• Nieuw Topic.

[ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:08 ]

Nicole Joy Eastwood
    'Ik slaap op de grond en jij slaapt gewoon in je eigen bedje,' zegt hij waarna hij zich naar me toe buigt. 'Nicole, ik heb er zelf voor gekozen om bij jullie te slapen, dus ik slaap op de grond. Mij maakt het echt helemaal niks uit. Mijn werk is het beschermen van gevangenen. Daar hoort dit ook bij'.
    'Nogmaals dankje,' zeg ik glimlachend.
    Ik aarzel even en geef hem dan een snelle knuffel. 'Maar eh, ben je echt helemaal nieuw of heb je hier al eerder gewerkt?' vraag ik dan voorzichtig. 'Want je lijkt sommige mensen hier wel te kennen maar ik heb je nog niet eerder gezien'.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Quinto Thomas Reynolds.
    "Nogmaals dankje," Zegt ze met een glimlach.
    Ik ben blij dat ik haar zo kan helpen. Ik moet dat wel het foute werk van Drew opknappen, ik heb hier geen problemen mee.
    "Maar eh, ben je echt helemaal nieuw of heb je hier al eerder gewerkt?"
    Ik schud mijn hoofd en er komt een kleine grijns op mijn gezicht te staan als ik terug denk aan die tijd.
    "Want je lijkt sommige mensen hier wel te kennen maar ik heb je nog niet eerder gezien,"
    "Ik heb een jaar geleden hier ook gewerkt, maar Luca heeft me het ziekenhuis in geslagen en daarna heb ik een behoorlijk revalidatieproces gehad. Uiteindelijk ben ik de rest van het jaar in een plaatselijke pub gaan werken, maar toch wilde ik dit werk weer gaan doen," Leg ik aan haar uit.
    "Waarschijnlijk ben jij in dat jaar gekomen," Zeg ik tegen haar.

Maya
    Ik hoorde Nicole en Quinto praten. Hij sliep bij ons in de cel, en ik vloekte. Shit, ik ging naar Drew vanavond. Ik moest een smoesje bedenken, Quinto was een slimme jongen..
    Ik liep naar ze toe. ''Waarom slaap je bij ons?'' vroeg ik Quinto nieuwsgierig, en keek beiden aan. Denk, denk, denk..
    Ik kon uit mijn bed vallen en zogenaamd een been breken? Nee.
    Ik kon 'misselijk' zijn, en de rest irriteren met kotsgeluiden zodat ik weg kon? Nee.
    Van binnen vervloekte ik mezelf, maar keek nog altijd de twee met een neutrale uitdrukking aan.

[ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:40 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Ik wacht op Cheryl voordat ik reageer.]

Delphine Sarah Parker

Hij begrijpt meteen wat ik bedoel en trekt zijn t-shirt over zijn hoofd. Eventjes kijk ik bewonderend naar zijn lichaam, maar hij geeft me amper de tijd want al snel voel ik zijn lippen weer in mijn nek. Een zachte kreun komt over mijn lippen en ik sla mijn hoofd naar achter. Dit is puur genot.
    Hongerig zoek ik terug naar zijn lippen en plaag hem eventjes door met mijn tong langs zijn hele onderlip te gaan. Daarna wil ik zelf ook verder gaan en geef hem een lange, passionele kus.
    'Eigenlijk is het niet eerlijk,' mompel ik tussendoor. 'Dat ik nog helemaal aangekleed ben en jij niet.'

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

[Omg, Delphine is in trouble.. Ik garandeer het je! Haha *evil laugh*]

Nicole Joy Eastwood
    Hij schudt zijn hoofd en er verschijnt een kleine grijns op zijn gezicht.
    'Ik heb een jaar geleden hier ook gewerkt, maar Luca heeft me het ziekenhuis in geslagen en daarna heb ik een behoorlijk revalidatieproces gehad. Uiteindelijk ben ik de rest van het jaar in een plaatselijke pub gaan werken, maar toch wilde ik dit werk weer gaan doen,' zegt hij. 'Waarschijnlijk ben jij in dat jaar gekomen,'
    'Het ziekenhuis?' vraag ik verbaasd. Er klinkt een licht bezorgde ondertoon in mijn stem. 'Was het zo erg?'
    Dan komt Maya ineens weer aanlopen. 'Waarom slaap je bij ons?' vraagt ze nieuwsgierig.
    Ze vraagt het aan Quinto maar ik werp hem een waarschuwende blik toe. 'Om te kijken of het wel een goed idee is al er drie gevangenen in één cel slapen,' zeg ik snel.

[Morgen reactie. Ben kapot moe, dus ga slapen.]

Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    Ik hoor dat ze even zachtjes kreunt en ze slaat haar hoofd naar achter.
    Na nog een paar kusjes in haar nek, zoent ze me op mijn lippen en laat haar tong langs mijn onderlip glijden.
    Langzaam aan versnelt mijn ademhaling en ik voel haar lippen op de mijne. Het is een lange hartstochtelijke kus.
    "Eigenlijk is het niet eerlijk," Mompelt ze. "Dat ik nog helemaal aangekleed ben en jij niet,"
    Ik grinnik zachtjes en speel even met haar onderlip, om vervolgens haar shirt uit te trekken. Mijn lippen glijden over haar zachte huid en stoppen bij haar bh-bandje. Ik til het bandje even op en laat deze vervolgens weer zakken.
    Voorzichtig druk ik haar achterover op het gras en druk mijn lippen weer op de hare.

