• Copyright © AlienPrinces.

    Wil je meedoen? Klik hier voor rollentopic.


    Tien jongeren vanaf 16 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel een gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.
    Vriendschap, verraad, bedrog, liefde, leugens en vertrouwen spelen een grote rol, wie overleefd en gaat ervandoor met het grote geldbedrag?


    VOL!
    Meisjes[max 5];
    - xkimx124||Jasmine Eberson
    - PurpleMoon||Michela Engelique Angels.
    - OneMiracle||Yada moore.
    - MyMisery||Misery Mahone.
    - LovelyLonely|| Gereserveerd.

    Jongens[max 5];
    - AlienPrinces||Glaed Jayce Jethro.'Jayce'
    - MyMisery|| Jordan connor Knight.
    - OneMiracle||(Nate) Nathaniel Archibald
    - PurpleMoon||Christian (Chris) Soul
    =============================================
    De regels;

    16+ toegestaan.
    Beslis alleen voor je eigen personage, dus niet de andere.
    Liever meer dan twee regels schrijven.
    Je personage mag sterven, maar bedenk dat goed en beschrijf het goed.
    Vreemd gaan mag.
    Niemand kent elkaar nog, en moet elkaar dus nog leren kennen.
    Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    Alleen AlienPrinces maakt topics aan.
    OOC met haakjes a.u.b

    =======================================

    RPG STORY

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Ja, dat zal dan wel hé?" Zegt hij dan.
    "Was het wel een goeie?" Vraagt hij.
    ' euhm, laat me even na denken' plaag ik hem. 'Mwah, het was best wel een goeie.

    Nate

    Ik luisterde aandachtig naar haar en beet kort op mijn lip. "Ik heb een schuld.", bekende ik. Ik ging natuurlijk niet zeggen wat voor schuld ik had want dat ging niemand aan. Ik stak mijn handen in de zakken en keek naar de zee.


    Happy girls are the prettiest !

    MyMisery schreef:
    (FF tussen door, Chris is echt knap. AH, Im fan girlirling)


    (dit is de eerste keer dat ik een compliment over mijn fotokeuze krijg!^^)

    Michela

    Ik dacht er heel even over na hem een klap te geven, maar hield me in. In plaats daarvan zei ik met een honingzoet stemmetje: 'Oh, ja? Wat kan ik dan verbeteren? Ik wil graag advies van zo'n knappe jongen als jij,' ik zei het met het juiste vleugje verlegenheid. Nu, maar hopen dat hij erin trapte.

    Christian

    'Krijg je niet.' zei ik bot. Iets vriendelijker vroeg ik: 'Waarom wil jij die miljoen hebben?' ik zag dta ze het daar niet over wou hebben.
    'Ik wil hem in ieder geval voor mijn kleine zusje, Monica.'

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:06 ]


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Jayce

    "Euhm, laat me even na denken, het was best wel een goeie."
    Ik glimlach.
    "Wat ben ik toch weer goed." Grijns ik naar haar.
    En ik kon het weer niet laten hé?
    Ik grinnik even. "Sorry, mijn ego is nogal hoog, maar het is goed dat ik het zelf weet, toch?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    hij grinnikt even. "Sorry, mijn ego is nogal hoog, maar het is goed dat ik het zelf weet, toch?" ' nou, ik weet niet of dat wel zo goed is hoor' pest ik hem.

    Jayce

    "Nou, ik weet niet of dat wel zo goed is hoor."
    Ik vernauwde mijn ogen iets.
    "Oh, je pest me!" Zeg ik dan. Ik doe mijn hoofd schuin.
    "Dat mag niet. Ach het raakt me toch niet." Zeg ik schouder ophalend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Oh, je pest me!" Zegt hij dan. hij doet zijn hoofd schuin.
    "Dat mag niet. Ach het raakt me toch niet." Zegt hij schouder ophalend. ' Hoe durf je mij van pesten te beschuldigen, ik pest helemaal niemand, en al helemaal niet iemand zoals jou daar ga ik mijn energie niet aan besteden'

    PurpleMoon schreef:
    (...)

    (dit is de eerste keer dat ik een compliment over mijn fotokeuze krijg!^^)



    (Echt, nou ik vind hem ge-wel-dig. Kom met Jordan praten dan RPG je niet zo met jezelf.)

    Misery:

    Ik knikte en ging op een rots zitten. "Ik ben benieuw hoelang we hier blijven." Zeg ik en recht mijn rug even. Ik kon niet tegen wachten. Ik was er gewoon veel te ongeduldig voor. "Straks zitten we hier nog een half uur."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jayce

    "Hoe durf je mij van pesten te beschuldigen, ik pest helemaal niemand, en al helemaal niet iemand zoals jou daar ga ik mijn energie niet aan besteden."
    Ik trek even mijn wenkbrauw op.
    "Hmm, oké." Zeg ik dan.
    "Dan doe je dat neit, geen problemen mee." Zeg ik dan en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Verborgen luidspreker;

    "Willen alle kandidaten zich melden ín de linker hut. Daar krijgen jullie de opdracht te horen en worden jullie naar de plek gebracht.
    Ik herhaal; Willen alle kandidaten zich melden ín de linker hut. Daar krijgen jullie de opdracht te horen en worden jullie naar de plek gebracht."

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Hmm, oké." Zegt hij dan.
    "Dan doe je dat neit, geen problemen mee." Zegt hij dan en kijkt mij aan.
    'Wat kijk je nou zo naar mij, ik word er een beetje bang van'

    Jayce

    "Wat kijk je nou zo naar mij, ik word er een beetje bang van."
    "Net goed. O hoor, we moeten naar de hut toe." Zeg ik en wijs naar het houten gebouwtje.
    Ik loop erheen zonder op Jasmine te wachten, ze komt maar achter me aan..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    Tsss hij doet niet eens de moeite op mijn koffers te dragen. Mokkend pak ik mijn koffers en loop ik achter hem aan naar het houten gebouwtje.

    [En nu even wachten tot íedereen binnen is xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AlienPrinces schreef:
    [En nu even wachten tot íedereen binnen is xd]

    dat duurt denk ik nog wel ff