• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    Nicholas Boq Mead - Escritura
    Jake Samuel McAlister - TheRumIsGone
    Jacob Russell Brand - Tisiphone
    Nessarose Denise Scribe - Escritura
    Jaelle Mai Fletcher - Space
    Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipier.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Courtney Valentina Ferguson - Password
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Dakota Moore - Endure
    Mallory Tracy - Assassin
    Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    Luca Jones - Assassin
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    Nog 1 mannelijk gevangene.

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.
    One.
    Two.

    Cell Division.
    Cell 1: Courtney Valentina Ferguson en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Dakota Moore.
    Cell 3: Mallory Tracy en Chayenne Sharona Lopez.
    Cell 4: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 4: Diego Palimvor Silence en Jayden Jason Bright.
    Cell 6: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.
    Cell 7: Kylian Scott Hayes en Boy.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 19:06 ]

    [Ja, waarom praten we eig altijd in deze dingen? ;D ]

    @ Mombasa : heb jij geen zin om een eind te maken aan het voedselgevecht met jouw cipier? Je bent toch vaak online en post langere stukken (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ik ga even eten]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Frodo schreef:
    [Ja, waarom praten we eig altijd in deze dingen? ;D ]

    @ Mombasa : heb jij geen zin om een eind te maken aan het voedselgevecht met jouw cipier? Je bent toch vaak online en post langere stukken (:


    Space gaat haar cipier sturen ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hier is jullie cipier voor het stoppen van het voedselgevecht, waar kan ik ongeveer inspringen?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    Hier is jullie cipier voor het stoppen van het voedselgevecht, waar kan ik ongeveer inspringen?


    Jeej! Ik denk dat we er nog middenin zitten, maar dat het toch al stilletjes aan vermindert is...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jeej! Ik denk dat we er nog middenin zitten, maar dat het toch al stilletjes aan vermindert is...


    Ik laat haar wel gewoon binnenlopen dan (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jaelle Mai Fletcher

    Mijn haar bind ik in een strakke staar als ik aan het rennen ben naar de eetzaal. Twee dingen tegelijk doen, dat was een van mijn sterkste kanten. Ik duwde de grote, zware deur open. Voedsel vloog een en weer. "Ophouden!" Schreeuwde ik hard. Achter me kwamen nog meer cipiers aanlopen, doordat ik klein en een beetje tenger was mocht ik nooit alleen iets afhandelen. En ik was nieuw hier, hopelijk lieten ze me na een tijdje wat meer alleen dingen oplossen. De meeste mensen keken me een beetje verveeld aan. Ik trok mijn wenkbrauw op. "We zijn hier niet op de kleuterschool." Zeg ik spottend terwijl ik naar het voedsel op de grond kijk. Ik duwde een pluk haar uit mijn gezicht. Het was nog best moeilijk om serieus door de gevangenen te worden genomen, de meeste cipiers hier kregen wel respect van de gevangenen. Maar mij konden ze nog niet echt serieus nemen. Wat deed ik ook hier, zo'n klein meisje in zo'n serieus uniform. Ja, ik weet het zelf ook nog niet helemaal.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Delphine Sarah Parker

    Net als ik samen met Maya en Mallory me nog eens in het gevecht wil storten, klinkt er een harde stem door de zaal.
    "Ophouden!" schreeuwt een vrouwelijke cipier. "We zijn hier niet op de kleuterschool."
    Ik heb haar nog nooit eerder gezien, het lijkt wel alsof ze hier cipiers aan de lopende band aanmaken. Groot, klein, dik of dun, het maakt niet uit als ze maar een harde stem hebben en de gevangenen onder controle kunnen houden.
    Toch is deze cipier uitzonderlijk klein en zie ik de onzekerheid in haar ogen. Alsof ze zelf niet eens gelooft dat ze de groep kalm kan maken.
    Ik grijns naar Maya en schuif met mijn voed een bord weg.
    'Ik denk niet dat zij ons veel kan doen.'

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 18:43 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mallory Tracy

    "Ophouden. Wie zijn hier niet op de kleuterschool!" roept een nieuwe cipier met een harde stem ineens.
    Ik kijk op. Ik vraag me af hoe ze zal reageren als ze zelf een bord voedsel tegen zich aan krijgt, volgens mij wilt zij er dan ook iets aandoen. Ja, zij kan iemand hardhandig aanpakken en wij kunnen alleen terug gooien. Dus wat nou kleuterschool, zo gaat het nou eenmaal overal. Ik weet alleen dat ik niet degene ben die wilt uitproberen hoe ze erop reageert.
    Het dienblad wat ik net nog omhoog hield laat ik nu zakken, ze gooien nu nog amper en als ze me raken, krijgen ze een rake stoot, ik ben het gewoon zat nu. Ik hoor Delphine naast me naar Maya fluisteren.
    "Ik denk niet dat zij ons veel kan doen." Ik schud mijn hoofd erop, meer dan jij meisje.