Quinto Thomas Reynolds.
    "Het ziekenhuis?" Herhaalt ze verbaasd. "Wat het zo erg?"
    "Ach, het viel wel mee. Een lichte hersenschudding, een gebroken arm en een gekneusde knie, maar toch hebben ze me te controle daar even gehouden, omdat ik geen gevoel had in mijn voeten. Waarschijnlijk kwam dat door die hersenschudding, meer niet," Zeg ik tegen haar. "En veel blauwe plekken," Voeg ik er aan toe.
    Plotseling staat Maya voor mijn neus. Niet letterlijk, maar toch. "Waarom slaap je bij ons?" Vraagt ze aan me.
    Ik werp een blik op Nicole en zie dat ze me een waarschuwende blik toewerpt. Deze begrijp ik direct en ik hou mijn mond.
    "Om te kijken of het wel een goed idee is al er drie gevangenen in één cel slapen,"
    Ik knik. "En stiekem omdat ik het wel leuk vindt om met drie vrouwen in een kleine ruimte te slapen," Voeg ik er lachend aan toe. Excusez moi, Nicole, maar ik blijf een jongen en deze opmerkingen vind ik nou eenmaal leuk om te maken.

Delphine Sarah Parker

Er komt een zacht gegrinnik door Drew's lippen en hij trekt mijn shirtje uit. Zijn lippen gaan verder met hun zoektocht en stoppen bij mijn zwarte, kanten bh-bandje. Die tilt hij eventjes op en laat hem daarna weer zakken, zodat hij een beetje afglijdt tot op mijn bovenarm. Uiterst voorzichtig duwt hij me naar achteren en kietelt het zachte gras tegen mijn blote rug.
    Vluchtig laat ik mijn vingers over zijn ontblote buik, armen en rug gaan. Zijn huid is warm vergeleken met de wind die om ons heen raast en ik druk me tegen hem aan, zodat mijn buik tegen de zijne komt en mijn borsten tegen hem aan zitten. Dit alles laat me niet onberoerd en langzaam aan begint mijn ademhaling te versnellen en krijg ik een aangenaam gevoel in mijn onderbuik. Ik fluister zijn naam en wil niets liever dan hem hier en nu nemen.

[Wij zouden zo een 16+ story kunnen beginnen ;D ]

Maya
    Ik fronste in de eerste instantie, maar slaagde erinm om een flauw lachje over mijn lippen te krijgen. Ik plofte neer in het zand, en zuchtte verveeld.
    Ik keek de andere kant op, voordat ze de leugens van mijn gezicht konden aflezen, en dacht na.
    Misschien moest ik nep-huilen, dat werkte vaak wel.. Maar ik moest een reden hebben.

Nicole Joy Eastwood
    Viel wel mee. Juist ja.
    'En stiekem omdat ik het wel leuk vindt om met drie vrouwen in een kleine ruimte te slapen,' voegt Quinto lachend aan toe op wat ik zei.
    Maya fronst even en lacht flauwtjes waarna ze zich in het zand laat vallen en gelijk verveeld zucht.
    Ik rol met mijn ogen en ga weer languit in het zand liggen. Vroeger kon ik altijd met gemak sommige sterrenbeelden aanwijzen maar nu heb ik echt geen idee meer van wat wat is. Ik zucht even en kijk vanonder mijn wimpers naar Quinto. Ergens vertrouw ik hem toch nog niet helemaal.

Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    Delphine's vingers vliegen over mijn buik, armen en rug. Er ontstaat een onzichtbaar spoor over mijn lichaam, want tintelt. Maar dan niet op een verkeerde manier.
    Wanneer ze zich tegen me aan drukt, geniet ik van het gevoel hoe onze huiden langs elkaar gaan. Het voelt.. opwindend.
    Ik merk dat ook Delphine's ademhaling versnelt. "Drew," Fluistert ze.
    Er komt een lichtelijk valse grijns op mijn gezicht en binnen een mum van tijd heb ik haar bh, broek en onderbroek uitgetrokken. Ze ligt nu compleet naakt in het hoge gras.
    Ik laat opnieuw een spoor van kusjes achter, van haar nek, over haar borsten, naar haar onderbuik.
    Ondertussen voel ik dat mijn broek en boxer steeds meer gaan knellen. Ja.. dit meisje heeft me behoorlijk opgewonden gemaakt..

Quinto Thomas Reynolds.
    Maya fronst haar wenkbrauwen, maar glimlacht dan zwakjes.
    Ik kijk naar Maya. "Als je het er niet mee eens ben, kan ik je wel in een aparte cel zetten, dan kan je gewoon rustig slapen," Zeg ik tegen haar en laat me net als Nicole en Maya op mijn rug in het zand vallen.
    Ik vouw mijn armen onder mijn hoofd en kijk naar de sterren. "Mooi zijn ze, hé?" Merk ik op.

[ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 21:56 ]

[Wij zouden zo een 16+ story kunnen beginnen ;D ]

[Hmm.. lijkt me wel een leuk idee. ;D]

Blanche schreef:
    (...)

[Hmm.. lijkt me wel een leuk idee. ;D]

[Ja, mij eigenlijk ook wel (:]