• De meisjes kregen vandaag tijdens Biologie allemaal een proefverpakking maandverband.
    En dan zijn er altijd van die meisjes die beginnen te giechelen en stom beginnen te doen. Vreemd genoeg is dat bij mij in de klas niet het "tutje". Die zei: 'Ja, die kan ik goed gebruiken.' Dus gaven die aanstellerige meisjes de proefverpakking aan de jongens in mijn klas.
    Die scheurde die dingen natuurlijk open en plakte die op hun broek, tas, kruis, voorhoofd, bij iemand op het kluisje en bij school op een raam...

    En ja, het zag er best grappig uit.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 21:06 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tja, jongens blijven jongens.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    zo ongeveer reageerden de jongens ook toen we voor biologie moesten uitzoeken hoeveel water een tampon opzoog.
    Maarja, daarvoor zijn het jongens.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ah, mij lijkt het best grappig om te zien :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Puroisen schreef:
    Tja, jongens blijven jongens.


    comfort in c h a o s

    Wtf :'D waarom zou je maandverband mee krijgen? Dit kan je gewoon verwachten XD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Puroisen schreef:
    Tja, jongens blijven jongens.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Waarom zouden we moeten weten hoe we maandverband moeten gebruiken als we het niet nodig hebben? :')

    1 woord:
    Facepalm


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Peyrac schreef:
    Ah, mij lijkt het best grappig om te zien :W


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Akarin schreef:
    Waarom zouden we moeten weten hoe we maandverband moeten gebruiken als we het niet nodig hebben? :')

    ^ That.
    Al ben ik een meisje, maar dat volg ik ook niet echt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik neem aan dat de meeste meiden uit jouw klas wel al ongesteld zijn, toch?
    Bij ons was de condoompracticum van vorig jaar een chaos. Volgens mij was 1/2 van de jongens destijds al geen maagd meer, maar alsnog maakten ze er een grote bende van. Waterbalonnen van maken en alles, geniaal :'D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik neem aan dat de meeste meiden uit jouw klas wel al ongesteld zijn, toch?
    Bij ons was de condoompracticum van vorig jaar een chaos. Volgens mij was 1/2 van de jongens destijds al geen maagd meer, maar alsnog maakten ze er een grote bende van. Waterbalonnen van maken en alles, geniaal :'D.


    Allemaal op een meisje na.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Puroisen schreef:
    Tja, jongens blijven jongens.


    Deep inside, I've never felt alive

    Weirdo's :8


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Bij mij in mijn vorige klas deed zo'n jongen dat. Hij was sowieso al wel een jaar jonger dan de rest en had altijd zo'n kutgrijns op zijn kop staan. Hij plakte dus ook maandverband op zijn voorhoofd en vorig jaar bij bio mocht hij dus laten zien hoe je een condoom om moest doen. (bij zo'n plastic dinges, dat wel gelukkig) (ben ik die naam vergeten hoor)


    I believe in nothing but the truth and who we are.