• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    - Daphne Rachel Walker ~ weerwolf ~ healing ~ xMarvelous
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Joshua Lloyd ~ weerwolf ~ weer beïnvloeden ~ Morticia
    2 jongens en 3 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    2 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is nog steeds de eerste les dag en rond 3/4 uur in de middag

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daphne Rachel Walker
    Als ik voor het huisje aankom is Jace er nog niet, wat me wel verbaasd aangezien jongens meestal sneller zijn.
    Na een paar minuten komt hij er al wel aangelopen. 'Jij bent ook snel,' mompelt hij geïrriteerd wat me even laat lachen.
    'Jij bent gewoon langzaam,' zeg ik grinnikend 'Zeker weten dat je wel een jongen bent?' voeg ik er plagerig aan toe.
    Ik kijk even omhoog, naar de zon en twijfel er over of ik me nog zou moeten in smeren. Het is dan al wel wat later op de dag, het is nog wel warm en je kan alsnog verbranden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Morgen reactie.]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 20:47 ]

    Geovanni Naldo Nelson.
    Nadat we de school waren binnengelopen, blijft Celeste plotseling staan. "Waar is Feline dan?"
    Ik haal mijn schouders op. "Geen idee," Zeg ik en vis mijn telefoon uit m'n broekzak.
    'Waar moet ik heen dan?' Stuur ik naar Jerry.
    "En dan nu wachten op antwoord," Mompel ik tegen Celeste.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    "'Ik hoef van jou toch ook niet te weten wat je met iedereen uitspookt?" Zucht ze.
    Ik haal onverschillig mijn schouders op. Ik weet dat ze gelijk heeft, maar ik spook geen vreemde dingen uit. Of toch wel? Maar wat hebben Feline en Aiden dan uitgespookt?
    "En als je het zo graag wil weten: Een paar jongens waren irritant aan het doen en Aiden wilde me helpen en dat is de reden waarom hij hier nu ligt," Voegt ze eraan toe. "Mijn schud dus,"
    Ik schud mijn hoofd. "Feline toch," Mompel ik met een kleine grijns. "Wat heeft hij dan?" Vraag ik, aangezien ik hem niet kan zien liggen, doordat de kamer een bocht maakt.
    Opeens voel ik mijn telefoon trillen. Het is een sms'je van Geovanni. ''Waar moet ik heen dan?'
    'Ziekenboeg.' Stuur ik terug.
    "Geovanni komt eraan," Meldt ik aan Feline.

    Feline Haven Chase
    'Feline toch,' mompelt hij met een kleine grijns.
    'Wat nu weer?' zucht ik.
    'Wat heeft hij dan?' vraagt hij dan.
    Volgens mij had ik dat al gezegd maar goed. 'Aiden is neergestoken,' zeg ik zacht. 'En het zou allemaal goed gekomen zijn als het met een gewoon mes was, maar er zat gif aan het mes en nu is het dus,' ik zwijg eventjes. 'Dodelijk,' zeg ik zacht waarna ik op mijn lip bijt en mijn ogen neersla.
    'Geovanni komt eraan,' zegt Jerry dan.
    'Oh okee,' mompel ik. Nu nog hopen dat hij wil helpen en dat áls hij wil helpen Aiden die hulp ook aanvaard. En anders dwing ik hem wel het te aanvaarden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.
    'Ziekenboeg.' Krijg ik terug van Jerry. Ziekenboeg? Wat moet ze daar in godsnaam?
    Ik loop samen met Celeste naar de ziekenboeg. Zachtjes klop ik op de deur om deze vervolgens te openen. Wanneer ik naar binnen kijk, zie ik Jerry en Feline staan.
    "Wat is er aan de hand?" Vraag ik met een frons in mijn wenkbrauwen.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.
    "Aiden is neergestoken," Zegt ze zacht. Wachten even.. Als iemand neergestoken is, is die gene toch alla minuut dood? Of heb ik het nou mis?
    "En het zou allemaal goed gekomen zijn als het met een gewoon met was, maar er zat gif aan het mes en nu is dus," Ze is even stil. "Dodelijk," Voegt ze er bijna fluisterend aan toe en wendt haar blik af.
    "Damn.." Mompel ik zacht en woel door mijn haar.
    "Oh, okee," Geeft ze als antwoord op mijn opmerking.
    Dan hoor ik de deurklink en daarna staat Geovanni naast me. "Wat is er aan de hand?" Vraagt hij.
    "Aiden is neergestoken," Zeg ik kort.

    [Ik wacht wel even totdat Morticia heeft gereageerd met Celeste voordat ik reageer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    [Ik wacht wel even totdat Morticia heeft gereageerd met Celeste voordat ik reageer]


    [Oké! (:]

    (Sorry, ik reageer zo snel mogelijk! Ik zat nogal met dingen in mijn hoofd, daarom.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (Sorry, ik reageer zo snel mogelijk! Ik zat nogal met dingen in mijn hoofd, daarom.)


