• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Assassin - Haven Lockwood | Goldilocks
    - Aragog - Charline Lisa-Marie "Char" Billington | Dark & Dangerous
    - Cooper - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen |
    - Meade - Amelia Grace "Mia" Lawrence | Dollface
    - Colfer - Michele Leandros "Mich" Sullivan | Sweet Mouth
    - Amorphous - Skylar Hope "Skye" Chamberlain | Bouncy
    - Rechazame - Cristela Cascata "Cris" Santos | Femme Fatale

    Jongens:
    - Cosette - Sebastièn "Bas" Malfoi | Little Count
    - Gaisford - Joshua Liam "Josh" Jefferson | Loverboy
    - Mebarak - Micah Warren Francis | Brains
    - Chaim - Mattew Oliver "Matt" Sanz | Stretch & Spicy
    - Blanche - Björn Liam Sanford | Face
    - Morticia - Beck Michael "Mike" Bowen | Six-Beck
    - Trident - Eros Sam "Sammy" Russel | Cupid

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Wie wil er naar Beck? 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Goooosh, ik pas mijn bericht anders wel even aan, aangezien toch nog niemand gereageerd heeft en ze volgens mij ook offline zijn. Dan is iedereen tevreden en heeft iemand om mee te praeten, haha.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    [Goooosh, ik pas mijn bericht anders wel even aan, aangezien toch nog niemand gereageerd heeft en ze volgens mij ook offline zijn. Dan is iedereen tevreden en heeft iemand om mee te praeten, haha.]




    [Ik wil wel reageren maar dan wordt het ws niet zo'n lange reactie ]
    [Edit: beck kan ook naar ons toekomen a.]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 23:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja, dat kan ook, haha. Had daar niet aan gedacht? (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bas

    "Nou, een betere timing kunnen we niet hebben, we zitten midden in een feestje. We zouden kunnen naar beneden gaan, doen of we niet van elkaar af kunnen blijven. En je moet niet bang zijn. Geloof me als ik zeg dat ik het liever met een meisje zou doen. En wanneer enkelen het door beginnen te hebben, glippen we naar boven, en doen we iedereen geloven dat we stomende seks hebben. En dan nog gewoon enkele weekjes volhouden dat we een koppel zijn, en we zijn een tijdje veilig in onze kast. Het is maar een idee. Jij moet het weten."
    Ik trek mijn neus op en schud mijn hoofd even. Ik snap het idee achter haar voorstel, maar het gaat me te ver. Ik heb niet zoveel ervaring met bedriegerij, maar naar mijn mening ligt het er te dik op.
    "Dat eerste deel vind ik prima," zeg ik zachtjes. "Maar ik ben niet echt het type dat iemand meteen mee neemt naar zijn kamer om een keer van bil te gaan. Dat weet iedereen, geen kat die het zal geloven."
    Ik slik even voor ik mijn aangepaste versie van het voorstel kan geven. Aangenaam vind ik het idee haar te kussen niet. Daar heb ik helemaal geen persoonlijke redenen voor, ik mag Michele. Meer dan ooit nu. Maar meisjes kussen staat niet hoog op mijn wenslijstje.
    "Misschien is het beter als we gewoon iets te vaak elkaar's hand vast houden, af en toe een kusje op de wang drukken, later misschien op de... mond. Laat ze maar denken dat we zo naar elkaar toegroeien," zeg ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michele

