• Nieuw Topic.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:08 ]

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    Ik loop voor Quinto en achter Nicole aan naar binnen. Omdat Nicole niet direct doorloopt, zet ik mijn hand in haar rug en geef haar een klein zetje. "Lopen." Beveel ik met een zware stem en geef haar nog een zet als ze weer niet doorloopt.

    [Kan je hier iets mee? ;D]

    Aragog schreef:
    Oh, wow, hey! :'D
    *was deze RPG heeel eventjes bijna vergeten*
    Ik ga nu Tangled kijken, misschien dat ik tussendoor reageer op je post maar anders over een paar uurtjes. ^-^


    [Oke! ;D]

    Nicole Joy Eastwood
    Doordat ik een beetje aan het dromen ben heb ik niet door dat Quinto inmiddels de deur al geopend heeft.
    Ik schrik op als ik twee handen op mijn rug voel en ik een zetje krijg.
    'Lopen,' beveelt Drew met een zware stem.
    Ik blijf even verstijfd staan waardoor ik nog een zet krijg. Snel doe ik een paar stappen vooruit. 'Blijf van me af,' mompel ik.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:26 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Delphine Sarah Parker

    Met z'n allen lopen we terug naar binnen, als een groep schapen waarbij Drew en Quinto de herders zijn. Dat is zo'n absurde gedachte dat er een lach over mijn gezicht glijdt, die niemand opmerkt.
    Nicole loopt een eindje achter me, samen met Drew. Als hij een opmerking maakt draai ik me om en zie Nicole snel van hem weglopen. Wat is er toch met haar aan de hand? Ze is al de hele tijd springerig in zijn beurt en de dingen die Maya en ik hebben gehoord toen ze in de cel zaten zijn ook niet echt normaal. Ik neem me voor om straks, als we alleen zijn, met haar te praten en loop de cel binnen.


    [@ Blanche: je laat maar weten wanneer je tijd hebt, ik wil dit idee gewoon niet los laten (; ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Maya
    Met een norse uitdrukking liep ik achter Delphine aan, de cel in. Ik schonk Drew een betekenisvolle glimlach, en tegen Quinto zei ik gedag. Ik ging op mijn bed zitten, wachtend tot we alleen waren; Delphine zou merken dat ik niet blij met haar was.

    [Aii, kort, sorry :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Oh jee ;D )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Yeh, be afraid. (cat)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Frodo schreef:
    [@ Blanche: je laat maar weten wanneer je tijd hebt, ik wil dit idee gewoon niet los laten (; ]


    [Ik heb tijd, want vandaag heb ik mijn boeken ingeleverd. Tijd zat dus. ;D]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Ik heb tijd, want vandaag heb ik mijn boeken ingeleverd. Tijd zat dus. ;D]


    [Perfect! Ik pb je (: ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Blijf van me af." Mompelt Nicole.
    Ik kijk vanuit mijn ooghoeken om me heen en buig me dan voorzichtig naar haar toe. "Shut up." Fluister ik in haar oor. "Één woord over vanochtend en je gaat eraan." Vervolg ik en kijk op. Maya is inmiddels de cel in gelopen en Delphine ook. Enkel Quinto staat nog achter me en die loopt weg.
    Ik geef Nicole nog een zetje de cel in en knal dan de deur dicht. Rustig loop ik achter Quinto de hal uit.

    Quinto Thomas Reynolds.

    Drew loopt te flikflooien met Nicole. Het allerliefste had ik hem nu weggestuurd, maar ik mag het niet. Ik heb Nicole beloofd dat ik het niet zou weten. En dus ook niet zou laten zien dat ik het weet.
    Ik zucht en loop weg. Wanneer ik voetstappen achter me hoor, gok ik dat het Drew is. Ik maak een gebaar naar Drew, draai me om en vertel hem dat Maya vanavond in een andere cel slaapt. Hij knikt kort en loopt dat weg. Als hij weg is, sla ik een andere gang in en ruim daar wat op.

    [Laat de confrontatie tussen Maya en Delphine maar beginnen! ;D]

    [yay!]
    Maya
    Woedend sta ik op, pak de schouders van Delphine beet en duw haar ruw tegen de muur. ''Bitch.'' siste ik, en keek haar furieus aan. Nee, ik ben geen lieverdje, maar ondertussen moest ze dat wel door hebben. Domme actie, Delphine.
    Ze moest wel met een héel goed excuus komen, mocht ik haar vergeven.
    ''Hoe kón je? Ik vertrouwde je.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Delphine

    Zodra de deur dicht valt, staat Maya op en duwt me hard tegen de muur. In één klap is alle zuurstof uit mijn ribbenkast en snak ik naar adem.
    'Bitch,' sist ze en ik zie de woede in haar ogen. Oh God nee.
    'Hoe kón je? Ik vertrouwde je.'
    'Alsjeblieft Maya, het is niet wat je denkt!' wat had ze gezien of gehoord? Wat wist ze?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Verder, verder, verder! ;D]

    Blanche schreef:
    [Verder, verder, verder! ;D]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Maya
    ''Alsjeblieft Maya, het is niet wat je denkt!'' zei ze, en ik stootte een spottend lachje uit. ''Ik ben niet achterlijk, Delphine.'' siste ik, en duwde haar tot zover het kon nóg harder tegen de muur aan.
    Ik dacht eindelijk een persoon te kunnen vertrouwen, eindelijk een persoon te hebben gevonden die ik écht mocht.
    Maar nee, schijn bedriegt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''