• Ik zit met een probleem want ik wil mijn verjaardag natuurlijk vieren maar op een leuke manier en ik kan maar geen leuke manier bedenken. Dus ik heb gezocht op het internet, het enige wat daar staat is drankspelletjes (en ik hou helemaal niet van drank), thuis een feestje vieren, uit gaan of thuis spelletjes gaan doen. Dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken en dat wil ik dus niet maar ik heb echt geen flauw idee wat ik dan wel zou kunnen doen en ik wil het graag vieren met een groep mensen dus heeft iemand een leuk idee?

    - Voor 14 personen, mezelf mee gerekend
    - Familie dus films kijken en dansen gaat niet echt lukken

    Ik zoek zoiets als moorddiner, een soort spel waarbij je met een grote groep mensen moet achter komen wie de moordenaar of moordenares is maar het is met allemaal acteurs en actrices dus er word niet echt iemand vermoord.

    Sorry, dat ik zo veeleisend ben maar ik wil echt iets leuks doen aangezien ik mijn 16e verjaardag nauwelijks heb gevierd en ik word 18 dus een leuk feestje leek me wel gepast

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 22:55 ]


    Physics is awesome

    Hou een thema-feest! Dat doen de neven van mijn vriendje ook altijd en het is ge-wel-dig. Denk aan thema's als... taboe, horror, fantasy, goed fout etc. . Het is echt altijd heel leuk, tbh.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Een High Thee is misschien wel leuk:)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Konayuki schreef:
    Een High Thee is misschien wel leuk:)


    Jij steelt mijn gedachten c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Konayuki schreef:
    Een High Thee is misschien wel leuk:)


    Of zelfgemaakte high tea ^^ Laat iedereen wat lekkers meenemen,
    ga leuke film kijken etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Criminiall schreef:
    (...)

    Jij steelt mijn gedachten c:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Strippers!

    Taart, koekjes, een donkere kamer en een hele reeks enge films :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hoe groot is de groep?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ligt eraan wat voor vriendinnen je hebt eigenlijk.. Ik vier mijn verjaardag sowieso niet omdat ik met te verschillende mensen omga. Maar stel dat ik mijn verjaardag zou vieren, dan zou ik het sws voor die mensen apart vieren :'D In mijn klas ga ik met mensen om die best braaf zijn (gaan nooit uit, geen drank, niet roken niks) dus daarvoor zou ik een filmavondje regelen. Maar ik ga ook om met mensen die vaak uitgaan, veel make-up dragen en wél drinken. Dus daarvoor zou ik wel een party geven met drank.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Horrorfilms doen het altijd en anders een kampvuur dat is bij ons een traditie geworden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben dit jaar voor mij verjaardag in 't stad gaan eten met mijn betere vrienden (3) en daarna zijn we met een groepje met de fiets naar de cinema geweest.
    En de film was de hongerspelen, dus het was zeker wel geslaagd.

    Wat wij normaal doen is (we zijn vier of vijf) een slaappartij doen op zolder, of in de woonkamer. Eerst lopen we wat rond in de buurt, kopen we wat om te eten en dan gaan we naar een speelpleintje.
    We gaan naar huis, naar de zolder, praten wat en kijken eventueel al een film.
    Dan eten we (pizza, friet, hotdogs) en praten we, kijken we film.
    Dan eten we chips, véél chips en snoep en openen we cadeau's.
    Dan bekijken we nog een film of twee of een serie en dan praten we tot we in slaap vallen. (dan zitten we al aan 3h) Als we al in slaap vallen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik heb vorig jaar een high tee gedaan, was echt heel leuk, lekker veel cupcakes en koekjes en snoepjes en thee natuurlijk en gezellige meidengroep,

    ik wil dit jaar gewoon een feest geven, ik zet dan naast het zwembad een partytent op en dan loungebanken erin, zitzakken, harde muziek, zwemmen, een tafel met lekker eten, en dan zo door, ahah, en een opblaas zwembad is ook leuk (:


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Ga naar een festival, concert of naar een pub, theater of zo. Wel duur, maar wel leuk. Je kunt ook gaan wadlopen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ken een heeeeeeeeeeeeeeeeele leuke DJ. (wbw)
    Mhihihi. Dan kom ik zelf ook, want dan ga ik die DJ even mijn vriendje maken. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Flemish schreef:
    Hoe groot is de groep?


    14 personen, mezelf ook mee geteld en het is mijn familie dus dat maakt het wel wat lastiger


    Physics is awesome

    Mijn familie komt altijd gewoon bij ons in huis en dan eten we taart en dan wordt er gewoon vanalles verteld? Ik doe dan nooit iets speciaals.


    Food.