    "Dat eerste deel vind ik prima. Maar ik ben niet echt het type dat iemand meteen mee neemt naar zijn kamer om een keer van bil te gaan. Dat weet iedereen, geen kat die het zal geloven. Misschien is het beter als we gewoon iets te vaak elkaar's hand vast houden, af en toe een kusje op de wang drukken, later misschien op de... mond. Laat ze maar denken dat we zo naar elkaar toegroeien."
    Ik denk even na.
    "Dat zouden we ook kunnen doen. Misschien is het er inderdaad een beetje over."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Mij maakt het niet uit, maar het lijkt me samen te doen alsof, dan alleen."
    Ik bijt op mijn lip en zucht.
    "Maar als het moet, dan toch maar met jou."
    Glimlachend geef ik nog een vriendschappelijk kneepje in zijn hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Björn Liam Sanford.
    "Jaja ik kom al," Grinnikt ze, maar blijft wel veilig een stukje van het zwembad af staan. Ach, ik duw haar er nog wel in. Of ze het nou wil of niet..
    "Oh god," Mompelt Char, terwijl ze mijn shirt stevig vast heeft.
    "Char, laat me los, anders liggen we straks met zijn tweeën in het water!" Zeg ik lachend en probeer haar handen los te krijgen, terwijl ik bij de rand van het zwembad sta.
    "Hebben ze nieuwe liefde gevonden?" Hoor ik Amelia zeggen.
    Ik werp een blik op haar en zie dat ze naast Skye staat.
    "Nee," Zeg ik simpel. "Char liep me uit te dagen en daarom neemt ze straks een lekkere frisse duik," Grinnik ik.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Ik grinnik even als ik zie dat Charline zich stevig vasthoudt aan Björn's shirt.
    'Char, laat me los, anders liggen we straks met zijn tweeën in het water!' lacht hij terwijl hij haar handen los probeert te maken van zijn shirt.
    'Hebben ze nieuwe liefde gevonden?'
    Ik kijk op en zie Amelia staan. Voordat ik antwoord kan geven dat Björn dat al.
    'Nee. Char liep me uit te dagen en daarom neemt ze straks een lekkere frisse duik,' grinnikt hij.
    'Jaja, smoesjes,' zeg ik lachend waarna ik hem onschuldig aankijk en mijn schouders ophaal.
    'Stiekem hebben ze wel gewoon iets,' zeg ik zo overtuigend mogelijk tegen Amelia. Je weet maar nooit of ze het gelooft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bas

    "Dat zouden we ook kunnen doen. Misschien is het er inderdaad een beetje over. Mij maakt het niet uit, maar het lijkt me beter samen te doen alsof, dan alleen. Maar als het moet, dan toch maar met jou."
    Ik glimlach en grinnik even. Dat beschouw ik dan maar als een compliment. Ik zucht even en pep mezelf wat op. Met haar hand in de mijne ga ik recht staan.
    "Laten we dan maar terug naar beneden gaan en ons plan in actie zetten. Ik heb trouwens nog steeds zin om te feesten."
    Ik trek haar rustig achter me aan, mijn kamer uit en de trap af. Als we buiten zijn, valt mijn blik op het zwembad. Met een kleine grijns kijk ik naar Michele.
    "Volgens mij kan Björn een beetje hulp gebruiken," lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik reageer morgenochtend x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amelia
    "Nee, Char liep me uit te dagen en daarom neemt ze straks een lekkere frisse duik." Lachend rol ik met mijn ogen, me even afvragend of hij iets voor me verbergt en kijk dan grinnikend naar Skye.
    "Jaja, smoesjes, stiekem hebben ze wel gewoon iets." Ik blijf bij de rand van het zwembad staan en klem mijn handen verdedigend voor mijn lichaam. Ik frons mijn wenkbrauwen even als ze het zegt. Het zou nog best kunnen.
    "Ja?" vraag ik dan ook en kijk haar ongelovig aan. "Nog meer reden om feest te vieren." vul ik mezelf dan aan en glimlach opgetogen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Blanche schreef:
    Björn Liam Sanford.
    "Jaja ik kom al," Grinnikt ze, maar blijft wel veilig een stukje van het zwembad af staan. Ach, ik duw haar er nog wel in. Of ze het nou wil of niet..
    "Oh god," Mompelt Char, terwijl ze mijn shirt stevig vast heeft.
    "Char, laat me los, anders liggen we straks met zijn tweeën in het water!" Zeg ik lachend en probeer haar handen los te krijgen, terwijl ik bij de rand van het zwembad sta.
    "Hebben ze nieuwe liefde gevonden?" Hoor ik Amelia zeggen.
    Ik werp een blik op haar en zie dat ze naast Skye staat.
    "Nee," Zeg ik simpel. "Char liep me uit te dagen en daarom neemt ze straks een lekkere frisse duik," Grinnik ik.

