• Copyright © AlienPrinces.

    Wil je meedoen? Klik hier voor rollentopic.


    Tien jongeren vanaf 16 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel een gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.
    Vriendschap, verraad, bedrog, liefde, leugens en vertrouwen spelen een grote rol, wie overleefd en gaat ervandoor met het grote geldbedrag?


    VOL!
    Meisjes[max 5];
    - xkimx124||Jasmine Eberson
    - PurpleMoon||Michela Engelique Angels.
    - OneMiracle||Yada moore.
    - MyMisery||Misery Mahone.
    - LovelyLonely|| Gereserveerd.

    Jongens[max 5];
    - AlienPrinces||Glaed Jayce Jethro.'Jayce'
    - MyMisery|| Jordan connor Knight.
    - OneMiracle||(Nate) Nathaniel Archibald
    - PurpleMoon||Christian (Chris) Soul
    =============================================
    De regels;

    16+ toegestaan.
    Beslis alleen voor je eigen personage, dus niet de andere.
    Liever meer dan twee regels schrijven.
    Je personage mag sterven, maar bedenk dat goed en beschrijf het goed.
    Vreemd gaan mag.
    Niemand kent elkaar nog, en moet elkaar dus nog leren kennen.
    Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    Alleen AlienPrinces maakt topics aan.
    OOC met haakjes a.u.b

    =======================================

    RPG STORY

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine ebersin

    "Dan zal ik jou ook maar even supporten; Je bent raar, klein en bovenal té poezelig om dít te winnen." Zegt hij.
    hij haalt even een hand door zijn haar en bijt arrogant op zijn lip.Hmm stiekem vind ik dat wel sexy denk ik, maar word dan boos op mijn eigen gedachte ik mag hem niet sexy vinden. 'Niks tegen kleine mensen he!, ik kan er niks aan doen dat jij zo groot bent, en ik ben trouwens stoerder dan je denkt'

    Jayce

    "Niks tegen kleine mensen he!, ik kan er niks aan doen dat jij zo groot bent, en ik ben trouwens stoerder dan je denkt."
    Ik lach even, maar nu echt.
    "Sorry..." Zeg ik dan. "Ik zag echt iets voor me." Grinnik ik dan.
    "Sorry..." Zeg ik weer. Ik sla even mijn handen voor mijn gezicht en kijk Jasmine dan door mijn vingers door aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Sorry..." Zegt hij dan. "Ik zag echt iets voor me." Grinnikt hij dan.
    "Sorry..." Zegt hij weer. hij slaat even zijn handen voor zijn gezicht en kijkt mij dan door zijn vingers aan. Ik begin te lachen. ' wat zag je dan voor je? daar ben ik wel even benieuwd naar' zeg ik.

    Jayce

    "Wat zag je dan voor je? Daar ben ik wel even benieuwd naar." Zegt Jasmine dan.
    Ik schud mijn hoofd. "Nee, niks." Zeg ik snel en schiet weer in de lach.
    Ik draai me om.
    "Ik zag je voor me met een raar, maar supersexy, pakje aan, iets van een tijger ding op je hoofd en jij brulde." Zeg ik dan. "Dat bedacht ik me bij jou stoer-zijn. Sorry." Zeg ik en draai me weer om.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Ik zag je voor me met een raar, maar supersexy, pakje aan, iets van een tijger ding op je hoofd en jij brulde." Zegt hij dan. "Dat bedacht ik me bij jou stoer-zijn. Sorry." Zegt hij en draait zich weer om. 'Misschien moet ik dit wel als een compliment zien, dat jij mij zo voor je ziet als een stoer meisje'

    Nate Archibald
    "Mooie naam." Je kwam niet vaak iemand tegen met de naam Misery, ondanks de betekenis vind ik hem prachtig. En daar bij het hoefde nog niet te betekenen dat ze ook ellendig was. En daar bij Misery deed me denken aan dat nummer van Maroon 5. Een grijns verscheen rond mijn lippen toen ik me de tekst weer herinnerde. "I am in misery There ain’t nobody Who can comfort me Why won’t you answer me’ The silence is slowly killing me." Zong ik lachend. Ik was dan wel niet de beste zanger, het klonk niet bepaalt vals. "Daar heb je inderdaad gelijk in, het moet goed gaan als je wil winnen."


    Happy girls are the prettiest !

    Jayce

    "Misschien moet ik dit wel als een compliment zien, dat jij mij zo voor je ziet als een stoer meisje."
    Ik grinnikte even.
    "Ik geef geen complimenten." Zeg ik met een knipoog. "Maar, als jij het zo opvat." Zeg ik dan met een glimlachje.
    Kan ik het niet terugdraaien, al meende ik het wel, het zag er supersexy uit. O shut up Jayce!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga even eten]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    "Ik geef geen complimenten." Zegt hij met een knipoog. "Maar, als jij het zo opvat." Zegt hij dan met een glimlachje. ' Wow, eigenlijk is het dan heel speciaal dat jij mij er wel 1 gaf terwijl je dat nooit doet, ik voel me vereerd'

    AlienPrinces schreef:
    [Ik ga even eten]


    oke smakelijk eten

    Misery:

    Ik zuchtte. "Ik heb al veel voorbij horen komen, maar een liedje, nee dat nog nooit." Ik liep even een stukje richting het water. "Ik vraag me wel af waar we zijn. Het is hier namelijk mooi." Zeg ik zacht en draai me weer om. "Ik ga er veel aan doen om te winnen, maar zeker niet alles"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nate

    Mijn blik volgde Misery en ik liep dan ook zonder te aarzelen met haar mee. "Ik heb echt totaal geen idee waar we zijn. En het is inderdaad mooi, je zou eerde zeggen dat we op vakantie zijn." Ik bleef haar aan kijken en knikte toen ik haar woorden hoorde. "Ik probeer ook zeker te winnen, waarom doe jij eigenlijk mee als ik vragen mag?"


    Happy girls are the prettiest !

    Michela

    Ik zag dat Christian's blik op mijn lichaam bleef hangen. Ik leunde voorover en klikte met mijn vingers voor zijn gezicht.
    'Hallo! Ik ben hier!' ik zag hoe hij gelijk rood werd.
    'Zag je iets wat je beviel?' vroeg ik sarcastisch.

    Christian

    Ik herstelde vlug mijn houding.
    'Hmm, of ik zag iets wat me beviel, of ik zag iets wat beter kon.' en op haar beurt werd ze rood. Zag er leuk uit, vooral omdat haar haar ook rood was.


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    (FF tussen door, Chris is echt knap. AH, Im fan girling)

    Misery:

    Ik kijk even voor me uit voor ik antwoord. Zal ik het hem vertellen, niemand wist het. "Ik ben nou niet bepaald rijk, en mijn moeder kan het niet in haar eentje dus dan maar...... dit." Antwoord ik. Het water voelde koud aan mijn voeten, terwijl het voor de rest heerlijk warm was. "En jij?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jayce

    "Wow, eigenlijk is het dan heel speciaal dat jij mij er wel 1 gaf terwijl je dat nooit doet, ik voel me vereerd."
    Ik ging weer even door mijn haar.
    "Ja, dat zal dan wel hé?" Zeg ik dan een beetje van stuk gebracht.
    "Was het wel een goeie?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.