• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v
    District 8:
    m
    v
    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 2 http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last&message=66#3561910

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (srry, ik heb hem ook nog niet overgezet, iemand anders heeft er al 1 ik heb het,
    in de rollen topic staan)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 12:14 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Deejay schreef:
    (srry, ik heb hem ook nog niet overgezet, iemand anders heeft er al 1 ik heb het,
    in de rollen topic staan)


    Oh, is goed.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (in het rollen topic staan de dingen die nog vrij zijn srry :$)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vincent:

    Zo snel als ik kon rende ik naar de rugzakken. Ik pakte er 1 en ging het bos in. Het eerste wat ik moest doen was zo snel mogelijk zo ver mogelijk komen. Dan een boom in. Vanaf hoge plaatsen ben ik altijd al beter geweest. Toen ik geen geschreeuw meer hoorde, klom ik een random boom in. Hier zit ik voorlopig wel veilig. Toch bleef ik kijken in de richting waar ik vandaan gekomen was.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (ik ben de enige die niet in een boom is geklommen xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Zonder de hoorn een blik waardig te keuren rende ik het bos in. Onderweg pakte in nog wel een soort deken ding en een fles, maar verder kon ik beter maar gewoon naar het bos gaan. Ik kon toch niet omgaan met wapens.
    Na een tijd rennen, hield ik mijn pas in. Ik hoorde geen andere tributen meer en nu was water vinden mijn prioriteit. Ik keek op mij heen op zoek naar dieren. Hoog in de boom hoorde ik een vogel fluiten, maar andere dieren zag ik niet. Je had natuurlijk het grote meer, maar daar kon ik niet zomaar heen gaan. Waar was het andere water?


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent:

    Voorzichtig liep ik over de takken. Opzich was ik wel gewned over takken te lopen, maar deze waren wel erg hoog. Soms hoorde je ze kraken, maar bang was ik niet. Voorzichtig keek ik door wat blaadje heen naar de hoorn. Zo ver was ik dus niet gegaan. Ik zag niemand staan en nam een aanloopje. Met een beetje geluk hoede ik maar 20 meter te rennen. Snel keek ik om me heen nog steed niemand. Ik pakte een pijl en boog en draaide me om. Ik stond oog in oog met iemand. Het leek niet of diegene iets bij zich had, nog sterker ze had niks bij zich. Ik stak me handen naar voren en pakte haar schouders. Langzaam draaide ik ons om en ging er weer vandoor. Ja, ik kon moeilijk een ongewapend iemand vermoorden, toch?


    We've lived in the shadows for far too long.

    (wie zijn eigenlijk wat? Beroeps en bondgenootschappen enzo)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik ben opzich wel in voor een bondgenootschap hoor.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rich- 3
    Ik liep nog steeds stampend met mijn bijl in mijn handen geklemd, door het bos.
    Ik dacht heel even aan de tributen die misschien in de kale grasvlakte rond zwierven, daarna schoot me voor het eerst een klein beetje angst naar binnen, iedereen is natuurlijk naar het bos gevlucht, misschien zitten ze wel allemaal in bomen...
    Shit deze gedachte maakte me boos en ik voelde zoals gewoonlijk weer een aanval aankomen.
    Boos gooide ik mijn bijl opzij om me zelf niet te verwonden, ik trapte tegen en boom en verbeelde me dat er duizenden mensen om me heen in de bomen zaten te kijken naar dit zielige geval...


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (ik had afgesproken met sunflower/pinkarrow, maar ze komt nooit online)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Oke, dus wie wil er in een bondgenootschap?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (okee, dus tot nu toe zijn alleen de beroeps een groep. Ik wel opzich wel een bondgenoot, maar nu nog niet. En ik ga nu even eten. Doeidoei)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 12:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Volgens mij wel, Damon en Jillana zijn nu op zoek naar Alana xd ]


    El Diablo.

    (Kan iemand even zeggen of het goed is wat ik in het rollen topic heb gevraagd...)


    We've lived in the shadows for far too long.