• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Assassin - Haven Lockwood | Goldilocks
    - Aragog - Charline Lisa-Marie "Char" Billington | Dark & Dangerous
    - Cooper - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen |
    - Meade - Amelia Grace "Mia" Lawrence | Dollface
    - Colfer - Michele Leandros "Mich" Sullivan | Sweet Mouth
    - Amorphous - Skylar Hope "Skye" Chamberlain | Bouncy
    - Rechazame - Cristela Cascata "Cris" Santos | Femme Fatale

    Jongens:
    - Cosette - Sebastièn "Bas" Malfoi | Little Count
    - Gaisford - Joshua Liam "Josh" Jefferson | Loverboy
    - Mebarak - Micah Warren Francis | Brains
    - Chaim - Mattew Oliver "Matt" Sanz | Stretch & Spicy
    - Blanche - Björn Liam Sanford | Face
    - Morticia - Beck Michael "Mike" Bowen | Six-Beck
    - Trident - Eros Sam "Sammy" Russel | Cupid

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bas

    "Ik vroeg buiten of je al lang wist dat je op jongens viel, en verzekerde je er nog van dat als jij zwijgt, ik ook zwijg. En ik weet het niet goed. De laatste tijd voel ik me steeds minder aangetrokken tot jongens, en net meer tot meisjes, ik weet niet wat er aan de hand is..."
    Ik knik even. Ik zou willen zeggen dat ik begrijp wat ze doormaakt, maar dat is niet zo. Bij mij was het besef er gewoon opeens.
    "Ik was twaalf," zeg ik stilletjes. "Je kent het wel, de puberteit begint en alles en iedereen lijkt spannend, zolang het maar een beetje verboden is. We speelden spinn the bottle op een verjaardagsfeestje en toen één van de jongens draaide, kwam de fles bij mij uit. Ik hoef er geen tekeningetje bij te maken. Ik wist toen al dat het goed, juist voelde voor mij," ga ik zo rustig mogelijk verder.
    In werkelijkheid heb ik een krop in mijn keel en bonst mijn hart als een gek. Ik heb het gloeiend heet en een stemmetje in mijn achterhoofd probeer onrust te zaaien. Dit is de eerste keer dat ik dat aan iemand vertel.
    "Hoe oud was jij, toen je voor de eerste keer een meisje... nouja, wel zag staan?" vraag ik wat onzeker.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michele

    "Ik was twaalf. Je kent het wel, de puberteit begint en alles en iedereen lijkt spannend, zolang het maar een beetje verboden is. We speelden spinn the bottle op een verjaardagsfeestje en toen één van de jongens draaide, kwam de fles bij mij uit. Ik hoef er geen tekeningetje bij te maken. Ik wist toen al dat het goed, juist voelde voor mij. Hoe oud was jij, toen je voor de eerste keer een meisje... nouja, wel zag staan?"
    Ik knik even.
    "Vorig jaar, op vakantie. We waren in St. Barts, en ik was op het strand naar een feestje. Iets te veel gedronken, en als de politie er niet was geweest, dan had het best wel gekund dat ik met enkele meisjes..."
    Ik zucht.
    "Het is gewoon zo verwarrend, en moeilijk te aanvaarden. Niet door mezelf, ik leer ermee leven, maar het uitdrukken,..."
    Ik kijk hem aan.
    "Je bent de eerste aan wie ik dit vertel, Bas."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bas

