sarah Parker

    Hij schenkt me een geïrriteerde blik en slaat zijn armen over elkaar.
    'Wat?' ik schrik eventjes van zijn snauwerige toon en zet een pas achteruit. Ik dacht dat ik het zeker wist, naar nu...
    'Waarom doe je dit?' vraag ik zacht. Waarom verandert hij nu ineens in een ongelooflijke zak?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Maya
    ''Oh, niks.'' zei Nicole, en ik keek haar aan met samengeknepen ogen. Dat kwam er wel heel snel uit. ''Zeker?'' mompelde ik schijnheilig, en ik ging weer rechtzitten. Ik trok mijn kleding recht, en keek Nicole onderzoekend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    "Waarom doe je dit?"
    "Waarom doe ik wat?" Herhaal ik op een zachtere toon. "Je sleurt me de bosjes in en ik weet de reden er niet van. Mag ik dan geïrriteerd zijn?" Zeg ik tegen haar en laat mijn armen zakken, terwijl ik tegen een boom aan leun.

    Quinto Thomas Reynolds.
    "Oh, niks," Zegt ze snel. Té snel.. "Ik zei maar wat," Vervolgt ze.
    "Zeker?" Mompelt Maya.
    Ik draai me naar Nicole toe. "Ik weet hoe Drew is. Hij kan af en toe echt een ongelofelijke klootzak zijn. En dat geld hetzelfde voor Luca. Ik hoop dat je me genoeg vertrouwd om te zeggen wat er is," Zeg ik tegen haar en kijk dan naar mijn handen.

    Nicole Joy Eastwood
    'Zeker?' momelt Maya.
    Quinto draait zich naar me toe.'Ik weet hoe Drew is. Hij kan af en toe echt een ongelofelijke klootzak zijn. En dat geld hetzelfde voor Luca. Ik hoop dat je me genoeg vertrouwd om te zeggen wat er is,' zegt hij.
    Gelukkig kijkt hij naar zijn handen, zo kan hij niet zien dat ik lichtjes begin te trillen.
    'Jou vertrouwen? Ik ken je niet eens goed. Ik weet alleen dat je Quinto heeft dus ik zie niet in waarom ik jou zou moeten vertrouwen,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered