• Ja, ik heb vandaag niet echt een fijne dag gehad. Ik keek s'morgens in de spiegel zat er vlak bij een van mijn borsten een hele grote pukkel, ontdek in de avond dat ik een mini blauwe plek heb die ik wel voel, dat ik een litteken heb van in het prikkeldraad hangen (ik dacht toch echt dat, dat mooi zou genezen), ik moet gaan bedenken wat ik ga zeggen tijdens het gesprek met mijn CKV docent en nog een docente die me dingen gaan vragen over mijn map en wat ik dit jaar allemaal heb gedaan, alsof ik dat nu nog weet en als klap op de vuurpijl wil magister me niet meer laten inloggen omdat ik zogenaamd nog ingelogd ben en dat terwijl ik vandaag een PO in moet leveren.

    Op dit soort dagen haat ik mezelf echt en ik mag niet gaan stressen want blijkbaar krijg ik daar mijn pukkels van. -zucht-

    Kan iemand me alsjeblieft op vrolijken?
    :S


    Physics is awesome

    nou in ieder geval leef je nog ^^


    Life is hard, just break it with your head <3

    FloortjeO schreef:
    nou in ieder geval leef je nog ^^


    Ja, dat gelukkig wel en het komt misschien wel goed met die PO aangezien meneer Heere (mijn economie docent) heel begripvol is.


    Physics is awesome

    Wordt er echt zoveel heisa gemaakt om CKV? Hier moet je twee culturele dingen doen, verslagje maken, inleveren en klaar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    Wordt er echt zoveel heisa gemaakt om CKV? Hier moet je twee culturele dingen doen, verslagje maken, inleveren en klaar.


    zullen we ruilen? ik moest een hele map maken... 10 activiteiten en dan maar hopen dat je voldoende punten hebt... anders mocht je ook nog een extra opdracht maken -_-'


    Life is hard, just break it with your head <3

    Sting schreef:
    Wordt er echt zoveel heisa gemaakt om CKV? Hier moet je twee culturele dingen doen, verslagje maken, inleveren en klaar.


    Eisen voor CKV (op mijn school)

    - Minstens 6 culturele activiteiten, 10 voor degene die te laat waren met het inlveren van sommige verslagen en waarvan de vier extra op eigen kosten zijn
    - Vier van de zes culturele activiteiten worden door school geregeld
    - Alles moet goed gekeurd zijn, moet worden uit geprint in kleur (alleen bij mijn docent, natuurlijk)
    - Daarna nog een gesprek over wat je hebt gedaan samen met twee docenten en twee andere leerlingen en wie mag als eerste? Ik natuurlijk en dan ook samen met twee andere leerlingen maar toch


    Physics is awesome

    FloortjeO schreef:
    (...)

    zullen we ruilen? ik moest een hele map maken... 10 activiteiten en dan maar hopen dat je voldoende punten hebt... anders mocht je ook nog een extra opdracht maken -_-'

    Nee dank je.
    Ik vind CKV echt een overbodig vak. Iedereen doet toch wel culturele dingen, bioscoop, festivals, etc. maar om daar nou een heel vak aan te besteden gaat er wat over :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    (...)
    Nee dank je.
    Ik vind CKV echt een overbodig vak. Iedereen doet toch wel culturele dingen, bioscoop, festivals, etc. maar om daar nou een heel vak aan te besteden gaat er wat over :')


    Vertel dat even aan mijn CKV docent en de andere twee CKV docenten want die nemen het echt bloedserieus


    Physics is awesome

    Als magister dat zegt moet je al je internetvensters sluiten en dan weer opnieuw opstarten. Als het goed is doet die het dan weer...


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    CKV vond ik altijd geweldig! Heb het ook afgesloten met een 8, omdat ik het zo leuk vond!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jiles schreef:
    Als magister dat zegt moet je al je internetvensters sluiten en dan weer opnieuw opstarten. Als het goed is doet die het dan weer...


    Daar dacht Magister anders over


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Eisen voor CKV (op mijn school)

    - Minstens 6 culturele activiteiten, 10 voor degene die te laat waren met het inlveren van sommige verslagen en waarvan de vier extra op eigen kosten zijn
    - Vier van de zes culturele activiteiten worden door school geregeld
    - Alles moet goed gekeurd zijn, moet worden uit geprint in kleur (alleen bij mijn docent, natuurlijk)
    - Daarna nog een gesprek over wat je hebt gedaan samen met twee docenten en twee andere leerlingen en wie mag als eerste? Ik natuurlijk en dan ook samen met twee andere leerlingen maar toch

    Zo hebben wij dit ook (ja, ik zit bij Sting in de klas). Alleen hoeven wij niet te praten met de leraar. Maar wij moesten ook 6 activiteiten, waarvan 4 door de school geregeld waren. Alleen bij Ckv is het zo makkelijk om een 10 te halen, echt. Beetje zwam verhaal en hoppa, 3 tienen erbij.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Doitsu schreef:
    (...)
    Zo hebben wij dit ook (ja, ik zit bij Sting in de klas). Alleen hoeven wij niet te praten met de leraar. Maar wij moesten ook 6 activiteiten, waarvan 4 door de school geregeld waren. Alleen bij Ckv is het zo makkelijk om een 10 te halen, echt. Beetje zwam verhaal en hoppa, 3 tienen erbij.

    Maar als ze door school geregeld zijn hoef je geen verslag te schrijven :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vond CKV oftewel kunst ontzettend saai. Iedereen die ik ken trouwens. Films waarin alleen maar gescholden werd, nou, dat noem ik geen kunst. Mochten we nou dingen zoals schilderijen of zo bespreken, dan had ik het best leuk gevonden maar wat wij hadden was gewoon ronduit dramatisch. Ik heb het met een 8 afgesloten, maar dat was ook niet zo moeilijk. Je moest 4 filmverslagen inleveren en dan was je klaar.