    [Neem je tijd. =)]

    Jace.
    Mijn geïrriteerde stem liet haar alleen lachen, wat me eigenlijk alleen nog maar meer geïrriteerder maakte.
    “Jij bent gewoon langzaam. Zeker weten dat je wel een jongen bent?” Ze zei het op een plagerige manier, waardoor ik alleen maar gromde en haar voorbij liep, terwijl ze even omhoog keek.
    “Niet zeuren, Walker.” Ik had nu echt geen zin hierin, en dat kwam allemaal door May.
    Ik weet dat ik geen meisjes mag gebruiken en ik ben ook een ongelooflijke klootzak geweest, maar nu ik voelde wat May mij had aangebracht door niet eens een klein berichtje achter te laten voor haar vertrek, bracht me alleen maar meer in de verdoemenis dat ik geen vast meisje wilde.
    Terwijl ik richting het strand liep met de tas om mijn schouder geslagen, had ik niet in de gaten of Daphne me ook daadwerkelijk volgde of niet.

    Celeste.
    “Geen idee,” Hij had zijn schouders opgehaald en viste zijn telefoon uit zijn broekzak. Eigenlijk wilde ik hem zeggen dat ik haar net zo goed even kon bellen of een berichtje sturen, maar wijselijk hield ik op dit moment mijn mond. Op de een of andere manier voelde het gewoon niet goed.
    Doordat ik in gedachten was, hoorde ik niet wat Geovanni allemaal tegen mij zei, en toen hij opeens wegliep, fronste ik mijn wenkbrauwen. Waar ging hij nou weer heen?
    Oh, hij had het me zeker net uitgelegd… Waarom let ik dan niet op als het belangrijk is? Zuchtte ik in mijn hoofd, en volgde hem toen snel, waarna we opeens de ziekenboeg inliepen.
    Wat moet Feline nou weer hier?
    “Wat is er aan de hand?” Vroeg Geovanni met een frons in zijn wenkbrauwen en ik knikte instemmend, waarna ik Feline aankeek. “Ja, Felien, wat is er gebeurd?” Maar Jerry antwoorde en ik keek hem even aan.
    "Aiden is neergestoken," Zegt hij kort, maar krachtig. Erg krachtig. “Wat? Aiden?” Huh… Ik was een beetje verbaasd dat wij, als tegenovergestelde afdeling, juist zorgen maakte om een Caligas! “Hoe is hij neergestoken?” Vroeg ik, lichtelijk verward.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ik reageer morgen, ben nu een beetje druk met personages te maken a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daphne Rachel Walker
    'Niet zeuren, Walker,' zegt Jace terwijl hij mij voorbij loopt.
    Ik rol met mijn ogen. 'Ik zeur niet Fox,' kaats ik terug waarna ik achter hem aanloop.
    Als ik zou blijven staan zou hij het waarschijnlijk niet eens doorhebben.
    We komen aan bij het strandje en ik haal mijn handdoek uit mijn tas om er vervolgens op te gaan liggen. Ik kijk even naar Jace' grote sporttas en vraag me af wat hij in vredesnaam allemaal wel niet mee genomen heeft. En dan zeggen dat meisjes veel dingen meenemen.
    'Mis je haar?' vraag ik dan voorzichtig.

    Feline Haven Chase
    'Damn..' mompelt Jerry zacht.
    De deur gaat open en Geovanni loopt naar binnen, met Celeste achter zicht aan. 'Wat is er aan de hand?' vraagt hij fronsend.
    'Ja, Felien, wat is er gebeurd?' vraagt Celeste daarna.
    Voordat ik antwoord kan geven doet Jerry het al. 'Aiden is neergestoken'. 'Wat? Aiden?' zegt Celeste verbaasd. 'Hoe is hij neergestoken?' vraagt ze er verwart achteraan.
    Ik zucht even. Veel zin om dat aan iedereen te vertellen heb ik niet. 'Daar gaat het nu niet om,' mompel ik waarna ik me op Geovanni richt.
    'Jij kan toch bij wegnemen of verminderen?' vraag ik aan hem.
    Geovanni knikt.
    Ik bijt aarzelend op mijn lip. 'Zou je dat alsjeblieft bij Aiden willen doen, hij heeft echt veel pijn'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.
    "Ja, Felien, wat is er gebeurd?" Voegt Celeste er nogmaals aan toe.
    "Aiden is neergestoken," Zegt Jerry kort.
    What the fuck?! En daarom moest ik hier heen komen?! Kom op zeg..
    "Wat? Aiden?" Herhaalt Celeste verward."Hoe is hij neergestoken?" Vraagt Celeste dan.
    Ik ben compleet sprakeloos en hou mijn mond dan ook maar.
    "Daar gaat het nu niet om," Mompelt Feline.
    Ik volg het gesprek maar half en staar verward voor me uit.
    "Jij kan toch bij wegnemen of verminderen?" Vraagt Feline.
    "Wat? Heb je het tegen mij?" Ik schud mijn hoofd en zet mezelf terug op de wereld.
    "Zou je dat alsjeblieft bij Aiden willen doen, hij heeft echt veel pijn,"
    "Ik ben geen dokter, dus waarom zou ik het in godsnaam doen? Één; Hij is een Caligas. Twee; Het kost me veel kracht. Drie; Ik ben geen 'ding' die je hiervoor kan gebruiken," Zeg ik verontwaardigd. Nu Feline weer.

    [Heb ik hier nog wat gemist? Ik heb zelf al een tijdje niet meer gereageerd D:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Even supermarkt, dan reageer ik ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered