• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Assassin - Haven Lockwood | Goldilocks
    - Aragog - Charline Lisa-Marie "Char" Billington | Dark & Dangerous
    - Cooper - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen |
    - Meade - Amelia Grace "Mia" Lawrence | Dollface
    - Colfer - Michele Leandros "Mich" Sullivan | Sweet Mouth
    - Amorphous - Skylar Hope "Skye" Chamberlain | Bouncy
    - Rechazame - Cristela Cascata "Cris" Santos | Femme Fatale

    Jongens:
    - Cosette - Sebastièn "Bas" Malfoi | Little Count
    - Gaisford - Joshua Liam "Josh" Jefferson | Loverboy
    - Mebarak - Micah Warren Francis | Brains
    - Chaim - Mattew Oliver "Matt" Sanz | Stretch & Spicy
    - Blanche - Björn Liam Sanford | Face
    - Morticia - Beck Michael "Mike" Bowen | Six-Beck
    - Trident - Eros Sam "Sammy" Russel | Cupid

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bas

    "Nee, ik laat het mezelf niet toe. Of dat deed ik toch niet. Ergens ben ik het beu me steeds te moeten verschuilen achter een persoonlijkheid die niet de mijne is. Maar ik zou er alles voor geven dat fijne gevoel te kunnen meemaken. Ben jij al verliefd geweest?"
    Ik zucht even knik zachtjes. Helaas wel.
    "Afgezien van de vele posters van Brad Pitt en Vin Diesel die ik gekust heb als dertienjarig jochie, is het één keer menens geweest. Ik denk een jaar of drie geleden. Hij was een uitwisselingsstudent en sprak geen woord Engels. De anderen spraken geen woord Frans, dus moest hij zich met mij behelpen. Het bleek voor ons beiden makkelijker de grens te overschrijden, gezien niemand wist waar we het over hadden. Al noem ik twee weken met iemand stiekem achter muurtjes staan kussen niet echt een relatie. Het was wel fijn, dat wel. Tot hij weer naar Frankrijk ging. God, ik heb nachten gehuild," zeg ik met een klein lachje. Nu heb ik alleen maar mooie herinneringen. De pijn is al lang verdwenen, net als de verliefdheid van toen.
    "Ik hoop dat we beiden iemand vinden die ons gelukkig maakt. En dat de angst om ontdekt te worden dat geluk niet overschaduwt," zeg ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michele

    "Afgezien van de vele posters van Brad Pitt en Vin Diesel die ik gekust heb als dertienjarig jochie, is het één keer menens geweest. Ik denk een jaar of drie geleden. Hij was een uitwisselingsstudent en sprak geen woord Engels. De anderen spraken geen woord Frans, dus moest hij zich met mij behelpen. Het bleek voor ons beiden makkelijker de grens te overschrijden, gezien niemand wist waar we het over hadden. Al noem ik twee weken met iemand stiekem achter muurtjes staan kussen niet echt een relatie. Het was wel fijn, dat wel. Tot hij weer naar Frankrijk ging. God, ik heb nachten gehuild. Ik hoop dat we beiden iemand vinden die ons gelukkig maakt. En dat de angst om ontdekt te worden dat geluk niet overschaduwt."
    Ik kijk hem even aan met een flauw lachje.
    "Ik vind je echt dapper, Bas," geef ik eerlijk toe.
    "Jij lijkt het te gewoon te aanvaarden, en waagt het erop, hetzij discreet, maar je doet het wel. Jij durft tenminste eerlijk te zijn tegen jezelf."
    Ik pruts even met mijn vrije hand aan mijn kostuum.
    "Daar ben ik best wel jaloers op, als ik eerlijk mag zijn. Het lijkt me zo fijn dat te kunnen meemaken. Gewoon, verliefd zijn en alles wat erbij hoort."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Micah

    Ik zet het glas frisdrank aan mijn lippen en drink het met een paar teugen op. Mijn keel voelt droog aan wat ook niet gek is aangezien ik sinds vanochtend niet meer gegeten en gedronken heb. Straf, zo noemde mijn vader het. Echte straf was het niet zoveel hoefde ik niet te eten want zoveel voerde ik naast leren ook niet uit. Het maakt niets uit. Ik laat me weer tegen de muur aanleunen en steek nogmaals een sigaret op. Mijn zwakte. Een sigaret zegt genoeg. Dat pakje had ik allang weg moeten gooien, geen verleiding niets. De sigaret neem ik tussen mijn lippen en neem een grote haal. Genietend sluit ik mijn ogen. Het lijkt alsof de nicotine door mijn aderen vloeit. Mijn huid lijkt te tintelen, een fijne tinteling. De overgebleven rook laat ik tussen mijn lippen ontsnappen en vrijwel meteen daarna neem ik weer een haal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Iemand die met Amelia wilt praten of zo?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bas

