• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v
    District 8:
    m
    v
    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 2 http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last&message=66#3561910

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (gdn ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Maleisia - district 5
    Bang keek ik om me heen tot de gong ging,
    Ik rende zo snel als ik kon weg op zoek naar een plek waar ik me kon verstoppen.
    Maar ik rende de verkeerde kant op, ik kwam op een grasvlakte terecht.
    Maar ik bleef zoeken, tot ik een groot meer vond,
    Mijn oog viel op grote stenen.
    Snel dronk ik wat uit de beek en kroop tussen de stenen

    (wil iemand die in een boom zit Rich zien of zo,, geen gevecht maar alleen dat we elkaar even aankijken of zo.)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Jillana kan dat wel doen xd]


    El Diablo.

    Jillana

    Ik kijk wat rond, ik weet niet waar zij is maargoed.
    Opeens zie ik iets bij de boom, of iemand.
    Ik blijf ernaar kijken, en merk dat Damon gewoon verder loopt.
    Maar ik blijf kijken..

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 13:09 ]


    El Diablo.

    (okeej,, anders is het wel een beetje saai als ik daar zo rond loop xd, en bijna op me bek flikker om dat ik niet kan klimmen)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Oow, ik dacht dat hij in de boom zat xd]


    El Diablo.

    (whaha,, xd, anders lees je ff mijn vorige berichten dan kun je zien wat ik aan het doen ben xd)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 13:10 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Al gedaan xd]


    El Diablo.

    Rich - 3
    Ik loop nog steeds boos door het bos, tot ik er achter kom dat ik mijn bijl ben vergeten, ik hoop dat hij er nog ligt,
    Als ik aankom bij de boom, zie ik dat mijn bijl er niet meer ligt Shit,
    Dus ik doe de tas open om te kijken of daar miss een wapen in zit,
    Gelukkig zit er een mesje in, opeens voel ik dat iemand naar me kijkt, ik draai me om en zie een schaduw van een meisje...


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (wie wil maleisia dood maken?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jillana

    Ik zucht, het is vast niks.
    Damon staat al een paar meter verder en snel ren ik naar hem toe.
    'Wat was er' vraagt hij.
    'Niks, vast een beest ofzo' antwoord ik.


    El Diablo.

    Rich - 3
    Opeens dringt het tot me door,
    Miss heeft ze mijn bijl,
    Ik hoop dat gwn een een of ander beest hem heeft gepakt of dat ik bij de verkeerde boom sta, maar ik zie dat de schors weggetrapt is, het is dus wel de boom...


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [ik wil opzich wel een bondgenootschap met iemand? maar ik ben nu winkelen dis eeageer even niet]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Adriana

    Langzaam loop ik naar het bijltje. Hij is wel mooi. Achter me hoor ik blaadjes ristselen. Snel kruip ik de bosjes in. Een jongen komt de bosjes uitgelopen en zoekt iets. Hij kijkt in zijn tas. Langzaam loop ik naar hem toe. Hij draait zich om en ik val achterover van schrik. "Alssjeblieft doe me niks hier heb je je bijl." en ik begin spontaan te huilen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (ik wil ook wel met iemand een bondgenoot schap,, met maleisia,, en dat dan iemand haar vermoord of zoow,, ze moet snel dood xd,, of miss. wil iemand een bondgenootschap de boze rich..)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.