• Copyright © AlienPrinces.

    Wil je meedoen? Klik hier voor rollentopic.


    Tien jongeren vanaf 16 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel een gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.
    Vriendschap, verraad, bedrog, liefde, leugens en vertrouwen spelen een grote rol, wie overleefd en gaat ervandoor met het grote geldbedrag?


    VOL!
    Meisjes[max 5];
    - xkimx124||Jasmine Eberson
    - PurpleMoon||Michela Engelique Angels.
    - OneMiracle||Yada moore.
    - MyMisery||Misery Mahone.
    - LovelyLonely|| Gereserveerd.

    Jongens[max 5];
    - AlienPrinces||Glaed Jayce Jethro.'Jayce'
    - MyMisery|| Jordan connor Knight.
    - OneMiracle||(Nate) Nathaniel Archibald
    - PurpleMoon||Christian (Chris) Soul
    =============================================
    De regels;

    16+ toegestaan.
    Beslis alleen voor je eigen personage, dus niet de andere.
    Liever meer dan twee regels schrijven.
    Je personage mag sterven, maar bedenk dat goed en beschrijf het goed.
    Vreemd gaan mag.
    Niemand kent elkaar nog, en moet elkaar dus nog leren kennen.
    Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    Alleen AlienPrinces maakt topics aan.
    OOC met haakjes a.u.b

    =======================================

    RPG STORY

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nate:

    Ik grinnikte om haar woorden. "Ben ik zo vervelend?" Het duurde niet lang voordat er iets gesproken word. Ik keek om me heen op zoek naar de luidspreker. Maar die was niet te vinden. "Zo te merken hebben ze je gehoord." Dus ga je mee? Zonder op antwoord te wachten liep ik al naar de linkerhut. Ik was echt benieuwd wat de eerste opdracht zou zijn.


    Happy girls are the prettiest !

    Jayce

    Ik kijk achterom en zie Jasmine met haar koffers sjauwen.
    Ik grinnik even en open de deur waarna ik naar binnen stap.
    Er zijn al een paar mensen.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    Ik loop het huisje in met mijn koffers. ' Nou, jayce kon je echt niet 1 koffer voor me dragen'

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:41 ]

    [Fail? Lees me post van Jayce ;)]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misery:

    Ik sprong op. "Ik moet wel." Zei ik en liep naar het hutje. Ik pakte nog een bloem die ik in mijn haar stopte. Snel liep ik het hutje binnen.

    (Jordan is ook binnen.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    -,- nvm


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nate:

    eenmaal binnen leunde ik tegen de muur aan en wachtte op wat komen zou.

    Yada:

    Yada volgde de rest en stalde zich binnen in het hutje.


    Happy girls are the prettiest !

    Jayce

    "Nou, jayce kon je echt niet 1 koffer voor me dragen" Zegt Jasmine.
    "Ey, wat denk je. Dat ik je sloofje ben?" Vraag ik met een grinnik en ik ga zitten op en van de stoelen die er staan.
    Ik leg mijn benen op een andere stoel.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Faaaaaal xd had allang veranderd xD Ach laat het zo speel maar door geen zin om weer te veranderen xD]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Ey, wat denk je. Dat ik je sloofje ben?" Vraagt hij met een grinnik en hij gaat zitten op en van de stoelen die er staan. ' Nou, ik wou net op de stoel gaan zitten waar jij nu je voeten op hebt liggen'

    Jayce

    "Nou, ik wou net op de stoel gaan zitten waar jij nu je voeten op hebt liggen."
    Ik kijk Jasmine aan.
    "Nou dan ga je maar op mijn voeten zitten, want ik laat ze daar liggen." Zeg ik met een schuin lachje.
    "Ik meen het." Zeg ik dan.

    Verborgen luidspreker 2;

    "Gegroet, graag alle bagage die jullie bij hebben in de hoek náást het aanrecht te plaatsen, opgestapelt alsjeblieft."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Nou dan ga je maar op mijn voeten zitten, want ik laat ze daar liggen." Zegt hij met een schuin lachje.
    "Ik meen het." Zegt hij. ' oke, dan ga ik wel op je voeten zitten' en ik plof neer op zijn voeten. ' Mensen mogen mijn koffers alsjeblieft bovenop'

    Jayce

    "Oke, dan ga ik wel op je voeten zitten. Mensen mogen mijn koffers alsjeblieft bovenop."
    Ze doet het ook nog! Achja, ik blijf gewoon zitten.
    "Hmm, mensen gooi Jasmines koffers maar onderop!" Roep ik door de hut heen.
    Ik grijsn naar Jasmine.
    "Wat? Er zit toch niets belangrijks in?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Hmm, mensen gooi Jasmines koffers maar onderop!" Roept jayce door de hut heen.
    hij grijnst naar mij.
    "Wat? Er zit toch niets belangrijks in?" Vraagt hij dan.'Nou,doe toch niet zo flauw' en ik geef hem een mep.' Dat gaat jou helemaal niks aan wat er allemaal in mijn koffer zit'

    Jayce

    "Nou, doe toch niet zo flauw" Ik krijg een mep. "Dat gaat jou helemaal niks aan wat er allemaal in mijn koffer zit."
    Ik wrijf over de plek van de mep.
    "Wat, stiekeme dingen bij?" Vraag ik grijnzend. "Oeh, mensen Jasmine heeft stiekeme dingen bij!" Roep ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.