[ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:08 ]
- Home
- Forum
- Speeltopics
- [RPG] Alcatraz - Six.
[RPG] Alcatraz - Six. - Speeltopics
-
9 juni 2012 - 17:455 juli 2012 - 21:33
Maya
Ik knipperde verbaasd met mijn ogen. ''Ik eh- We-'' ik fronste nadenkelijk. ''Je had me een alternatieve slaapplaats aangeboden, weet je nog?'' zei ik zachtjes, en keek naar mijn handen. ''En Quinto kwam naar Delphine toe omdat ze flauw was gevallen.'' mompelde ik er achteraan."When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
5 juli 2012 - 21:415 juli 2012 - 21:44Blanche schreef:
[Quinto had haar toch die plaats aangeboden? ;0]
Nope, Drew zei dat ze bij hem kon slapen, remember?"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
5 juli 2012 - 21:46Delphine Sarah Parker
Het lijkt wel alsof ik onder water zit, en telkens als ik naar boven probeer te komen word ik weer onder geduwd. Het zonlicht schijnt door het oppervlak en laat dansende lichtpuntjes over de bodem glijden. Er gaat iets warms over mijn voorhoofd maar ik sta er niet echt bij stil. Tot ik een stem hoor, dicht bij me.
'Delphine?' ik ken die stem maar weet niet meer vanwaar. Ik frons mijn wenkbrauwen en probeer te antwoorden maar er komt geen woord over mijn lippen.“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien
5 juli 2012 - 21:47Aragog schreef:
(...)
Nope, Drew zei dat ze bij hem kon slapen, remember?
[Ja. Drew had voorgesteld dat ze bij hem kon slapen, maar Quinto had gezegd dat Maya wel in een cel kon slapen om tot rust te komen.]5 juli 2012 - 21:51Blanche schreef:
(...)
[Ja. Drew had voorgesteld dat ze bij hem kon slapen, maar Quinto had gezegd dat Maya wel in een cel kon slapen om tot rust te komen.]
Klooopt, maar Maya zag dit als een kans om uit haar cel te komen aangezien Drew had gezegd dat ze er zelf voor moest zorgen om uit haar cel te komen, of zoiets. :'D"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
6 juli 2012 - 10:496 juli 2012 - 10:50[Hahaha, mooizo ]
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
7 juli 2012 - 19:20Stiekeme bump"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
7 juli 2012 - 20:247 juli 2012 - 20:29Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
"Ik eh- We-," murmelt ze en frons haar wenkbrauwen. "Je had me een alternatieve slaapplaats aangeboden, weetje je nog?"
Ik knik kort als teken dat ik het begrijp.
"En Quinto kwam naar Delphine toe, omdat ze flauw was gevallen," vervolgt ze mompelend.
"Dus jij bent 'm gesmeerd?" zeg ik met een grijns. "Ik hou wel van stiekeme dames," lach ik zachtjes en maar een gebaar naar een stoel. "Of wil je direct naar mijn kamer?" vraag ik en beweeg mijn wenkbrauwen eventjes.
7 juli 2012 - 20:51Blanche schreef:
(...)
[Huh, wat? xd]
x'D Dit topic zat op pagina 3 bij mijn topics, dus ik schopte 'm even omhoog zodat ik deze niet zou vergeten ^-^
Maya
''Dus jij bent 'm gesmeerd?'' grijnsde hij. ''Ik hou wel van stiekeme dames.'' lachte hij zachtjes, en gebaarde naar een stoel. Ik grinnikte, en nam plaats op de stoel. ''Of wil je direct naar mijn kamer?'' vroeg hij, en door zijn wenkbrauwwiebel schoot ik in de lach. ''Ben je al moe?'' vroeg ik hem grijnzend met een plagende ondertoon, en ik keek een beetje om me heen aangezien ik nog nooit in zo'n kamertje was geweest."When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
7 juli 2012 - 21:58(Niets bezorgd om Delphine hoor, neeee als Drew in het echt bestond gaf ik hem een mep.)
“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien
8 juli 2012 - 11:43Frodo schreef:
(Niets bezorgd om Delphine hoor, neeee als Drew in het echt bestond gaf ik hem een mep.)
[Nouw. Ik vind Drew wel een funny type. Ik kan lekker doen en laten wat ik wil. ]8 juli 2012 - 18:41Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
"Ben je al moe?" vraagt ze plagend en laat zich in de stoel zakken.
"Hmmm.. alleen als jij het bent," zeg ik en begin dan te lachen. "Joke," mompel ik, aangezien ik weet dat ik ook bij Maya voorzichtig moet zijn. Ze weet namelijk ook een aantal 'roddels' over me. Deze zijn natuurlijk voor een deel echt, maar dat weten de meesten toch niet of wel?
"Zullen we naar het huis van de cipiers gaan? Mijn werk is hier wel klaar voor vandaag," zeg ik tegen haar en sta op.