• Blijkbaar vinden veel Quizletters de banners en reclame op Quizlet erg lastig. Een blik op dit topic zegt genoeg. Daarom deze suggestie:

    Iedereen die geen Golden Membership (GM) heeft kan vanaf nu de reclame voor een week, een maand of 3 maanden 'afkopen' met credits.

    Maar hoeveel precies?

    Het aantal credits dat je moet betalen voor 1 maand is het gemiddelde aantal credits dat je voor €1 moet betalen x het gemiddelde aantal geld dat één user uitgeeft aan reclames in een maand + 10% van het gemiddelde aantal geld dat één user uitgeeft aan reclames in een maand.

    Als je goed bent in rekenen, weet je dus dat Quizlet per user 10% meer geld verdient dan wanneer deze user het gemiddelde aantal geld uitgeeft aan reclames van Quizlet.

    Quizlet maakt dus 10% winst én de users zijn van die vervelende reclame af. 2 vliegen in 1 klap!

    Voor(Y) of tegen(N)?
    ('Ik heb geen last van de reclame' of 'Ik heb GM' telt niet als tegen, maar als 'geen mening'. Je hebt namelijk geen reden om hett niet te willen)

    Ik installeer dan wel adblock, dat kost niks

    Je kunt dan toch een adblock nemen of hoe dat moet noemen? Dat heb ik tenminste.

    Lowe schreef:
    Ik installeer dan wel adblock, dat kost niks


    comfort in c h a o s

    Geen mening GM:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    GM + Adblock, dus nee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vergeet niet dat Rutger ook nog een beetje geld moet verdienen om het voortbestaan van Quizlet te garanderen!

    Tegen, omdat het te weinig is en Q dan verlies maakt. Je moet maar eens opzoeken hoeveel reclames op een site opleveren.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Tegen. Word dan gewoon gm, lijkt me logischer.


    i put the fun in funeral

    Lang leve AdBlock.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja, Rutger heeft geld nodig on Q online te houden. Maar dat is in het verleden gelukt door Goldmembership te kopen. Ik zie niet in waarom dat nu opeens niet meer zo zou zijn. Q is alleen maar gegroeid, dus zouden er ook meer GM's moeten zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik snap die formule niet, maar whatever. Dan betaal ik liever wat meer om meteen GM te hebben, dan alleen voor die reclames. Ik haat die reclames te veel om er geld aan uit te geven :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Ik snap die formule niet, maar whatever. Dan betaal ik liever wat meer om meteen GM te hebben, dan alleen voor die reclames. Ik haat die reclames te veel om er geld aan uit te geven :Y)


    I loved you once,I love you still,I always have and I always will..

    Adblock. En als je gm bent zie je geen reclame. Hoe is het beter als je ook als gm extra geld moet betalen om geen reclame te zien? <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind het eigenlijk wel een goed idee, vind ik.