• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v
    District 8:
    m
    v
    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 2 http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last&message=66#3561910

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    okeejj

    Rich

    Ach laat dat kind ook maar, mijn ouders zijn niet arm ze kunnen vast wel voor een nieuw potje zorgen. Toen ik ging zitten merkte pas hoe moeilijk ik het vind om bondgenoten te vinden en om te schuilen, pech dan maar; eerst smeken om een wapen en wat eten en eigenlijk ook wel die zalf, rustig ging ik staan keek weer omhoog, stak mijn vuist de lucht in en wachtte op een nieuw parachuutje


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vincent:

    Dankbaar nam ik de vogel aan. "Niet slecht." Ik pakte mijn rugzak en liep verder. "Jij gaat ook mee." Zei ik tegen Julie en trok haar mee. "Als je moe wordt zeg je het maar. Wij beschermen je, toch Dawn?" En glimlachend liep ik verder


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    Julie vertrouwt mij dus nog niet. Ik kan dus beter maar opletten. Voor Vincent ben ik niet bang, maar die Julie... Mijn moeder zei altijd: 'Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.' Als zij mij niet vertrouwt, is ze dan zelf wel te vertrouwen? Ik kijk om mij heen en begin met lopend zoeken. 'Tuurlijk,' mompel ik oprecht tegen Vincent een Julie.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 18:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    Ik wist zeker dat het nog wel even zal duren voordat de parachuutjes zouden komen en daarom ging ik maar verder naar het meer, ik ben vast de enige die hier in zijn eentje rond loopt met een wond, voor het eerst besefte ik wat een groot probleem mijn aanvallen wel niet zijn.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Adriana:

    Geamuseerd keek ik toe hoe Rich zijn parachuutje in een boom vast kwam te zitten. Oke, het was best wel zielig. Ik liep over de takken naar het parachuutje toe en sneed het los. "Er zit allen wat te eten in." Schreeuwde ik en sprong naar benenden. Ik gooide het eten en de zal die ik nog had naar benenden. "Succes." Zei ik zacht en liep weg.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 18:05 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Juliana 'Julie' Roberts - district 11
    Met gemak schoot Dawn een vogel uit de lucht. Met open mond staarde ik haar aan. Dat deed ze goed. Geen wonder dat ze een 10 heeft gehaald! Kom ik met mijn 4...
    'als je moe wordt, zeg je het maar, wij beschermen je, toch Dawn?' zegt Vincent.
    Ja vast, ik denk niet dat Dawn me werkelijk zal beschermen. Weer knikte ik.
    Ik volgde Vincent en hield me een beetje op de achtergrond, ik hield de omgeving goed in de gaten.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    RosalieBlack schreef:
    (...)

    Alana- 2

    Ik glimlachte lief naar hem ' wat als wij on de finale staan ik ga jou niet vermoorden' zei ik en zioende hem liefdevol. ' dat kan ik echt niet' fluisyerde ik


    Damon

    'Pleeg ik zelfmoord' zeg ik, en geef een kus op haar kruin.
    'Jij gaat naar huis, erewoord' zeg ik.


    El Diablo.

    (lol, Vincent vet gezellig en Dawn en Julie echt vet argwanend :') Maar ik moet zo even eten, dus als ik straks weg ben, weten jullie waar ik ben)


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent.

    Het viel me op dat Julie achteraan bleef lopen. "Kom, ik wil je.... uh, wij willen je niet kwijt raken." Ik knikte mezel even toe. Ik moest gaan uitkijken met mijn uitspraken....

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 18:08 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rich

    Ik draaide me om en zag nog net hoe Adriana het parachuutje naar me toe gooide,
    Ik knipoogde weer smeerde mijn wond in stond op en voelde hoe de zon mijn lijkbleke huid bruinde, snel liep ik verder en hoorde een groep mensen praten,
    Ik kon niet zien wie het waren, maar ze hadden wel vlees en ik had honger, het vlees van het prachuutje was niet genoeg, ik kroop weg en keek van een afstandje toe in de hoop dat ze me niet zagen


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Ik kijk even op van de planten en bestudeer Vincent. Hij wil echt graag dat het goed gaat met iedereen en doet echt zijn best hiervoor. Als hij zo door gaat zou ik hem nooit kunnen vermoorden als het erop aankwam. Ik zou niet eens willen dat hij doodging. Wat een vreselijke spelen zijn dit.


    Happy Birthday my Potter!

    Juliana 'Julie' Roberts - district 11
    Hij versprak zich, ik had het wel door. Hem vertrouw ik dus wel, maar ik durf niet een gezellig gesprek te voeren waar Dawn bij is. Straks heeft ze daar wat over te zeggen. Ik knikte weer -daar moest ik echt eens mee gaan ophouden- en ging wat harder lopen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Vincent:

    "Dawn kijk uit." Ik herkende de vallen van Adriana meteen. "Zo vangt het meisje van district 10 haar eten." Zei ik terug houdend. Mijn waarschuwing was abrupt en klonk bezorgt. Ze mochten niet weten dat ik ze nooit zou kunnen vermoorden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rich

    Ik herkende de jongen uit district 10 en rende snel weg, want ik wist een manier om mijn eigen voedsel te vangen.
    Ik rende diep het bos in, pakte de klos met draad uit het ehbo tasje en knoopte een strik, zo dit moet goed zijn. Nu mijn been niet meer pijn deed, kwam ik nog steeds met moeite een boom in, het lukte wel eindelijk iets om trots op te zijn. Ik bond me niet vast want ik was niet van plan om te slapen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [ben eten]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”