• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Assassin - Haven Lockwood | Goldilocks
    - Aragog - Charline Lisa-Marie "Char" Billington | Dark & Dangerous
    - Cooper - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen |
    - Meade - Amelia Grace "Mia" Lawrence | Dollface
    - Colfer - Michele Leandros "Mich" Sullivan | Sweet Mouth
    - Amorphous - Skylar Hope "Skye" Chamberlain | Bouncy
    - Rechazame - Cristela Cascata "Cris" Santos | Femme Fatale

    Jongens:
    - Cosette - Sebastièn "Bas" Malfoi | Little Count
    - Gaisford - Joshua Liam "Josh" Jefferson | Loverboy
    - Mebarak - Micah Warren Francis | Brains
    - Chaim - Mattew Oliver "Matt" Sanz | Stretch & Spicy
    - Blanche - Björn Liam Sanford | Face
    - Morticia - Beck Michael "Mike" Bowen | Six-Beck
    - Trident - Eros Sam "Sammy" Russel | Cupid

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    -> Reactie verwijderd.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:19 ]

    Charline 'Char'
    Ik gilde luid toen Björn het water in viel door een setje van Bas, en lachend kwam ik weer boven. Meerdere mensen waren zijn slachtoffer, en ik grinnikte even. ''Dankje Bas, erg aardig van je. Ik kon wel een frisse duik gebruiken.'' grinnikte ik. Bij mijn eerste zin droop het sarcasme er van af, maar de tweede was wel de waarheid.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [@Sommige mensen: Bas was jullie voor]


    Cosette schreef:
    Bas

    "Hoe bedoel je?"
    Ik kijk haar geamuseerd aan als ik haar blik zie. Mijn ogen glijden terug naar Björn die met Char en Amelia aan het zwembad staat. Waarom blijven ze daar nou staan? Het is warm, misschien moet ik ze duidelijk maken dat ze gerust een frisse duik mogen nemen.
    Zonder enige vorm van waarschuwing, til ik Michele op en ren met haar in mijn armen naar het zwembad. Met een brede lach gooi ik haar er in, waarop ook even zo vriendelijk ben Björn een duwtje in de rug te geven. Hierdoor tuimelen ook hij en Charline het water in. Ik grijns breed naar Amelia, die nog als enige over is, neem haar in mijn armen en spring vervolgens met haar in het zwembad.
    Lachend kom ik boven en zwem naar Michele, die ik help boven te blijven.
    "Ik dacht, ik laat even weten dat ze het zwembad mogen gebruiken," zeg ik met een grijns tegen iedereen.

    [Win for Basje.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [@cosette Skye staat ook bij het zwembad a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aragog schreef:
    Charline 'Char'
    Ik gilde luid toen Björn het water in viel door een setje van Bas, en lachend kwam ik weer boven. Meerdere mensen waren zijn slachtoffer, en ik grinnikte even. ''Dankje Bas, erg aardig van je. Ik kon wel een frisse duik gebruiken.'' grinnikte ik. Bij mijn eerste zin droop het sarcasme er van af, maar de tweede was wel de waarheid.

    Aangepast :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Oeps. Ik zal mijn post even aanpassen.]

    [@Amorphous, hij neemt haar zometeen ook te grazen dan ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oeps.. Björn heeft Skye in het water gegooid. Moet ik het veranderen? S:]

    [Godverdomme! Mijn post is weg. Hoe kan dit?! GODVERDOMME.]

