• Elluw! Ik wil mijn haren blond verven. Maar het probleem is, ik heb nu rood haar. Dus het kan niet in een keer. Maar toch wil ik dat wel heel graag ^^. Nou kan ik het bruin verven en dan later blond. Want ik mag niet zeg maar niet mijn haren bleken. Is er dan toch een optie dat het meteen kan, of niet? :3


    Where words fail, music speaks

    De kapper?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Doe het niet. *paniekerige ogen* Wij gingers mogen niet uitsterven...!
    Nee, grapje. Als ik jou was zou ik het bij de kapper laten doen, daar doen ze het het best en mislukt het ook niet.

    Haha dat begrijp ik, maar ik bedoel meer is er eigg wel eeen optie om het niet te bleken en dan toch meteen van rood naar blond te gaan?


    Where words fail, music speaks

    Huh, een vriendin van mij heeft ook rood haar en ze had het een tijdje geleden in een keer blond geverfd. X'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    PAPAROACH schreef:
    Huh, een vriendin van mij heeft ook rood haar en ze had het een tijdje geleden in een keer blond geverfd. X'D
    Omg! Wil je haar vragen hoe?


    Where words fail, music speaks

    Ik zou het niet doen, volgens mij is de enige optie bleken. En dan kun je niet zogoed meteen je hoofd kaalscheren.. O.o


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Als je je haar van een donkerder kleur naar blond verft, bleek je het sowieso..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    noohh! dat wat je nu hebt staat je net zo leuk! niet doen dus o;
    Maar anders; je bleekt je haar sowieso als je van donker naar licht gaat!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Als je het blond verft en het rode haar aan mij geeft, mag het. Oké, doe het niet ik hou van meisjes met rood haar. Als ik lesbisch zou zijn, viel ik 100% zeker op meisjes met rood haar...(;
    Maar ik val op jongens xd


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Als ik jou was zou ik het niet doen. Ten eerste is rood haar supermooi en ten tweede, als je het blonde zat bent en het wil laten uitgroeien, wordt rood met blond echt helemaal niet mooi :x. En om je haar weer terug rood te doen dan is het ook heel moeilijk, want dat verliest dan ook weer heel snel pigment en om de kleur weer goed terug te krijgen is ook lastig :x.