• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Assassin - Haven Lockwood | Goldilocks
    - Aragog - Charline Lisa-Marie "Char" Billington | Dark & Dangerous
    - Cooper - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen |
    - Meade - Amelia Grace "Mia" Lawrence | Dollface
    - Colfer - Michele Leandros "Mich" Sullivan | Sweet Mouth
    - Amorphous - Skylar Hope "Skye" Chamberlain | Bouncy
    - Rechazame - Cristela Cascata "Cris" Santos | Femme Fatale

    Jongens:
    - Cosette - Sebastièn "Bas" Malfoi | Little Count
    - Gaisford - Joshua Liam "Josh" Jefferson | Loverboy
    - Mebarak - Micah Warren Francis | Brains
    - Chaim - Mattew Oliver "Matt" Sanz | Stretch & Spicy
    - Blanche - Björn Liam Sanford | Face
    - Morticia - Beck Michael "Mike" Bowen | Six-Beck
    - Trident - Eros Sam "Sammy" Russel | Cupid

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Björn Liam Sanford.
    "Waarom zou ik?" Vraagt ze en haalt haar schouders op. "Zullen we wat drinken halen?"
    Ik knik direct. "Nou je het zegt, ik lust wel wat," Zeg ik me een grijns en wacht tot ze opstaat.
    Wanneer we beiden opgestaan zijn, lopen we door de grote tuindeuren, de gigantische keuken in. "Waar heb je zin in, Char?" Vraag ik met een blik op de flessen.

    Carline 'Char'
    ''Waar heb je zin in, Char?'' vroeg Björn, nadat we de keuken waren ingelopen.
    Ik liet mijn ogen langs de etiketten glijden. ''Ik lust wel wat Baileys.'' zei ik met een kleine grijns, en leunde tegen het keukeneiland aan. Er lagen hier veel lege blikjes en flessen, maar gelukkig was er een gigantische voorraad.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Björn Liam Sanford.
    "Ik lust wel wat Baileys," Zegt en met een grijns en leunt tegen het keukeneiland aan.
    "Puur of zal ik een Baileys coffee voor je maken?" Zeg ik met een grijns, terwijl ik zelf een glas cola tot de helft toe volschenk en er een aantal fruitlikeurtjes bij gooi.

    [Ik snap trouwens niet hoe iedereen aan likeur, en sterke drank komt. "Bas" had het in het begin van deze rpg namelijk alleen over bier, wijn en frisdrank. Just saying. En minimum 4 regels bij elke post.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charine 'Char'
    Ik trok een grimas bij het woord 'coffee'. ''Nee dankje, doe maar puur.'' zei ik met een kleine grijns.
    Ik vond het lekker om puur te drinken, maar dan moest ik er niet te veel van krijgen.
    Ik tikte met mijn nagels op het keukenblad, en keek een beetje rond. Hier en daar stonden een paar mensen, maar de meesten waren in de woomkamer of.. Boven.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cosette schreef:
    [Ik snap trouwens niet hoe iedereen aan likeur, en sterke drank komt. "Bas" had het in het begin van deze rpg namelijk alleen over bier, wijn en frisdrank. Just saying. En minimum 4 regels bij elke post.]


    [Ehm.. daar heb ik dan overheen gelezen.. S;]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Ehm.. daar heb ik dan overheen gelezen.. S;]

    Ja, ik ook dan :')..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Björn Liam Sanford.
    Ik schenk wat Baileys voor haar in, in een groot glas. Nee, ik wil haar niet dronken voeren.
    Met een grijns geef ik haar het glas. "Alstublieft, madame," Zeg ik tegen haar en nip van mijn eigen drankje.
    Er staat een paar mensen binnen, maar de rest is buiten. Ik vraag me af waar Skylar en de rest van de meiden zijn. Zullen ze al een bed delen of hangen ze ergens buiten rond? Ik heb ze niet gezien.. Ach, de avond is nog jong.