    "Vorig jaar, op vakantie. We waren in St. Barts, en ik was op het strand naar een feestje. Iets te veel gedronken, en als de politie er niet was geweest, dan had het best wel gekund dat ik met enkele meisjes... Het is gewoon zo verwarrend, en moeilijk te aanvaarden. Niet door mezelf, ik leer ermee leven, maar het uitdrukken,... Je bent de eerste aan wie ik dit vertel, Bas."
    Ik knik hevig. Daar kan ik me namelijk wél in inleven. Het is inderdaad enorm verwarrend geweest voor mij, ondanks dat het op dat moment wel goed voelde.
    "Je wilt niet weten hoeveel meisjes ik de maanden erna gekust heb, in de hoop mezelf te kunnen "repareren", dat het over zou gaan," zeg ik met een schamper lachje. Ik haal even een hand door mijn haren. Onbewust kruip ik een beetje dichter naar Michele toe. Ik leg mijn hoofd op haar schouder. "Jij bent ook de enige die dit weet, Mich," zeg ik stil.
    Ik frons mijn wenkbrauwen terwijl de vragen maar in mijn hoofd blijven stromen. Ik heb geen idee waar ze vandaan blijven komen.
    "Ben je ooit al..." Ik zoek even een subtiel woord. "Verder gegaan met een meisje?" maak ik mijn zin af. Verder dan zoenen, mocht dat nog niet duidelijk zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Björn Liam Sanford.
    "Met mij wel," Grinnikt Char. "Met jou?" Voegt ze er nog aan toe.
    Skye rolt met haar ogen - wat er best sexy uitziet - en port tussen mijn ribben. "Niet zo gemeen doen, jij," Voegt ze er nog aan toe.
    "Auw.." Piep ik en kijkt haar droevig aan. "Ik heb ook gevoel hoor," Zeg ik verdrietig, maar barst dan in lachen uit.
    "Ik kan het niet echt aanbevelen om met kleren aan te gaan zwemmen," Grinnikt ze.
    "Tuulijk, jij wilt me direct naakt zien," Zeg ik snel, voordat ze haar zin af kan maken.
    "Ik heb ervaring," Voegt ze er nog aan toe.
    "Oh," Zeg ik verbaasd. "Heb jij er al een leuke ervaring opzitten? Vertel maar," Zeg ik tegen haar en drink mijn glas leeg.
    "Ik hou je niet tegen," Mompelt Char.
    "Je houdt mij niet tegen, maar heb je er problemen mee als ik je meetrek in het zwembad?" Vraag ik aan haar.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:39 ]

    -No inspiration :c-

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:34 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Michele

    "Je wilt niet weten hoeveel meisjes ik de maanden erna gekust heb, in de hoop mezelf te kunnen "repareren", dat het over zou gaan. Jij bent ook de enige die dit weet, Mich."
    Ik leun zacht tegen hem aan wanneer hij zijn hoofd op mijn schouder laat rusten.
    "Dat is het hem net. Na die kussen met die meisjes ben ik stilgevallen. Ik heb elke jongen afgewezen, elk meisje, iedereen. Gewoon in de hoop dat het voorbij zou gaan, dat het in mijn hoofd zat."
    "Ben je ooit al... Verder gegaan met een meisje?"
    Ik voel dat ik rood word en schud mijn hoofd.
    "Nee, ik durfde niet," geef ik stil toe.
    "Jij, met een jongen?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aragog schreef:
    -No inspiration :c-


    [Ik voeg wel iets toe aan mijn post, dan kan je daar op reageren. ;D]

    [Tweede keer. OOC tussen haakjes.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bas

    "Nee, ik durfde niet," zegt ze stil. "Jij, met een jongen?"
    Ik slik even en sluit mijn ogen. Als de emoties van die bewuste nacht terug komen, open ik ze weer. Ik wil zijn handen niet meer voelen. Na al die tijd, heb ik het er nog steeds zo moeilijk mee.
    "Nee, niet na-" Ik stop mezelf daar. Eén bekentenis is genoeg voor vandaag. "Nee," zeg ik resoluut.
    Zonder mijn hoofd van haar schouder te halen, zoek ik haar hand met de mijne. Het voelt ergens wel veilig nu, wetend dat we ongeveer in hetzelfde schuitje zitten.
    "Ben je al verliefd geweest?" vraag ik terwijl ik de krop in mijn keel probeer weg te slikken. Ik schuif wat verder naar achter op mijn bed en trek Michele met me mee.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Auw..' piept Björn en hij kijkt me droevig aan. 'Ik heb ook gevoel hoor'. Hij zegt het op een verdrietige toon maar begint al snel te lachen.
    'Jaja, jij en gevoel,' grinnik ik sarcastisch.
    'Oh,' zegt hij verbaasd als ik heb gezegd dat ik ervaring heb. 'Heb jij er al een leuke ervaring opzitten? Vertel maar'.
    'Nou, mijn kleren bleven niet zolang nat maar erg handig zijn witte kleren niet,' zeg ik. 'Meestal schijnt het nogal door,' voeg ik er onschuldig aan toe.
    'Ik hou je niet tegen,' mompelt Char dan.
    'Je houdt mij niet tegen, maar heb je er problemen mee als ik je meetrek in het zwembad?' vraagt Björn aan haar.
    'Zolang je mij maar niet meetrekt,' waarschuw ik hem voor de zekerheid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanche schreef:
    (...)

