• Copyright © AlienPrinces.

    Wil je meedoen? Klik hier voor rollentopic.


    Tien jongeren vanaf 16 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel een gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.
    Vriendschap, verraad, bedrog, liefde, leugens en vertrouwen spelen een grote rol, wie overleefd en gaat ervandoor met het grote geldbedrag?


    VOL!
    Meisjes[max 5];
    - xkimx124||Jasmine Eberson
    - PurpleMoon||Michela Engelique Angels.
    - OneMiracle||Yada moore.
    - MyMisery||Misery Mahone.
    - LovelyLonely|| Gereserveerd.

    Jongens[max 5];
    - AlienPrinces||Glaed Jayce Jethro.'Jayce'
    - MyMisery|| Jordan connor Knight.
    - OneMiracle||(Nate) Nathaniel Archibald
    - PurpleMoon||Christian (Chris) Soul
    =============================================
    De regels;

    16+ toegestaan.
    Beslis alleen voor je eigen personage, dus niet de andere.
    Liever meer dan twee regels schrijven.
    Je personage mag sterven, maar bedenk dat goed en beschrijf het goed.
    Vreemd gaan mag.
    Niemand kent elkaar nog, en moet elkaar dus nog leren kennen.
    Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    Alleen AlienPrinces maakt topics aan.
    OOC met haakjes a.u.b

    =======================================

    RPG STORY

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Wat, stiekeme dingen bij?" Vraagt hij grijnzend. "Oeh, mensen Jasmine heeft stiekeme dingen bij!" Roept hij dan. ' Argh, ik doe jou nog een keer wat hoor' ik kijk hem boos aan

    Jayce

    "Argh, ik doe jou nog een keer wat hoor." Jasmine kijkt me boos aan.
    "Kom dan, i'm all yours." Zeg ik en sprijd mijn armen.
    Ik kijk haar aan met een arrogante glimlach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Kom dan, i'm all yours." Zegt hij en sprijd zijn armen.
    hij kijkt me aan met een arrogante glimlach. Ik moet er stiekem een klein beetje om lachen maar probeer mijn lach in te houden en heel serieus te kijken. ' Ik haat jou'

    Jayce

    "Ik haat jou."
    Ik kijk haar aan.
    "Je liegt." Zeg ik dan. "Ik zie het." Ik glimlach schuin met een tikkie arrogant erbij.
    Ik beweeg mijn voeten zodat Jasmine op en neer gaat.
    Ik grinnik even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Je liegt." Zegt hij. "Ik zie het." hij glimlacht schuin met een tikkie arrogant erbij.
    hij beweegt zijn voeten zodat ik op en neer ga. ' Jij kan helemaal niet zien wanneer ik wel lief of wanneer niet, je kent me amper, en hou alsjeblieft op met dat gehobbel dan zitten je voeten namelijk niet meer zo lekker'

    Jayce

    "Jij kan helemaal niet zien wanneer ik wel lief of wanneer niet, je kent me amper, en hou alsjeblieft op met dat gehobbel dan zitten je voeten namelijk niet meer zo lekker."
    Ik rol even met mijn ogen.
    "Sorry, ma'am ik zal doodstil zitten." Zeg ik en ga als versteend zitten.
    "Zo goed?" Vraag ik zonder mijn mond te bewegen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Sorry, ma'am ik zal doodstil zitten." Zegt hij en gaat als versteend zitten.
    "Zo goed?" Vraagt hij zonder zijn mond te bewegen. 'hahahaa gek, doe normaal'

    Jayce

    "Hahahaa gek, doe normaal." Zegt Jasmine lachend.
    "Ik mocht toch niet bewegen?"
    Jayce kap met dit kinderachtige gedoe, doe normaal, je bent hier voor het geld! Ik Zucht even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Ik mocht toch niet bewegen?" zegt hij en hij zucht even. 'Nou, blijf jij dan maar rustig zitten, waarom zucht je? ben je nu al moe? aww moet je al naar bedje toe' en ik knipoog naar hem

    [Ik ben straks terug.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Bew xD]

    Jayce

    "Nou, blijf jij dan maar rustig zitten, waarom zucht je? ben je nu al moe? aww moet je al naar bedje toe." Knipoogd Jasmine.
    "Nee!" Snauw ik naar haar. "Wat denk je, dat ik een kleuter ben?" VRaag ik dan en ik trek plots mijn voeten onder haar vandaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Nee!" Snauwt hij naar mij. "Wat denk je, dat ik een kleuter ben?" VRaagt hij dan en trekt plots zijn voeten onder mij vandaan. 'Auw, ik wist niet dat je zo boos zou worden, auw nou doet mijn kont pijn'

    Jayce

    "Auw, ik wist niet dat je zo boos zou worden, auw nou doet mijn kont pijn." Piept Jasmine.
    Ik zucht even en sla mijn armen over elkaar.
    Heel goed, zo ken ik je weer. Ik brom naar mijn gedachten.
    "Jengel jengel." Zeg ik naar Jasmine.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AlienPrinces schreef:
    [Ik ben straks terug.]


    waarom reageerd bijna niemand meer terwijl ze wel online zijn?
    misschien zijn ze vergeten uit te loggen

    [Ghehe als je de computer uit gooit gaat ook je Quizlet offline, dus dat kan niet xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.