    (Mijn post staat nog op de voriga pagina...)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bas

    “Het gaat goed, Bas. Laten we het er maar gewoon even op houden dat ik vanavond al bij jou ga slapen en daar kun je niets aan veranderen, want dan zal je me weg moeten slepen. Ik tape me anders aan het bed vast. Nee, maar echt… Vanavond alleen blijf ik hier en morgen ben je van me af, ik beloof het…”
    Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht bij het idee aan Beck die vastgetapet ligt aan mijn bed. Ik sta mezelf de gedachte heel even toe en richt mijn ogen dan weer op hem. Lachend schud ik mijn hoofd. Ik sta op en geef hem een schouderklopje.
    "Je bent welkom, Beckie," lach ik. "De eerste die zichzelf uitnodigt, maar welkom," grinnik ik.
    Ik loop naar Skylar en steek mijn hand naar haar uit.
    "Het is een feest, Skye. Dan hoor je niet te mopperen. En je bent nog lang niet dronken genoeg om op de vloer te liggen."
    Misschien moet ik maar even de de Graaf bellen. Ik kan hem vast wel overtuigen Arnaud's kamer te laten opknappen zodat Beck vaker kan overnachten als hij wil. Of iemand anders. In Caroline's vrouwelijke kamer laten slapen, doe ik die arme kerel maar niet aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanche schreef:
    Björn Liam Sanford.
    Ik schenk wat Baileys voor haar in, in een groot glas. Nee, ik wil haar niet dronken voeren.
    Met een grijns geef ik haar het glas. "Alstublieft, madame," Zeg ik tegen haar en nip van mijn eigen drankje.
    Er staat een paar mensen binnen, maar de rest is buiten. Ik vraag me af waar Skylar en de rest van de meiden zijn. Zullen ze al een bed delen of hangen ze ergens buiten rond? Ik heb ze niet gezien.. Ach, de avond is nog jong.

    Charline 'Char'
    Ik fronste en lachte toen hij me het grote glas overhandigde. ''Zeg, wil je me dronken hebben?'' grinnikte ik, en nam een nipje. De alcohol brandde in mijn keel. Dat is nou precies waarom ik het zo lekker vond.
    Ik nam plaats op een stoel, en zuchtte gelukzalig. Ik hield van dit soort avonden; op een feest, de warme zomerwind, en een glas Baileys. Ja.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Björn Liam Sanford.
    "Zeg, wil je me dronken hebben?" Grinnikt ze.
    Ik grinnik zachtjes. "Nu heb je tenminste voor de hele avond genoeg," Zeg ik met een grijns. "En als je wil kan ik je helpen opdrinken," Voeg ik er aan toe. Flirterig? Nee. Vriendelijk? Ja.
    Char gaat op een stoel zitten aan de eettafel. Ik ga tegenover haar zitten en nip van mijn drankje. Het smaakt naar cola gemixt met fruit. Lekker.

    Chaline 'Char'
    ''En als je wil kan ik je helpen opdrinken.'' grijnsde hij, en ik lachte. ''Je zult het horen als ik er genoeg van krijg.'' grinnikte ik, en nam nog een slokje van mijn Baileys.
    Ik sloeg mijn benen over elkaar, en keek even naar Björn die een nipje nam van zijn drankje. Ergens in mijn achterhoofd dacht ik nog steeds aan Jess. Volgens mij was er meer aan de hand dan dat hij me had vertelt, maar ik besloot er niet op door te gaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Ik volg het gesprek tussen Bas en Beck met een halfoor terwijl ik nog steeds met mijn vingers over het tapijt glijd. Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Bas opstaat en nadat hij Beck een schouderklopje heeft gegeven loopt hij naar me toe en steekt hij zijn hand uit. 'Het is een feest, Skye. Dan hoor je niet te mopperen. En je bent nog lang niet dronken genoeg om op de vloer te liggen'.
    Even overweeg ik om gewoon te blijven liggen maar uiteindelijk pak ik zijn hand vast en trek ik me daaraan omhoog. Als ik weer overeind sta trek ik mijn jurkje recht en kijk ik even om me heen en valt mijn blik op Michele. Ze heeft nog nauwelijks iets gezegd. Ik kijk haar lichtelijk bezorgd aan. 'Is er iets mis?' vraag ik. 'Je bent zo stil'.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 23:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Björn Liam Sanford.
    "Je zult het horen als ik er genoeg van krijg," Grinnikt ze en neemt een slok van haar Baileys.
    Ooit heb ik nog wel eens Baileys gedronken, maar dat is een lange tijd terug. Toch kan ik me de smaak nog herinneren als de dag van gisteren. Het brand in je keel, maar het is wel lekker.
    Ik zucht even en kijk naar buiten, naar het zwembad waar een aantal mensen in lopen te kloten. Mmm.. Nu heb ik ook zin om te gaan zwemmen.