    [Reageren jullie maar. >.<]

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Ja?' vraagt ik Amelia en ze kijkt me ongelovig aan. 'Nog meer reden om feest te vieren,' glimlacht ze dan.
    Char werpt ons een vragende blik toe maar voordat ik kan antwoorden komt Bas er aan rennen en gooit hij Michele, die hij in zijn armen heeft, in het zwembad. Daarna geeft hij Björn een zet waardoor hij en Char ook in het zwembad vallen. Vervolgens pakt hij Amelia vast en springt hij met haar het water in.
    'Ik dacht, ik laat even weten dat ze het zwembad mogen gebruiken,' grijnst hij als hij weer boven water komt.
    'Dankje Bas, erg aardig van je. Ik kon wel een frisse duik gebruiken,' grinnikt Char.
    Ik sta als enige nog droog op de kant en werp Bas een waarschuwende blik toe. 'Waag het niet om mij er ook in te gooien. Ik ben net al nat geweest'. Okee, dat was wel mijn eigen schuld maar dat maakt niet uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amelia
    Van schrik kijk ik op als Bas en Michele tevoorschijn komen. Zonder enige moeite te tonen, lijkt hij eerst Michele en daarna Björn en Char het water in te duwen. Ik grijp even naar mijn buik als ik begin te lachen, maar zie dan dat Bas zijn ogen op mij heeft gericht. Hoofdschuddend doe ik een paar stappen naar achteren. Ik protesteer hevig als hij me beetpakt en hierna met me in het water springt. Happend naar adem kom ik weer boven water en haal mijn hand door mijn natte haren die aan mijn wangen kleven.
    "Ik dacht, ik laat even weten dat ze het zwembad mogen gebruiken." Ik kan het niet laten om te lachen, ondanks dat ik toch redelijk kwaad ben. Dit jurkje heeft me heel wat centen gekost.
    "Dankje Bas, erg aardig van je. Ik kon wel een frisse duik gebruiken." Hoor ik Char grinnikend zeggen.
    "Verdomme Bas," mompel ik chagrijnig, maar weet dat het door mijn glimlach op mijn gezicht niet erg geloofwaardig over zal komen. Langzaam zwem ik dan naar de rand van het zwembad toe om mezelf eruit te hijsen.
    "Waag het niet om mij er ook in te gooien. Ik ben net al nat geweest." zegt Skye dan. Ik wring mijn blonde haren uit en kom dan wankelend overeind, struikel bijna over mijn eigen voeten en loop glimlachend op Skye af om haar een knuffel toe te werpen.
    "Skye, wat heb ik je toch gemist!" zeg ik overdreven en laat haar tevreden los, zie de natte vlekken die ik op haar achter gelaten heb.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    (Wie wilt er naar Beck?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Amorphous --> Bisous ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beck Michael Bowen.
    Zuchtend keek ik naar de mensen die stonden te dansen, naar de mensen die aan de drank zaten, naar de mensen die er ook even genoeg van hadden, zoals ik, en langs de kant zaten te praten of gewoon hun mond hielden.
    Straks zou het wel weer wat beter met mij gaan, maar ik kon er niet tegen dat Bas duidelijk had gezien dat er wat mis met me was. Het ging hem sowieso niet aan, nu nog niet in ieder geval, misschien later wel, maar nu had ik alleen even een bed nodig.
    Over dat gesproken, geen idee hoe laat het was, maar ik begon me wel wat duizelig en moe te voelen. Misschien toch maar dat bed van Bas opzoeken? Ik wist nu wel waar ik zijn kamer kon vinden en wat maakte het nu helemaal uit?
    Het bier dat ik nog over had, goot ik allemaal snel naar binnen en ik voelde me al wat waziger worden, vast door het bier. Eigenlijk had ik ook geen idee hoeveel ik op had, maar ik wist wel dat ik erg snel wazig en aangeschoten kon worden. Ik haalde even mijn schouders op en slenterde toen weer naar de kamer van Bas, hij was er niet. Natuurlijk niet, je had toch gezien dat ze weer weg waren gegaan? Bas en Michele, hmm.
    Met een wazig en duizelig gevoel in mijn hoofd trok ik alles uit, behalve mijn boxer, gooide deze in een hoopje ergens in een hoek op de grond en viel toen op het bed van Bas neer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.