• Wat ik hier nu neer ga zetten is voor mij best wel moeilijk om te vertellen en om het over te hebben zonder in tranen uit te bartsen, maar ik ga het toch proberen.
    Het afgelopen jaar ik kortom echt een klote jaar geweest. Aan het begin van het jaar kreeg ik ruzie met m'n vriendinnen (8 vriendinnen) nou het is wel ongeveer goed, maar vriendinnen zijn we niet meer. Bijna de hele klas had één zo'n meisje tegen me opgezet en ik kon eigenlijk niets meer doen zonder er commentaar op te krijgen. Dus ik begon steeds meer aan mezelf te twijfelen of ik alles misschien echt wel fout deed! Gelukkig had ik twee vriendinnen die het vorige week dinsdag voor me op genomen hebben en de klas hebben aangesproken toen ik het niet meer hield en in tranen was uitgebarsten.
    Nu is het gepest wel opgehouden maar mijn zelfvertrouwen is echt 0,0%
    Ik ben dus in die tijd wel 5 kilo aangekomen en ik wil het er graag weer op een gezonde manier er zo snel mogelijk afkrijgen, om me beter te voelen als ik in een bikini loop. Ik doe het dus gewoon voor mezelf om mijn zelfvertrouwen weer wat beter te krijgen.
    Maar nu heb ik even wat tips nodig om zo gezond mogelijk kilo's kwijt te raken.
    Ik eet al geen tussendoortjes, drink veel water en sport. Maar hebben jullie nog meer tips?
    En kom nu alsjeblieft niet aan met: doe het niet je bent mooi zoals je bent! Want dat vind ik zelf niet en ik doe het puur voor mezelf!
    En tips hoe ik m'n zelfbeeld wat beter zou kunnen krijgen is ook wel fijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genoeg slapen! Komt wel goed!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Das wel vervelend voor je. Wat je kunt doen aan de dingen denken die je wél gelukkig maken. Bijvoorbeeld die vriendinnen die het voor je op namen. Ze deden het maar wel. Als je je beter voelt gaat afvallen vanzelf ook beter. Sterkte(flower)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik wil zelf ook een beetje afvallen maar ik heb geen tips voor je.
    Voor je zelfbeeld te verbeteren; schrijf alle kleine puntjes die je positief vindt aan jezelf op. (Vriendelijk, mooi schrijven, mooie ogen, ...) en lees dit elke morgen hardop voor als je voor de spiegel staat :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    twee glazen water drinken voor je gaat eten , dan heb je minder honger (:
    en het komt idd wel goed!!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hé, sgat, het komt allemaal wel goed hoor. (:
    Om af te vallen zou je vooral moeten zorgen dat je evenwichtig eet. -Volgens de voedingsdriehoek enzo- Maar ik vind dat je al goed op weg bent!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    OMG, je hebt serieus een k*t klas. Dat doe je toch niet? :x Gezond eten is mijn tip! (: Veel succes verder,_O_

    's morgens 's middags en 's avonds gewoon je goede porties gezonde eten naar binnenwerken. En als tussendoortje een opkikker (bouillon) vult namelijk ook erg goed. Eiwitrijk eten helpt ook bij het afvallen 8D. En het komt echt allemaal goed geloof me!

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 21:30 ]


    Everything is worse without music.

    Dankjewel allemaal.
    Ik zit hier nu alweer gewoon te huilen! ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wou ook wat afvallen en ik begon dus water te drinken ipv van frisdrank en ik ben een kilo bijgekomen. :/
    Ofwel is dat omdat ik tsja, nog steeds teveel vreet.
    Ik vind het werkelijk vervelend voor je wat daar zo al gebeurd is, maar ik zou me er gewoon overheen proberen te zetten :')

    iWeasley schreef:
    OMG, je hebt serieus een k*t klas. Dat doe je toch niet? :x Gezond eten is mijn tip! (: Veel succes verder,_O_

    Nou blijkbaar vonden ze het heel normaal ze vonden het heel grappig. Maar het enige wat ik niet snapte is waarom ze mij moesten hebben. Het klinkt raar om het mezelf te horen zeggen maar: ik ben niet lelijk ofzo. In mijn klas zitten genoeg lelijke meisjes en dikke maar mij noemden ze altijd vis (geen idee waar dat op sloeg) maar het ergste ik wist niet waarom. Ik zeg ik nooit varken tegen het dikste meisje van de klas, dat is gewoon gemeen toch? ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gracious schreef:
    's morgens 's middags en 's avonds gewoon je goede porties gezonde eten naar binnenwerken. En als tussendoortje een opkikker (bouillon) vult namelijk ook erg goed. Eiwitrijk eten helpt ook bij het afvallen 8D. En het komt echt allemaal goed geloof me!

    Dankje die tips ga ik zeker gebruiken!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jacksass schreef:
    (...)
    Nou blijkbaar vonden ze het heel normaal ze vonden het heel grappig. Maar het enige wat ik niet snapte is waarom ze mij moesten hebben. Het klinkt raar om het mezelf te horen zeggen maar: ik ben niet lelijk ofzo. In mijn klas zitten genoeg lelijke meisjes en dikke maar mij noemden ze altijd vis (geen idee waar dat op sloeg) maar het ergste ik wist niet waarom. Ik zeg ik nooit varken tegen het dikste meisje van de klas, dat is gewoon gemeen toch? ;x

    Waarschijnlijk was het meer toeval dan iets anders, het ligt helemaal niet aan jou. En het is inderdaad gemeen, ik kan zulke kinderen niet af!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk was het meer toeval dan iets anders, het ligt helemaal niet aan jou. En het is inderdaad gemeen, ik kan zulke kinderen niet af!

    Ja ik denk het ook, maar ik vind het zo'n lullig toeval ik ben een heel normaal meisje en ik heb niets verkeerds gedaan.
    En naja 1 van die jongens moest wel huilen toen hij zag hoe moeilijk ik het ermee had en toen zei die toen ik hoorde wat 1 zo'n jongen had gezegt: je moet gewoon proberen je er niets van aan te trekken, want het is helemaal niet zo! Dat vond ik wel lief!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heel regelmatig eten, 3maal daags. Dat zegt ons mam altijd, maar ik vind het moeilijk om me eraan te houden..! ;) En idd veel water drinken!


    ars moriendi

    Wat je nu doet is goed, je moet het gewoon vol proberen te houden. Dus na een week denken dat het niet werkt en er mee stoppen, helpt niet. Als je nu goed begint, heb je je eigen lichaam zo weer terug!(flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?