    Your make-up is terrible

    Alex

    Mijn gezicht ging naar woedend over. De meeste mensen hier, zowat iedereen wist dat dit niet veel goed betekende. Ik floot dubbelhard op mijn vingers en schreeuwde luid. "Nu is het genoeg !" schreeuwde mijn stem door de zaal, "Als er nog iemand iets durft te gooien, gaat die in de isoleercel, en iedereen weet hier dat dat geen pretje is, TOCH ?!".

    Jaelle Mai Fletcher

    Ik voel mijn handen een beetje trillen als ze me spottend aankijken. Ik zuchte diep en trok mijn gezicht in de plooi. "Ik denk niet dat zij ons veel kan doen." Hoor ik een meisje zeggen en een paar mensen grijnzen uitdagend naar me. Wat moet ik doen? Hard aanpakken, dan heb ik een kans dat ik heel erg ongeloofwaardig overkom. Niks doen, dan word ik vast ontslagen. "Dan ken je mij nog niet." Zeg ik met een kille stem. "Tuurlijk, flikker op." Hoor ik een mannelijke gevangene achterin de zaal zeggen. Nu weet ik het niet meer, hoe ga ik ooit deze mensen iets bevelen? Ze waren niet op hun mond gevallen en waren gevaarlijk. Ik adem weer diep in.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Delphine Sarah Parker

    "Dan ken je mij nog niet." zegt de cipier kil. Vanbinnen grinnik ik zachtjes. Die stoere houding past helemaal niet bij haar postuur en de onzekerheid op haar gezicht te lezen is.
    Pas als een vrouwelijke cipier met een hard gezicht er zich mee bemoeit, glijdt de glimlach van mijn gezicht.
    "Nu is het genoeg !" schreeuwt ze door de zaal.
    "Als er nog iemand iets durft te gooien, gaat die in de isoleercel, en iedereen weet hier dat dat geen pretje is, TOCH ?!"
    Ik heb geen idee wat de isoleercel moet betekenen, maar aan de ontstelde uitdrukking te zien op het gezicht van de anderen, kan ik afleiden dat het niets goeds is. Ik wil naar mijn cel lopen.
    'De isoleercel is inderdaad geen pretje.' fluistert Maya naar me.
    'Je wordt er-'
    Maar net op dat moment maak ik één verkeerde beweging met mijn arm, en valt het bord dat naast me lag op de grond. Ik trek wit weg en kijk naar de ingang, waar de cipiers allemaal naar mij kijken. Oh-oh.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 19:16 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Huiswerk maken. Grrrr.]

    [Het is een meisje, maargoed, ze is wel heel gevaarlijk ^^]

    Alexandra.

    Mijn blik vloog naar een meisje op. Haar bord lag naast haar en ik wist heel zeker dat, dat bord er daarnet nog niet lag. Ik schudde mijn hoofd en keek naar haar nummer. Rustig nam ik de tijd om in het boekje te kijken en zag dat ze nieuw was. "Geen goed begin Meid" zei ik zuchtend. Ik stak het boekje weer weg en liep naar haar toe. Zonder enige emotie te tonen nam ik haar polsen en sloeg deze in de boeien. "Omdat je nieuw bent, krijg je minder uren, binnen 3 uur ben je verlost".

    Victor Söderberg

    Ze trekt me mee naar beneden en ik ga rustig naast haar zitten. Haar hoofd laat ze op mijn schouder rusten. Een warm gevoel gaat weer door mijn lichaam. Ik. Wil. Dit. Niet. Victor Söderberg, je wilt dit niet en kan dit niet. Dit meisje is niet goed voor je.
    "Sorry Vic. Voor alles."
    Ik maak een sussend geluidje en leg mijn arm rond haar schouders.
    "Het maakt niet uit," stel ik haar gerust.
    Ja, nu heb je het helemaal. Het is een meisje, Vic. Een meisje. Een zwak geslacht. Je mag geen enkel gevoel naar haar tonen, niets, nada, nopes. Het maakt jou ook zwak. Luister toch. Hoe graag ik ook naar het stemmetje zou willen luisteren gaat het nu niet. Als Beau zo tegen me aan zit krijg ik het warm. Word ik misselijk alsof er duizenden vlinders rond vliegen, alsof er iemand aan het dansen is in mijn buik. Ik kijk naar Beau en zucht zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."