    [Ik voeg wel iets toe aan mijn post, dan kan je daar op reageren. ;D]

    [dankje!]
    Charlene
    "Je houdt mij niet tegen, maar heb je er problemen mee als ik je meetrek in het zwembad?" vroeg Björn, en ik keek hem grijnzend aan. ''Zolang mijn jurkje niet doorschijnt, niet.'' grinnikte ik, aangezien ik wit aanhad. ''Bovendien heb ik het bloedheet.'' elk ander meisje zou zeuren over haar make-up, haar haren of iets dergelijks wat er aan ging, maar ik niet.
    Ik droeg waterproof make-up, maar buiten dat feit wist ik dat ik mooi was met én zonder makeup. Nee, ik was niet onzeker, maar had er ook geen redenen voor.
    Ik dronk mijn glas leeg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Michele

    "Nee, niet na- Nee."
    Ik kijk hem even aan en besluit het zo te laten. Zijn blik zegt genoeg. Wanneer ik zijn hand in de mijne voel, geef ik hem een bemoedigend kneepje.
    "Ben je al verliefd geweest?"
    Zuchtend schud ik mijn hoofd.
    "Nee, ik laat het mezelf niet toe. Of dat deed ik toch niet. Ergens ben ik het beu me steeds te moeten verschuilen achter een persoonlijkheid die niet de mijne is."
    Ik schuif mee naar achter en leun tegen hem aan. Het voelt fijn er met iemand over te kunnen praten.
    "Maar ik zou er alles voor geven dat fijne gevoel te kunnen meemaken."
    Ik staar even voor me uit.
    "Ben jij al verliefd geweest?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Björn Liam Sanford.
    "Jaja, jij en gevoel," Grinnikt ze sarcastisch. Fijn, ik word weer eens serieus genomen.
    "Nou, mijn kleren bleven niet zolang nat, maar erg handig zijn witte kleren niet," Zegt ze. "Meestal schijnt het nogal door," Voegt ze er onschuldig aan toe.
    Ik hou mijn mond over het feit dat ik het wel sexy vind als witte kleding doorschijnt. "Dat is best lastig, ja," Zeg ik serieus. Mijn bijnaam is niet voor niet 'Face', ik kan liegen en bedriegen, maar op deze avond ben ik eerlijk. Tot nu toe dan.
    "Zolang je mij maar niet meetrekt," Waarschuwt Skye.
    "Verdomme.." Mompel ik zacht, met een grijns, maar kijk haar vanuit mijn ogen hoeken aan op haar reactie te peilen.
    "Zolang mijn jurkje niet doorschijnt, niet,"
    "Je draagt wit," Zeg ik tegen haar en werp een blik op haar glas; Leeg..
    "Bovendien heb ik het bloedheet," Vervolgt ze.
    "Oké," Zeg ik tegen haar. "Ik weet genoeg," Met een triomfantelijke grijns til ik Char van haar stoel en zet haar op mijn schouder.

    Charline
    Mijn ogen sperden open toen hij me optilde op zijn schouder. Oké, ik wist niet dat hij het serieus bedoelde.
    Maar wat maakte het uit?
    Het was me inmiddels duidelijk geworden dat ik veel losser werd door de drank. Ik kon er niks aan doen, maar dronken werd ik niet snel.
    Ik wierp een blik op mijn jurkje, en hoopte zo erg dat deze niet zou doorschijnen. Mijn lingerie bestond nou eenmaal niet uit een simpel wit, grijs of zwart setje, en dat hoefde niet iedereen te weten.
    ''Weet je het zeker?'' vroeg ik, een tikkeltje hopeloos, aan Björn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Verdomme,' mompelt hij zacht grijnzend.
    Ik grinnik even. 'Misschien als je het lief vraagt,' zeg ik met een klein lachje.
    'Zolang mijn jurkje niet doorschijnt, niet,' zegt Charline.
    'Je draagt wit,' zegt Björn.
    'Bovendien heb ik het bloedheet,'
    'Okee, ik weet gnoeg,' zegt Björn waarna hij haar op haar schouder zet.
    'Weet je het zeker?' vraagt ze aan Björn.
    Ik kijk Björn afwachtend aan of hij haar er wel of niet in gaat gooien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered