• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Assassin - Haven Lockwood | Goldilocks
    - Aragog - Charline Lisa-Marie "Char" Billington | Dark & Dangerous
    - Cooper - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen |
    - Meade - Amelia Grace "Mia" Lawrence | Dollface
    - Colfer - Michele Leandros "Mich" Sullivan | Sweet Mouth
    - Amorphous - Skylar Hope "Skye" Chamberlain | Bouncy
    - Rechazame - Cristela Cascata "Cris" Santos | Femme Fatale

    Jongens:
    - Cosette - Sebastièn "Bas" Malfoi | Little Count
    - Gaisford - Joshua Liam "Josh" Jefferson | Loverboy
    - Mebarak - Micah Warren Francis | Brains
    - Chaim - Mattew Oliver "Matt" Sanz | Stretch & Spicy
    - Blanche - Björn Liam Sanford | Face
    - Morticia - Beck Michael "Mike" Bowen | Six-Beck
    - Trident - Eros Sam "Sammy" Russel | Cupid

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Beck Michael Bowen.
    “Dat wil ik niet,” hoorde ik haar zachtjes mompelen, maar nog steeds deed ik mijn ogen niet open.
    Zachtjes geeft ze me dan een por, maar ik houd mijn ogen dicht.
    “Niet doen,” Doodstil lig ik op het bed, op mijn rug en met mijn ogen dicht, zelfs mijn vingers of ogen beweeg ik niet. Niets, waardoor het lijkt dat ik echt dood ben. Het is dus maar goed dat Skylar weet dat ik een grapje maak, anders zou ze zeker geflipt zijn.
    Opeens voel ik hoe ze mijn kant opbuigt en vlak voordat onze lippen raken, stopte ze. “Zeker weten?” Haar warme adem slaat tegen mijn lippen en er komt een frisse mint geur mijn neusgaten binnengedrongen.
    Grijnzend open ik mijn ogen en druk een kusje op haar lippen, waarna ik ons behendig omdraai en bovenop haar lig. Uitdagend kijk ik haar aan. “Je bedoelt, ben jíj klaar voor de nacht van je leven?” Ik wiebel mijn wenkbrauwen, maar nog steeds voel ik me erg zwak en duizelig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Met een grijns opent Beck zijn ogen en drukt hij een kusje op mijn mond. Dan draait hij ons om zodat hij boven op me komt te liggen en hij kijkt me uitdagend aan. 'Je bedoelt, ben jíj klaar voor de nacht van je leven?' Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen.
    Ik kijk hem met grote ogen aan er verschijnt een lichte blos op mijn wangen. Ik had niet gedacht dat hij dát in de gedachten had, meer iets van gewoon zoenen. 'Oh eh,' stamel ik waarna ik zwijg. Met alles wat ik nu wil zeggen maak ik me waarschijnlijk toch alleen maar belachelijk. Ik bijt op mijn lip en kijk weg van Beck. 'Misschien is het toch geen goed idee,' mompel ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beck Michael Bowen.
    Er verschijnt een lichte blos op haar wangen. “Oh eh,” stamelde ze, waarna ze even zweeg.
    Ze beet op haar lip en keek weg van mij, van mijn ogen en gezicht, gewoon van alles. “Misschien is het toch geen goed idee,” mompelde ze zacht en ik kneep mijn ogen even dicht tegen het wazige gevoel in mijn hoofd, waarbij ik ondertussen van haar afrolde op het grote bed van Bas en mompelde, “Goed, dan niet. Wat de madame maar wilt…”
    Toen kneep ik even in de rug van mijn neus en probeerde tot zinnen te komen, maar het werkte niet. Waarom moest ik dan ook gaan drinken als ik dit van tevoren kon weten? Sukkel, sprak ik mezelf toe.
    Hierna legde ik mijn armen weer naast me neer en ging weer versteend op het bed liggen. Sukkel, sukkel, sukkel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Skylar Hope 'Skye' Chamberlain
    'Goed, dan niet. Wat de madame maar wilt…' mompelt hj wanneer hij van me af is gerold.
    'Het spijt me,' mompel ik zacht. 'Ik dacht dat je iets anders in gedachten had en niet dat...' Ik bijt weer op mijn lip en sla mijn ogen neer. 'Ik ga gewoon niet met elke willekeurige jongen naar bed, vooral niet als het typetjes zoals jij zijn,' voeg ik er nog zachter aan toe. 'Niet dat jij een willekeurige jongen bent maar je snapt me hopelijk wel...' Ik buig me zijn kant op en druk een lichte en zachte kus op zijn lippen. 'Ik dacht dat je meer iets van dat bedoelde'. Ik kijk hem even recht in zijn ogen en leun dan weer naar achteren.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 9:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melding over Blanche aka Maartje.
    Ik ben niet meer afwezig! (:
    Wat is de laatste post tegen mijn personage?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 16:03 ]

    Blanche schreef:
    (...)


    [Volgens mij heeft niemand nog echt iets tegen Björn gezegd...]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beck Michael Bowen.
    “Het spijt me. Ik dacht dat je iets anders in gedachten had en niet dat…” Het was even stil, maar ik deed mijn ogen nog niet open. “Ik ga gewoon niet met elke willekeurige jongen naar bed, vooral niet als het typetjes zoals jij zijn,” voegde ze er zachtjes aan toe en gelijk schoten mijn ogen open.
    “Typetjes zoals ík?” kwam het kwader uit mijn mond dan ik eigenlijk bedoeld had.
    “Niet dat jij een willekeurige jongen bent, maar je snapt me hopelijk wel…” Ze boog mijn kant op en drukte een lichte en zachte kus op mijn lippen, maar ik draaide daarna gelijk van haar weg en ging op het bed zitten. “Ik dacht dat je meer iets van dat bedoelde.”
    Ik gromde en ging met mijn rug naar haar toe zitten. “Nee, ik snap je niet. Je bedoelt dus dat ik een ‘player’ ben?” Boos wreef ik even in de rug van mijn neus en steunde op mijn ellenbogen, waarna ik weer gromde en zei, “Je kunt dan beter even weggaan, want deze ‘player’ gaat slapen.” Met zware nadruk op het woord ‘player’. Bedankt, Skylar, bedankt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bisous schreef:
    (...)

    [Volgens mij heeft niemand nog echt iets tegen Björn gezegd...]


    Ok, dat dacht ik al..

    Blanche schreef:
    (...)

    Ok, dat dacht ik al..

    Char en Björn liggen nog in het zwembad :'DDD.
    Eh ja, ik heb op je gewacht x'D. Had/heb het zelf ook redelijk druk, dusja ^^.
    Maar bij de meesten is denk ik de volgende dag al aangebroken, idk.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 16:30 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Char en Björn liggen nog in het zwembad :'DDD.
    Eh ja, ik heb op je gewacht x'D. Had/heb het zelf ook redelijk druk, dusja ^^.
    Maar bij de meesten is denk ik de volgende dag al aangebroken, idk.


    Eh.. dan is het bij ons toch ook de andere dag? Ik doe wel dat Björn op de kant van het zwembad in slaap gevallen is.. of zoiets. ;p

    Skylar Hope 'Skye' Chamberlain
    'Typetjes zoals ík?' vraagt hij kwaad waarna hij van me weg draait. 'Nee, ik snap je niet. Je bedoelt dus dat ik een ‘player’ ben?' gromt hij. 'Je kunt dan beter even weggaan, want deze ‘player’ gaat slapen'.
    'Beck,' zeg ik zacht. 'Zo bedoelde ik het niet...' Ik bijt op mijn lip terwijl ik nadenk over wat ik het beste kan zeggen. 'Ik bedoel gewoon dat jij meestal niet echt lang geïnteresseerd bent in een meisje, zo lijkt het tenminste,' zeg ik uiteindelijk. 'Niet dat ik nu zeg dat jij in mij geïnteresseerd bent,' voeg ik er snel aan toe. 'Ik ga gewoon niet snel met jongens naar bed, zo erg is dat toch niet?' zeg ik er zacht achteraan.
    De sfeer voelt nu nogal gespannen en ongemakkelijk. Misschien had ik beter niks kunnen zeggen en er gelijk op in moeten gaan...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Er is nog helemaal geen nieuwe dag aangebroken ._.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [het gewoon nog steeds dezelfde avond ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Miam schreef:
    [Er is nog helemaal geen nieuwe dag aangebroken ._.]

    Ik dácht het. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [En kunnen jullie OOC tussen haakjes praten aub?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.