[ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:08 ]
- Home
- Forum
- Speeltopics
- [RPG] Alcatraz - Six.
[RPG] Alcatraz - Six. - Speeltopics
-
9 juni 2012 - 17:454 juli 2012 - 15:09
Maya
Ik haalde mijn schouders op. ''Bewusteloos ofzo.'' mompelde ik, en liep weer weg. ''Lekker rustig.'' grinnikte ik, en plofte op mijn bed. Met een scherp voorwerp dat ik had meegesmokkelt uit de eetzaal, kraste ik doelloos in de muren. Als de tijd nou wat sneller ging..
Ergens maakte ik me wel zorgen om Delphine, maar het feit dat ze mijn vertrouwen heeft geschonden maakt me weer woedend.
-ik ga even boodschappen doen, zo terug x"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
4 juli 2012 - 15:10(Mieh, ik kan niet reageren...)
“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien
4 juli 2012 - 15:14Nicole Joy Eastwood
'Bewusteloos ofzo.' mompelt Maya. 'Lekker rustig.' grinnikt ze dan waarna ze op haar bed gaat zitten.
Ik zucht even en voel aan Delphine's pols. Haar hart klopt nog wel normaal. Ik loop naar de deur toe en begin er op te bonken. 'Quinto! Er is iets met Delphine!'To the stars who listen — and the dreams that are answered
4 juli 2012 - 15:14[Mams doet traag, dus misschien kan ik zo nog wat posten ]
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
4 juli 2012 - 16:444 juli 2012 - 16:47[Yay, dan laat ik Maya zo wegglippen denk ik -wbw-]
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
4 juli 2012 - 16:52Quinto Thomas Reynolds.
Nadat ik wat troep in de eetzaal heb opgeruimd, loop ik verder door de gangen als ik plotseling gerommel hoor. Ik ren een stuk door de gang en kom bij de cel van Maya, Nicole en Delphine.
"Quinto! Er is iets met Delphine!" Brult Nicole door de stalen deur.
Ik haal de sleutel uit mijn broekzak en open de cel. "Jezus." Brom ik en loop de cel in. "Wat is hier aan de hand?" Vraag ik met een blik op Nicole, die vlak voor mijn neus staat. Mijn blik glijd naar Maya die rustig op het bed zit. Huh?4 juli 2012 - 16:54Maya
Ik keek naar Quinto die naar binnen liep. ''Badkamer.'' zei ik, en maakte een gebaar naar de badkamer. Ik haalde mijn schouders op. ''Ik vraag Drew wel naar die.. eh- lege cel.'' zei ik tegen Quinto, en zonder op antwoord te wachten glipte ik de cel uit.
Ik keek schichtig om me heen, bang om een andere bewaker tegen te komen.
Uiteindelijk vond ik het kamertje(?) van Drew, en klopte aan."When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
4 juli 2012 - 16:58Nicole Joy Eastwood
De deur van de cel gaat open. 'Wat is hier aan de hand?' vraagt Quinto.
'Badkamer,' antwoord Maya. 'Ik vraag Drew wel naar die.. eh- lege cel,' voegt ze er aan toe waarna ze de cel uit glipt.
Ik werp een blik op Quinto en loop dan weer naar de badkamer. 'Delphine is bewusteloos,' zeg ik. 'Ik heb geen idee hoe het komt. Ik was gewoon aan het nadenken over eh, dingen toen ik een harde klap hoorde komen vanuit de badkamer'.To the stars who listen — and the dreams that are answered
5 juli 2012 - 21:15Quinto Thomas Reynolds.
"Badkamer." Mompelt Maya met een gebaar naar de openstaande deur.
"Ik vraag Drew wel naar die.. eh- lege cel." Door de ernst van de situatie heb ik niet direct door wat ze bedoelt en let niet meer op haar.
"Delphine is bewusteloos."
Ik schud mijn hoofd en loop richting de badkamer. Door de val heeft ze een hoofdwond waar bloed uitloopt. Voorzichtig kniel ik naast haar hoofd neer en kantel deze, zodat ze meer lucht kan inademen en hopelijk sneller bij bewustzijn komt.
"Ik heb geen idee hoe het komt. Ik was gewoon aan het nadenken over eh, dingen toen ik een harde klap hoorde komen vanuit de badkamer."
Ik voel aan Delphine's pols. Ze heeft nog steeds een normale hartslag. Geen rede om te reanimeren.
"Delphine?" Vraag ik luid verstaanbaar en schud aan haar schouders.5 juli 2012 - 21:17[Ik ben vanaf morgen tot dinsdag/woensdag in Barcelona dus dan kan ik niet reageren]
To the stars who listen — and the dreams that are answered
5 juli 2012 - 21:19Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
Nadat in niks meer van Quinto had gehoord, was ik naar mijn kamertje gelopen. Vorig jaar heb ik een eigen kamertje gekregen waar ik kan vergaderen met cipiers of kan praten met gevangen. En dat aangezien ik hoofd-cipier ben. Niet iedereen weet het en zelfs de meeste gevangen beseffen het niet, maar ik let op de andere cipiers. Mensen zoals Quinto. Hard van buiten, maar als heter op aan komt is hij echt een watje.
Ik zucht en laat me neerzakken in de grote bureaustoel.
Nog geen paar minuten later hoor ik geklop op de deur. Ik schraap mijn keel en roep dat hij of zij binnen mag komen.5 juli 2012 - 21:20Bisous schreef:
[Ik ben vanaf morgen tot dinsdag/woensdag in Barcelona dus dan kan ik niet reageren]
[Awh.. Nou.. In ieder geval veel plezier daar. ]5 juli 2012 - 21:23Maya
Toen hij zei dat ik naa binnen mocht, opende ik de deur. Ik liep naar binnen, en keek Drew glimlachend aan, om vervolgens de deur achter me dicht te doen. Dat ging makkelijker dan ik had gedacht..
Ik wou bijna een opmerking maken over hem en Delphine, maar ik hield me in. Ik wou de avond niet verpesten, en ik kon het maar beter voor me houden."When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
5 juli 2012 - 21:28Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
De deur wordt geopend en plotseling staat Maya in de kamer. Met een glimlach sluit ze de deur achter zich en kijkt me aan.
"Wat doe jij hier en hoe kom jij hier?" Vraag ik en kijk haar aan, terwijl ik één wenkbrauw optrek. Hoe kan dit? Quinto was ergens anders bezig en de rest van de cipiers is al in hun kamer, aangezien het al bijna tien uur is..