    "Ik vind je echt dapper, Bas. Jij lijkt het te gewoon te aanvaarden, en waagt het erop, hetzij discreet, maar je doet het wel. Jij durft tenminste eerlijk te zijn tegen jezelf. Daar ben ik best wel jaloers op, als ik eerlijk mag zijn. Het lijkt me zo fijn dat te kunnen meemaken. Gewoon, verliefd zijn en alles wat erbij hoort."
    Ik kijk haar stomverbaasd aan en haal even mijn schouders op. Waar heeft ze het over? De jongen die ze beschrijft ken ik helemaal niet.
    "Denk je dan dat ik niet bang ben? Dat ik soms niet walg van mezelf? Elke dag moet ik mezelf er weer aan herinneren niet te staan staren naar een knappe jongen, dat ik niet te overduidelijk mag genieten van een aanraking die voor een andere jongen niks betekent."
    Ik frons mijn wenkbrauwen en verberg mijn gezicht in mijn handen.
    "Ik ben doodsbang, Michele, om straks Beck naast me in bed te hebben. Ik ben bang dat ik mijn handen niet thuis kan houden, dat ik iets zeg dat ik niet hoor te zeggen. Als hij het weet, dan ben ik er geweest."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Björn Liam Sanford.
    "Weet je het zeker?" Vraagt Char hopeloos.
    "Als ik eenmaal een plan in mijn hoofd heb, ben ik niet meer te stoppen," Zeg ik tegen haar en loop met haar naar buiten en zak door mijn knieën bij de tuindeur, zodat ze haar hoofd niet stoot.
    "Skye, kom je ook?" Vraag ik liefjes. "Ik beloof dat ik niet naar je zal kijken," Flap ik eruit. "Shit, dat zou een gedachten moeten zijn," Zeg ik onschuldig, ook al weet ik dat ik het misschien niet waar kan maken.

    Meade schreef:
    [Iemand die met Amelia wilt praten of zo?]


    [Ehm.. je kan wel naar het zwembad komen? Björn gaat Char in het water gooien en Skye loopt (waarschijnlijk) mee. ;D]

    Michele

    "Denk je dan dat ik niet bang ben? Dat ik soms niet walg van mezelf? Elke dag moet ik mezelf er weer aan herinneren niet te staan staren naar een knappe jongen, dat ik niet te overduidelijk mag genieten van een aanraking die voor een andere jongen niks betekent. Ik ben doodsbang, Michele, om straks Beck naast me in bed te hebben. Ik ben bang dat ik mijn handen niet thuis kan houden, dat ik iets zeg dat ik niet hoor te zeggen. Als hij het weet, dan ben ik er geweest."
    Ik leg troostend een arm om hem heen.
    "En je kan er niet onderuit muizen? Als iemand anders hier blijft slapen? Een meisje, of..."
    Ik kijk hem aan.
    "Of ik blijf hier slapen."
    Grijnzend ga ik rechtop zitten.
    "Denk jij dat Beck hier nog zou willen slapen, als hij weet dat er in dit bed... Je weet wel?"
    Ik kijk hem enthousiast aan.
    "Op die manier kunnen we zowel jou als mij veiligstellen. Voorlopig dan toch. Gewoon, een tijdje doen alsof."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bas


