• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Assassin - Haven Lockwood | Goldilocks
    - Aragog - Charline Lisa-Marie "Char" Billington | Dark & Dangerous
    - Cooper - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen |
    - Meade - Amelia Grace "Mia" Lawrence | Dollface
    - Colfer - Michele Leandros "Mich" Sullivan | Sweet Mouth
    - Amorphous - Skylar Hope "Skye" Chamberlain | Bouncy
    - Rechazame - Cristela Cascata "Cris" Santos | Femme Fatale

    Jongens:
    - Cosette - Sebastièn "Bas" Malfoi | Little Count
    - Gaisford - Joshua Liam "Josh" Jefferson | Loverboy
    - Mebarak - Micah Warren Francis | Brains
    - Chaim - Mattew Oliver "Matt" Sanz | Stretch & Spicy
    - Blanche - Björn Liam Sanford | Face
    - Morticia - Beck Michael "Mike" Bowen | Six-Beck
    - Trident - Eros Sam "Sammy" Russel | Cupid

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (> Mijn topics.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Mijn topics+laatste post]

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Hm.' zegt Beck. Hij komt wat dichterbij er drukt een kusje op mijn wang. 'Moet ik nu mijn kostuum weer voor je uit doen?' grijnst hij plagend terwijl hij met zijn wenkbrauwen wiebelt.
    Ik haal lichtjes mijn schouders op. 'Dat moet je zelf weten, zo is het uitzicht ook wel leuk,' grijns ik.
    'Heb je eigenlijk nog iets leuks gedaan op vakantie?' vraag ik daarna. 'Afgezien meisjes versiert,' voeg ik er grinnikend aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [>Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mijn topics]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Haven Lockwood

    "Nou, nu we dit hoofdstuk hebben gehad. Had je al andere plannen?" vraagt hij aan me. Ik ontwijk zijn blik en kijk om me heen. Andere plannen? Ik probeer na te denken. Met Sam lol hebben gaat moeilijk, vind ik. Straks let hij de hele tijd op of ik naar meisjes kijk!
    "Ja, maar niet met jou." snauw ik naar hem, hoewel ik helemaal geen plannen bedacht heb. "Je zoekt gewoon iets om mij op terug te kunnen pakken en dat ga ik je niet geven. Tot ziens." Ik draai me om en loop weer terug, de stof van mijn toga sierlijk achter me aan wapperend.


    Your make-up is terrible

    Colfer schreef:
    [Mijn topics]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Beck Michael Bowen.
    “Dat moet je zelf weten, zo is het uitzicht ook wel leuk,” Grijnsde zij, “Heb je eigenlijk nog iets leuks gedaan op vakantie? Afgezien meisjes versiert,” Ze grinnikte en ik moest hierdoor automatisch mee door grinniken.
    “Gegeten? Gedronken? Geslapen? Gelegen op het strand en gezwommen? Just relaxing.” Zei ik wat lacherig, waarna ik vervolgde, “Life is good,” Ik nam een paar grote slokken van mijn bier en vroeg me af hoeveel ik er op dit feest zou drinken, het vorige feest van Bas had ik nogal wat gedronken en was dus ook zo dronken geworden.
    “And you?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Gegeten? Gedronken? Geslapen? Gelegen op het strand en gezwommen? Just relaxing.' zegt hij lacherig. 'Life is good,' hij neemt een paar grote slokken van zijn bier en ik neem ook paar slokjes van de mijne.
    'And you?' vraagt hij.
    'Ik ben met mijn moeder en broer naar Californië gegaan en met mijn vader en broer Barbados en Nieuw-Zeeland,' zeg ik. 'En daar heb ik eigenlijk gewoon dezelfde dingen gedaan als jij,' voeg ik er met een klein lachje aan toe. 'Oja, ik was ook nog naar een surfachtig iets in Australië geweest'. Volgens mij ben ik de hele vakantie niet hier geweest, misschien een paar dagen maar meer ook niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beck Michael Bowen
    “Ik ben met mijn moeder en broer naar Californië gegaan en met mijn vader en broer Barbados en Nieuw-Zeeland. En daar heb ik eigenlijk gewoon dezelfde dingen gedaan als jij.” Zei ze met een klein lachje en ik knikte, waarna ik erop wilde reageren, maar Skylar waarschijnlijk weer iets wist wat ze wilde zeggen, want ze begon weer te praten.
    “Oja, ik was ook nog naar een surfachtig iets in Australië geweest.” Mijn ogen worden groot, echter niet van verbazing, maar belangstelling. Surfen vond ik altijd al heel cool en het water was dan ook regelmatig iets dat ik opzocht.
    Ironisch als je net bedenkt dat ik net ook in het water werd getrokken door een, ik moet het zeggen, mooie dame.
    “En, kun je al goed surfen? Anders wil ik je best wel lessen geven, hoor,” Grijnsde ik, echter was dit niet als flirten bedoeld, maar nog steeds de belangstelling die sprak.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 19:54 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Beck's ogen worden groot. 'En, kun je al goed surfen? Anders wil ik je best wel lessen geven, hoor,' grijnst hij.
    Ik lach geamuseerd. 'Ik denk eerder dat jij lessen van mij nodig hebt,' zeg ik grijnzend. 'Maar goed, we kunnen wel een keer kijken wie beter is. Ik zal het je maar niet aandoen omdat morgen te doen aangezien jij dan waarschijnlijk de hele dag met je brakke kop in bed ligt,' grinnik ik. Bij het idee van een half dronken Beck op een surfplank begin ik zachtjes te lachen. 'Anders moet de strandwacht je denk ik redden,' zeg ik plagerig.
    Ik voel even aan de stof van mijn kostuum en glimlach tevreden als ik merk dat die droog is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Colfer schreef:
    [Mijn topics]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Hadden Micah, Michele of Mattew nog iets tegen Bas gezegd?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik nog niet, denk ik. Ik moest toen net off, volgens mij en heb daarna het rpg een beetje uit het oog verloren]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Micah wel.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Beck Michael Bowen.
    Ze lacht geamuseerd. “Ik denk eerder dat jij lessen van mij nodig hebt,” Zegt ze grijnzend, waar ik alleen als antwoord op terug grijns. O ja? Dan denk, nee, weet ik, dat jij de verkeerde nu voor je hebt, dame, want ik ben altijd bij het water te vinden en zo heb ik ook een keer surfen geleerd.
    “Maar goed, we kunnen wel een keer kijken wie beter is. Ik zal het je maar niet aandoen omdat morgen te doen aangezien jij dan waarschijnlijk de hele dag met je brakke kop in bed ligt,” Grinnikte ze, waarna ze opeens zachtjes begint te lachen en ik mijn wenkbrauw ophaal.
    “Waar dacht je aan?”
    “Anders moet de strandwacht je denk ik redden,” Zegt ze plagerig en ik merkte niet eens dat de stof van haar kostuum al droog was geworden, want die van mij was nog een beetje nat van het zwembadwater.
    Automatisch begon ik gelijk te grijnzen en vergat dat ik haar over haar gedachtes gevraagd had.
    “Als de strandwacht toevallig een mooie dame met de naam Skylar Chamberlain heet, dan vind ik het meer dan best,” Grijns ik groot, terwijl ik mijn ogen weer over haar lichaam liet glijden en tegelijkertijd aan haar dacht in bikini.
    Oh, wat een mooi uitzicht… dacht ik, alsof ik al in de zevende hemel was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.