• Copyright © AlienPrinces.

    Wil je meedoen? Klik hier voor rollentopic.


    Tien jongeren vanaf 16 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel een gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.
    Vriendschap, verraad, bedrog, liefde, leugens en vertrouwen spelen een grote rol, wie overleefd en gaat ervandoor met het grote geldbedrag?


    VOL!
    Meisjes[max 5];
    - xkimx124||Jasmine Eberson
    - PurpleMoon||Michela Engelique Angels.
    - OneMiracle||Yada moore.
    - MyMisery||Misery Mahone.
    - LovelyLonely|| Gereserveerd.

    Jongens[max 5];
    - AlienPrinces||Glaed Jayce Jethro.'Jayce'
    - MyMisery|| Jordan connor Knight.
    - OneMiracle||(Nate) Nathaniel Archibald
    - PurpleMoon||Christian (Chris) Soul
    =============================================
    De regels;

    16+ toegestaan.
    Beslis alleen voor je eigen personage, dus niet de andere.
    Liever meer dan twee regels schrijven.
    Je personage mag sterven, maar bedenk dat goed en beschrijf het goed.
    Vreemd gaan mag.
    Niemand kent elkaar nog, en moet elkaar dus nog leren kennen.
    Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    Alleen AlienPrinces maakt topics aan.
    OOC met haakjes a.u.b

    =======================================

    RPG STORY

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Jengel jengel." Zegt hij tegen mij. 'Moet ik dit pikken ofzo dat jij zo onbeschoft tegen mij praat, zo praat je niet tegen een meisje, jij zal wel nooit een vriendin hebben gehad en die zul je trouwens ook nooit krijgen'

    Jayce

    "Moet ik dit pikken ofzo dat jij zo onbeschoft tegen mij praat, zo praat je niet tegen een meisje, jij zal wel nooit een vriendin hebben gehad en die zul je trouwens ook nooit krijgen."
    Ik kijk Jasmine met opgetrokken wenkbrauw aan.
    Reageer dan, komop snauw! Ik schud mijn hoofd even. Doe het nu maar niet, dan krijg je gezeur. Zegt een ander stemmetje.
    "Ik heb allang een vriendin gehad hoor." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Ik denk omdat we ook met andere dingen bezig zijn, nee sorry dat klinkt bot.
    Maar we wachten op het volgende stemmetje :))

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 22:30 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    jasmine eberson

    "Ik heb allang een vriendin gehad hoor." Zegt hij dan. ' Aha, zeker toen je 4 was ofzo in de kleuterklas,toen was je karakter nog niet zo ontwikkeld, maar thanks nu kan ik tenminste wel normaal op deze stoel zitten.

    [Komt eraan... Je bedoeld Microfoon stem?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayce

    "Aha, zeker toen je 4 was ofzo in de kleuterklas,toen was je karakter nog niet zo ontwikkeld, maar thanks nu kan ik tenminste wel normaal op deze stoel zitten." Zegt Jasmine.
    Zie je nou dit kom er va-han. Ik hoor het lieve stemmetje.
    Ach luister daar niet naar, je moet er juist tegenin gaan.
    "Rot toch op." Sis ik tegen mijn gedachten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Ja, dat stemmetje!)


    We've lived in the shadows for far too long.

    'rot toch op' hoor ik hem sissen. 'Heb je het tegen mij, want ik rot niet voor jou op hoor

    jasmine eberson

    Zucht. 'nou ik ben benieuwd wanneer we de opdracht krijgen we zitten hier al zo lang, en ik begin het een beetje
    koud te krijgen brrrr'

    Jayce

    "Heb je het tegen mij, want ik rot niet voor jou op hoor."
    Ik kijk naar Jasmine.
    "Zei ik dat hardop? Sorry, dat was niet naar jou."
    Ik vervloek mezelf binnensmonds. Ik maak een vuist van mijn hand.
    Ik hoorde neit wat Jasmine nog meer zei.

    Verborgen luidspreker 2;

    "Bedankt voor het inleveren van de koffers en tassen, die worden ingenomen, jullie mogen ze níet meer aanraken en of openen. Hopenlijk zijn jullie zo slim geweest balangrijke dinger eruit te halen? Nu gaat het niet meer lukken, ze verdwijnen zo via een luik. Pas als je uit de wedstrijd ligt, krijg je je tassen en koffers terug. Je kunt vanaf... Nu de wedstrijd al verlaten, maar bedenk, je gaat met lége handen terug naar huis en keer nooit meer terug naar dit eiland."

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 22:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    'NEEEEEE, niet mijn koffers weg er zitten belangrijke dingen in' ik ren naar mijn koffer maar het is al te laat, ik begin te huilen

    Jayce

    "NEEEEEE, niet mijn koffers weg er zitten belangrijke dingen in."
    Ik schrok op.
    "Jesus." Zeg ik van schrik.
    Ineens begint Jasmine te huilen.
    Moet ik erheen gaan. Ik sta op.
    Ga niet! Ik ga weer zitten. Ga wel. Hoor ik dan, en ik sta weer op.
    Ga terug zitten! Hoor ik en ga weer zitten. Ik kijk naar de andere mensen, hopelijk zagen ze het niet.

    [Snappen jullie een beetje wat er met Jayce is?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misery:


    Ik lach even en schud mijn hoofd. "Je belangerijke spullen stop je "voor het inleveren in je schoenen." Ik knikte en haalde mijn zakmes uit mijn schoen. "Zie." Ik stopte het terug en keek om me heen. "Stemmetje, lief stemmetje. at zijn redenen om uit de wedstrijd te moeten?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Ja, dat heeft mijn broetje (En ze verdenken mij er ook van maar ik denk toch van niet.) Stemmetjes in zijn hoofd.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    AlienPrinces schreef:
    Jayce

    "NEEEEEE, niet mijn koffers weg er zitten belangrijke dingen in."
    Ik schrok op.
    "Jesus." Zeg ik van schrik.
    Ineens begint Jasmine te huilen.
    Moet ik erheen gaan. Ik sta op.
    Ga niet! Ik ga weer zitten. Ga wel. Hoor ik dan, en ik sta weer op.
    Ga terug zitten! Hoor ik en ga weer zitten. Ik kijk naar de andere mensen, hopelijk zagen ze het niet.

    [Snappen jullie een beetje wat er met Jayce is?]

    Ja hoor hij weet niet goed wat hij met zijn gevoelens aanmoet