• Ik weet hier is eerder een topic over geweest maar die was al gesloten..:(

    Maar ik ben echt heel snel verliefd! Maar dan ook echt met vlinders in mijn buik enzo.. Dan weer die jongen, dan weer een jongen die 2 jaar jonger (!) is, maar best wel grappig en leuk is. Je kunt er enorm mee lachen enzo.. En dan weer een jongen van school, ik weet ook niet wat ik er mee aan moet. En ik voel voor al deze jongens wat kriebels in mijn buik..:$

    Herkent iemand dit? Dat je heel snel verliefd wordt, maar dan ook echt met 'vlinders' in je buik?

    Thnx! Xx

    Herken ik niet. Misschien zit het in je hoofd en denk je dat je verlieft bent. Sorry .., ik kan vaak mensen helpen, maar 'Miss. Liefdensdokter' ben ik niet.

    Strerkte!


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    Herken ik niet. Misschien zit het in je hoofd en denk je dat je verlieft bent. Sorry .., ik kan vaak mensen helpen, maar 'Miss. Liefdensdokter' ben ik niet.

    Strerkte!


    Dankje!(H)

    XxRooskexX schreef:
    (...)

    Dankje!(H)


    Graag gedaan, sorry dat ik je niet kan helpen. :s


    Life is full of fake people

    Misschien ben je niet echt verliefd maar denk je dat je het bent?
    Misschien heb je snel een crush?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Misschien ben je niet echt verliefd maar denk je dat je het bent?
    Misschien heb je snel een crush?
    ]

    Wat houdt eigenlijk een crush in? :$ Idk! :$

    XxRooskexX schreef:
    (...)]

    Wat houdt eigenlijk een crush in? :$ Idk! :$


    Dat je iemand gewoon leuk vind, maar niet verlieft bent. Net als op een popster of zo .., alhoewel...
    Op een popster kan je ook gewoon verliefd zijn ...


    Life is full of fake people

    Sommigen worden sneller verliefd dan de ander. Het kan dus wel, maar je bent nog jong dus extreem hevige verliefdheden zijn het misschien nog niet geweest - anders was daar wel een relatie uitgegroeid (wanneer het wederzijds was uiteraard).
    Ik heb in ieder geval het talent om de Bad guys eruit te pikken -.-' vrij vervelend, maar die zijn vaak het leukst omdat ze zo goed kunnen flirten en verleiden.
    MAAR - ik ga nu met een SUPER LIEVE KNAPPE jongen/man en ben echt gek op hem! (L) het is nog niet officieel, maar dat gaat niet lang meer duren ^^

    Liefde <3

    Het kan wel zijn...
    Maar misschien vind je die gewoon heel leuk en denk je nu dat je verliefd bent maar later dan weer dat je die gewoon alleen maar leuk vond...
    I dunno...


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes