• Nieuw Topic.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:08 ]

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Hé Quinto." Zegt Delphine luchtig. "Alles goed?"
    Ik onderdruk een glimlach. Ze moesten eens weten..
    "Eh, we moeten terug naar binnen voordat ze merken dat we weg zijn." Zegt Nicole. Mm, ik heb leuke herinneringen aan Nicole, maar nu is ze gewoon saai bezig. Zij wilden toch naar buiten?
    "Eh- Ja, laten we maar gaan." Voegt Maya er aan toe. Wacht eens, misschien hebben ze toch gelijk.
    Maya stampt het bos in en Quinto loopt er achter aan. Ook Nicole loopt terug.
    "We maken dit een andere keer wel af." Zegt Delphine zacht en loopt voor me het bos in. Ik loop achter haar aan en knijp nog even in haar kont. We gaan dit zeker nog wel een keer afmaken.

    Delphine Sarah Parker

    Ik hoor Drew achter me aan lopen en voel hoe hij lichtjes in mijn kont knijpt. Een lichte giechel ontsnapt en ik sla beschaamd mijn hand voor mijn mond, maar gelukkig heeft niemand het gehoord. Terwijl we terug naar de gevangenis lopen, laat ik de avond door mijn hoofd spelen, als een vertraagde film. Ik had echt nooit gedacht dat ik ooit Drew zo ver zo krijgen, zo ver als in mijn wildste fantasieën 's nachts in de koude cellen. Ik grinnik eventjes in mezelf. Nu zijn het niet meer gewoon 'fantsieën', nu is het keiharde realiteit en mijn meest geweldige herinnering.
    Ik maak me alleen zorgen om Maya, die nog steeds voor me op loopt. Zou ze echt zo kwaad op me zijn? Ik wil haar niet kwijt als vriendin, als ik haar al zo mag noemen. Maar ze heeft ook geen enkele reden om kwaad te zijn... toch?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Maya
    Ik stak mijn handen in mijn zakken en schopte een verdwaald steentje weg. Het was stil, alleen het geluid van onze voetstappen, het gekraak van takjes en nachtdieren waren aanwezig.
    Wat moest ik nu van Delphine denken? Ze had het belooft. Ze had belooft dat ze Drew uit haar gedachten zou zetten, en nu had ze mijn vertrouwen geschonden. Ik ging haar terugpakken, en ik wist al hoe.
    Met een zachte zucht keek ik op naar Quinto, die inmiddels naast me liep. Ik glimlachte kleintjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    Delphine grinnikt zachtjes en er komt een grijns op mijn gezicht. Op de een of andere manier doet dat meisje iets me met me, maar ze is niet anders dan de rest. Of wel?
    Iedereen loopt tussen het hoge gras door, naar de deur die weer naar binnen lijdt.

    Quinto Thomas Reynolds.

    Ik werp een blik op Maya en zie dat ze naar me glimlacht. "Vond je het fijn?" Vraag ik, maar besef direct dat die vraag echt helemaal nergens op slaat. "Ik bedoel, dat je buiten bent geweest.." Vervolg ik enigszins beschaamd. Waarom.. ?

    Maya
    ''Vond je het fijn?'' vroeg Quinto, en een tikkeltje verward keek ik hem aan.
    ''Ik bedoel, dat je buiten bent geweest..'' voegde hij er aan toe, en ik grinnikte zachtjes.
    Ik knikte. ''Ja. Normaal gesproken wordt er zo.. op je gelet, maar nu..'' ik haalde mijn schouders op. ''Het voelde anders. Alsof ik even niet voor de komende twintig jaar in de gevangenis zit.'' mompelde ik, zuchtte zachtjes en wierp een blik op de grond. Soms wou ik dat ik de tijd terug kon draaien, dat ik hier nooit hoefde te zitten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [@ Blanche; heb jij ook vakantie? Dan kunnen we eindelijk eens beginnen ;D ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    [@ Blanche; heb jij ook vakantie? Dan kunnen we eindelijk eens beginnen ;D ]


    [Morgen nog druk, ik ben er in het weekend.]

    [dood hier]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik zal een reageren.]

    Quinto Thomas Reynolds.

    "Ja." Antwoord ze kort, maar krachtig. Rustig wacht ik op wat ze verder nog wil gaan zeggen.
    "Normaal gesproken wordt er zo.. op je gelet, maar nu.." Ze haalt haar schouders op. "Het voelde anders. Alsof ik even niet voor de komende twintig jaar in de gevangenis zit." Mompelt ze en zucht zachtjes.
    Ik staar naar het gras dat beweegt door de wind. Als het moet kan ik dit eiland en de gevangenis alla moment verlaten, maar zij.. zij zit hier nog twintig jaar. Hoewel ik het graag zou willen veranderen voor haar, kan ik kan niet. Helaas..
    Ik open de deur die lijd naar het cellencomplex en wacht rustig totdat iedereen naar binnen is gelopen. Inclusief Drew.

    BUMP !

    [Ik wil niet dat deze roleplay doodvalt voor de nacht van Drew en Maya.. S;]

    [Tsja, ik niet echt iets om op te reageren]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ehm.. Ik wilde zeggen dat je naar binnen kunt lopen, maar je moet natuurlijk wel iets hebben om op te reageren. Ik zet wel even een post neer waar je op kan reageren.]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:20 ]

    Oh, wow, hey! :'D
    *was deze RPG heeel eventjes bijna vergeten*
    Ik ga nu Tangled kijken, misschien dat ik tussendoor reageer op je post maar anders over een paar uurtjes. ^-^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''