• Copyright © AlienPrinces.

    Wil je meedoen? Klik hier voor rollentopic.


    Tien jongeren vanaf 16 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel een gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.
    Vriendschap, verraad, bedrog, liefde, leugens en vertrouwen spelen een grote rol, wie overleefd en gaat ervandoor met het grote geldbedrag?


    VOL!
    Meisjes[max 5];
    - xkimx124||Jasmine Eberson
    - PurpleMoon||Michela Engelique Angels.
    - OneMiracle||Yada moore.
    - MyMisery||Misery Mahone.
    - LovelyLonely|| Gereserveerd.

    Jongens[max 5];
    - AlienPrinces||Glaed Jayce Jethro.'Jayce'
    - MyMisery|| Jordan connor Knight.
    - OneMiracle||(Nate) Nathaniel Archibald
    - PurpleMoon||Christian (Chris) Soul
    =============================================
    De regels;

    16+ toegestaan.
    Beslis alleen voor je eigen personage, dus niet de andere.
    Liever meer dan twee regels schrijven.
    Je personage mag sterven, maar bedenk dat goed en beschrijf het goed.
    Vreemd gaan mag.
    Niemand kent elkaar nog, en moet elkaar dus nog leren kennen.
    Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    Alleen AlienPrinces maakt topics aan.
    OOC met haakjes a.u.b

    =======================================

    RPG STORY

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cristian Soul

    Snel loop ik over het strand, weg van de anderen. Ik haat het om in groot gezelschap te zijn. Zo snel als ik kan loop ik weg. Maar loop een meisje met rood haar (Michela) tegen het lijf.
    Dus ik stamel: 'H-hoi, ik ben Christian. Zeg maar Chris.' en ik merkte dat ik mijn ogen niet van haar lichaam kon houden.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:20 ]


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    [nvm hij is al weer goed xD]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:21 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine eberson

    Ik trek mijn hand terug, dan niet denk ik in mijn hoofd.Hij zegt dat hij jayce genoemd wilt worden inplaats van glaed. 'Ok, dat is duidelijk dan noem ik je jayce'.

    Jayce[Geen zin om de hele naam te doen, ben té lui xd]

    "Ok, dat is duidelijk dan noem ik je jayce."
    Ik glimlach gemaakt.
    "En denk je dat jíj veel kans maakt op die miljoen?" Vraag ik met een lichtelijk afkeurende toon in mijn stem.
    Sorry kon het niet laten, zo ben ík nou gewoon. Anders had je me tweelingbroer moeten nemen, dat is echt een mietje.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Misery:

    Ik glimlachte."Ik heet Misery, en ja, ja als in ellende." Normaal bleven mensen maar zeuren over waarom mijn ouders me ´ellende´ hadden genoemd. "En met mij gaat het ook heel goed hoor. Beter dan normaal zelfs." Lach ik. Even laat ik mijn blik over de andere glijden. "Maar ja, als je wil overleven moet het wel goed gaan of niet?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    jasmine eberson

    Ik glimlach gemaakt terug. Dit gaat nu al een strijd worden tussen ons denk ik. ' Ik kan niet zo snel over mezelf zeggen of ik ga winnen, heb niet zoveel eigendunk, maar ik ga door tot ik er bij neer val dus ga er maar niet van uit dat je van mij makkelijk kan winnen'. Ik glimlach weer gemaakt

    Jayce

    "Ik kan niet zo snel over mezelf zeggen of ik ga winnen, heb niet zoveel eigendunk, maar ik ga door tot ik er bij neer val dus ga er maar niet van uit dat je van mij makkelijk kan winnen." Ze glimlachte gemaakt.
    Ik deed mijn armen over elkaar en pratte haar na.
    "Don't make me wanna laugh." Zeg ik en rol weeral met mijn ogen.
    "Sorry, maar... Ik zeg maar niets." Zeg ik met een schamper lachje.


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine eberson

    "Sorry, maar... Ik zeg maar niets." Zegt hij met een schamper lachje. Wat een eikel zeg denk ik. ' o, en jij denkt dat je wel gaat winnen?'. Ik sla mijn armen over elkaar en ga voor zijn neus staan.

    Jayce

    "O, en jij denkt dat je wel gaat winnen?" Vraagt Jasmine en gaat recht voor me staan.
    Ik snuif een keer.
    "Je moet toch iets." Zeg ik dan. "Kijk, de een is goed in sport de ander in tekenen, maar ík ben dat in winnen." Grijns ik.
    Oehoeh, nu word ik bahang...


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine eberson

    "Je moet toch iets." Zegt hij. "Kijk, de een is goed in sport de ander in tekenen, maar ík ben dat in winnen." Grijnst hij. 'Kijk' zeg ik. 'De ene jongen is aardig, de ander is romantisch, maar er bestaan ook eikels en daar ben JIJ er 1 van' grijns ik

    Jayce

    "Kijk. De ene jongen is aardig, de ander is romantisch, maar er bestaan ook eikels en daar ben JIJ er 1 van." Grijnst Jasmine.
    Ik doe mijn hoofd schuin en trek een arrogant gezicht terwijl ik haar aankijk. "Is dat alles?" Vraag ik dan. "Weetje, je hebt me echt verveeld met al dat gepraat." Zeg ik met een fake-gaap.
    "You know what; Je kunt er gewoon niet tegen dat ík straks dit eiland verlaat met die miljoen." Zeg ik dan. Niet dat ik het geld echt nodig heb maar ik wíl het gewoon hebben!


    Ich liebe dich 27.12.23

    jasmine eberson

    "You know what; Je kunt er gewoon niet tegen dat ík straks dit eiland verlaat met die miljoen." Zegt hij dan. Ik kijk hem met een schuin hoofd terug aan. 'Ach, het maakt mij niet uit wie het eiland verlaat met een miljoen, als jij het maar niet bent'

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 18:17 ]

    [Dat van het geld willen hebben is gedachten ;')]


    Ich liebe dich 27.12.23

    AlienPrinces schreef:
    [Dat van het geld willen hebben is gedachten ;')]


    o haha sorry ik pas mijn bericht even aan

    Jayce

    "Ach, het maakt mij niet uit wie het eiland verlaat met een miljoen, als jij het maar niet bent."
    Ik schud even mijn hoofd.
    "Dank je, dat je me zo support." Zeg ik dan lichtelijk geïrriteerd.
    "Dan zal ik jou ook maar even supporten; Je bent raar, klein en bovenal té poezelig om dít te winnen." Zeg ik dan.
    Ik haal even een hand door mijn haar en bijt arrogant op mijn lip.


    Ich liebe dich 27.12.23