• Nieuw Topic.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:08 ]

    [En Delphine dan? *pruillipje*]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    [En Delphine dan? *pruillipje*]


    [Delphine staat Drew nu al af te lebberen xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    (...)

    [Delphine staat Drew nu al af te lebberen xd]


    [Daar heb je gelijk in ;D ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    [Daar heb je gelijk in ;D ]


    Hmm.. Verzin iets zodat Quinto bij Nicole en Delphine blijft overnachten (Eerst wilde ik nog zeggen; Slaapfeestje met Nicole, Drew, Quinto, Delphine & Maya, maar dat is on-realistisch).

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 23:22 ]

    hahaha *doet moeite om haar perverse gedachten tegen te houden*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blanche schreef:
    (...)

    Hmm.. Verzin iets zodat Quinto bij Nicole en Delphine blijft overnachten (Eerst wilde ik nog zeggen; Slaapfeestje met Nicole, Drew, Quinto, Delphine & Maya, maar dat is on-realistisch).


    {Quinto kan op Maya's lege bed slapen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    (...)

    {Quinto kan op Maya's lege bed slapen a.]


    (Ik ben voor ^^ )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Drew.

    Delphine verzet zich totaal niet, maar ik had ook niet anders verwacht.
    Innig blijf ik haar kussen, terwijl mijn handen haar heupen strelen. Als ik eerlijk moet toegeven, vind ik dat hij lichaam bestaat uit prachtige rondingen. Ze heeft mooie volle borsten, ronden heupen. Ze is gewoon volmaakt prachtig, maar zó onbereikbaar. Een cipier een gevangene, dat is niet logisch.
    Delphine verbreekt de kus zachtjes. "En dit is waarom ik je zo leuk vind,"
    Ik grinnik zachtjes en voel haar zachte hand in mijn nek rusten. Voorzichtig duw ik haar dichter tegen de boom aan en dus ook tegen bij aan.
    Delphine laat haar lippen een paar keer langs de mijne glijden, maar drukt ze dan weer op de mijne. Plagend bijt ik zachtjes op haar lip. Rawrrr..

    [Sorry voor de details, ik heb gwn inspiratie.. $;]

    [Hahaha, die 'Rawrrr' maakt 'm af!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Frodo schreef:
    (...)

    (Ik ben voor ^^ )


    [Dat snap ik, maar waarom moet hij blijven slapen? Quinto kan wel vriendelijk zijn, maar hij zal nooit uit zichzelf iets 'liefdadigs' doen. ;P]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 23:34 ]

    Aragog schreef:
    [Hahaha, die 'Rawrrr' maakt 'm af!]


    [Op de een of andere manier heb ik iets met dat woordje. ;D]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Dat snap ik, maar waarom moet hij blijven slapen? Quinto kan wel vriendelijk zijn, maar hij zal nooit uit zichzelf iets 'liefdadigs' doen. ;P]


    [Eh,, maybe omdat Nicole bang is dat Drew dr vannacht iets aan gaat doen a. ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Quinto.

    "Ik denk dat je wel kan raden wat er gebeurt is," Zegt ze en houdt daarna haar mond. Ze krimpt ineen en blijft ze zitten.
    Ik heb medelijden met haar, maar zal dat niet openlijk tonen.
    Ik schud mijn hoofd. "Godverdomme," Vloek ik zacht. "Samen met Luca?" Vraag ik zacht en streel haar rug voorzichtig. Vieze pedofiel, dat is de zoveelste in slechts 3 jaar. Drew is echt een seks-verslaafde.
    Volgens mijn heeft hij me nog wel eens vertelt dat hij zelf ook in de bak heeft gezeten. Waarvoor ook al weer? Oh, ja.. Verkrachtingen, werken in de seks-buisness en zo? Dat is waar ook.
    Ik schud nogmaals mijn hoofd en kijk naar Nicole. Hier breekt zelfs mijn hart van.

    Maya
    Ik draaide me even om, en rolde met mijn ogen toen ik Nicole en Quinto zo zag zitten. Zo erg kon het toch niet zijn?
    Ik verveelde me, dus begon een beetje heen en weer te lopen.
    Een rilling liep over mijn rug. Het werd steeds later, wat betekende dat het ook aan het afkoelen was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amorphous schreef:
    (...)

    [Eh,, maybe omdat Nicole bang is dat Drew dr vannacht iets aan gaat doen a. ?]


    [Zelfde gedachte, hierzo. Ik vind het goed. Ga het hem maar vragen. XD]