    Charline 'Char'
    ''Char, laat me los, anders liggen we straks met zijn tweeën in het water!'' lachte Björn, en ik lachte even mee.
    ''Dat is de bedoeling!'' grinnikte ik, maar hij heeft mijn handen al los kunnen maken.
    Ik hoorde Skye en Amelia praten, en ik ving wat woorden zoals 'liefde', 'smoesjes' en 'feest' op, en ik wierp ze een vragende blik toe, me nog half geconcentreerd op Björn en het zwembad.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beck
    Nadat ik Bas zijn kamer was uitgelopen, hoorde ik voetstappen achter me en ik grinnikte even, maar keek verbaasd naar de rug van Skye die me toen voorbij liep. Zou ze boos op me zijn of zo?
    Ach, vrouwen.
    Ik nam nog een biertje en ging rustig op een bank onderuit zitten, terwijl ik naar de mensen keek. Even had ik geen zin om met iemand sociaal te doen.. Had Bas gemerkt dat er wat was? Waarom keek hij anders zo bezorgd?
    Geïrriteerd dat hij wel degelijk gelijk had, schudde ik mijn hoofd en nam een slok van mijn bier.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cosette schreef:
    Bas

    "Dat zouden we ook kunnen doen. Misschien is het er inderdaad een beetje over. Mij maakt het niet uit, maar het lijkt me beter samen te doen alsof, dan alleen. Maar als het moet, dan toch maar met jou."
    Ik glimlach en grinnik even. Dat beschouw ik dan maar als een compliment. Ik zucht even en pep mezelf wat op. Met haar hand in de mijne ga ik recht staan.
    "Laten we dan maar terug naar beneden gaan en ons plan in actie zetten. Ik heb trouwens nog steeds zin om te feesten."
    Ik trek haar rustig achter me aan, mijn kamer uit en de trap af. Als we buiten zijn, valt mijn blik op het zwembad. Met een kleine grijns kijk ik naar Michele.
    "Volgens mij kan Björn een beetje hulp gebruiken," lach ik.


    Michele

    "Laten we dan maar terug naar beneden gaan en ons plan in actie zetten. Ik heb trouwens nog steeds zin om te feesten."
    Ik ga mee rechtop staan en knik even, hoewel ik niet echt meer zin heb in een feestje. Ik trek mijn kostuum wat fatsoenlijk en recht, en loop mee de trap af.
    "Volgens mij kan Björn een beetje hulp gebruiken."
    Ik kijk even rond en kijk hem dan niet-begrijpend aan, niet goed wetend wat hij bedoelt.
    "Hoe bedoel je?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bas

    "Hoe bedoel je?"
    Ik kijk haar geamuseerd aan als ik haar blik zie. Mijn ogen glijden terug naar Björn die met Char en Amelia aan het zwembad staat. Waarom blijven ze daar nou staan? Het is warm, misschien moet ik ze duidelijk maken dat ze gerust een frisse duik mogen nemen.
    Zonder enige vorm van waarschuwing, til ik Michele op en ren met haar in mijn armen naar het zwembad. Met een brede lach gooi ik haar er in, waarop ook even zo vriendelijk ben Björn een duwtje in de rug te geven. Hierdoor tuimelen ook hij en Charline het water in. Ik grijns breed naar Amelia, die nog als enige over is, neem haar in mijn armen en spring vervolgens met haar in het zwembad.
    Lachend kom ik boven en zwem naar Michele, die ik help boven te blijven.
    "Ik dacht, ik laat even weten dat ze het zwembad mogen gebruiken," zeg ik met een grijns tegen iedereen.

    [Win for Basje.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.