    "En je kan er niet onderuit muizen? Als iemand anders hier blijft slapen? Een meisje, of... Of ik blijf hier slapen. Denk jij dat Beck hier nog zou willen slapen, als hij weet dat er in dit bed... Je weet wel? Op die manier kunnen we zowel jou als mij veiligstellen. Voorlopig dan toch. Gewoon, een tijdje doen alsof."
    De blik van afschuw die op mijn gezicht gekropen was, smelt als sneeuw voor de zon als ze het woord "alsof" vermeldt. Het idee aan naar bed gaan met een meisje vind ik ronduit verschrikkelijk. Het idee aan met iemand naar bed gaan is sowieso beangstigend, maar daar draait het nu even niet om.
    "Het rare is, dat een deel van mij staat te springen om naast Beck te mogen slapen," geef ik blozend toe. "Ik wil ook weten of ik het kan. Ik moet mijn grenzen kunnen verleggen en beheersen als ik mijn masker nog op wil houden," beken ik.
    "Maar verder spreekt je idee me wel aan," zeg ik zachtjes. "Hoe zie je dat verlopen dan?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Als ik eenmaal een plan in mijn hoofd heb, ben ik niet meer te stoppen,' zegt Björn waarna hij met Charline naar buiten loopt.
    Grinnikend kijk ik ze na.
    'Skye, kom je ook?' vraagt hij liefjes. 'Ik beloof dat ik niet naar je zal kijken,' zegt hij dan. 'Shit, dat zou een gedachte moeten zijn,' voegt hij er aan toe.
    'Jaja ik kom al,' grinnik ik en ik loop achter hem en Charline aan naar zwembad. Een eindje van de zwembadrand af stop ik, zodat niet iemand me zomaar in het water kan gooien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanche schreef:
    Björn Liam Sanford.
    "Weet je het zeker?" Vraagt Char hopeloos.
    "Als ik eenmaal een plan in mijn hoofd heb, ben ik niet meer te stoppen," Zeg ik tegen haar en loop met haar naar buiten en zak door mijn knieën bij de tuindeur, zodat ze haar hoofd niet stoot.
    "Skye, kom je ook?" Vraag ik liefjes. "Ik beloof dat ik niet naar je zal kijken," Flap ik eruit. "Shit, dat zou een gedachten moeten zijn," Zeg ik onschuldig, ook al weet ik dat ik het misschien niet waar kan maken.

    Charline 'Char'
    "Als ik eenmaal een plan in mijn hoofd heb, ben ik niet meer te stoppen," zei hij. ''Oh god.'' mompelde ik, en pakte zijn shirt steviger vast, een kansloze poging om zometeen het water niet in gegooit te worden.
    Hij liep naar buiten, en vroeg of Skye ook kwam. Ik keek achterom, en wierp haar een moedeloze blik toe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Michele

    "Het rare is, dat een deel van mij staat te springen om naast Beck te mogen slapen. Ik wil ook weten of ik het kan. Ik moet mijn grenzen kunnen verleggen en beheersen als ik mijn masker nog op wil houden. Maar verder spreekt je idee me wel aan. Hoe zie je dat verlopen dan?"
    Ik denk even na.
    "Nou, een betere timing kunnen we niet hebben, we zitten midden in een feestje. We zouden kunnen naar beneden gaan, doen of we niet van elkaar af kunnen blijven," ik slik even, "en je moet niet bang zijn. Geloof me als ik zeg dat ik het liever met een meisje zou doen."
    Ik lach even.
    "En wanneer enkelen het door beginnen te hebben, glippen we naar boven, en doen we iedereen geloven dat we stomende seks hebben."
    Triomfantelijk leun ik wat naar achter.
    "En dan nog gewoon enkele weekjes volhouden dat we een koppel zijn, en we zijn een tijdje veilig in onze kast."
    Ik kijk hem weer aan.
    "Het is maar een idee. Jij moet het weten."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Morgen komt mijn reactie, ik ga slapen.]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Ehm.. je kan wel naar het zwembad komen? Björn gaat Char in het water gooien en Skye loopt (waarschijnlijk) mee. ;D]


    [I'll do that.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Amelia Lawrence
    Ik kijk even op als ik stemmen dichterbij hoor komen en ga iets rechter overeind zitten om de gezichten te kunnen zien.
    "Jaja ik kom al," Hoor ik een bekende stem zeggen. Ik frons mijn wenkbrauwen even om te achterhalen wie het is, maar kom er niet op. Wie weet, misschien ligt het aan de hoeveelheid drank die ik achterover geslagen had, of ligt het gewoon aan mezelf. Ik ben nooit één van de slimste geweest en dit is dan ook iets dat ik al een lange tijd geleden geaccepteerd heb.
    Ik neem in mijn ene hand het glas wijn beet en pak met mijn andere hand mijn gouden sandaaltjes van de grond en bestudeer kort mijn natte voeten van het pootje baden. Nu ze wat dichterbij gekomen zijn ken ik de gezichten. Char, Skye en Björn. Grinnikend rol ik met mijn ogen en besluit dan maar op Skye af te lopen wie er een beetje verlaten naast staat.
    "Hebben ze nieuwe liefde gevonden?" gok ik dan en kijk haar glimlachend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.