• Laatst was mijn moeder boos op mijn kleine zusje omdat ze aan het smeren was, dus zei mijn moeder: 'Ach, smeer niet zo.' En toen zei mijn zusje: 'Doe ik niet!' En toen zei mijn moeder weer: 'Je ontkent altijd alles!' En raad eens wat mijn zusje toen zei: DOE IK NIET. En toen zeiden mijn stiefvader en ik tegelijk: Alweer een ontkenning. En sinds die tijd (gisteravond)heb ik het al zes keer gezegd. Zo grappig vanaf hier.

    Dat zou best grappig kunnen zijn, maar ik denk dat dat iets is om erbij geweest te zijn :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Haha, dat is echt grappig ja ;]
    Zo'n jongen uit mijn klas zegt altijd 'overigens' en ik, een meisje en een andere jongen zeggen nu altijd 'Overigens!' als hij 'overigens' zegt ;]
    Is echt hilarisch :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb laatst nog precies zoiets in een van mijn verhalen geschreven. :'D

    ‘Dat spijt me,’ herhaalde ik, al besefte ik pas achteraf dat ik dat al eens eerder had gezegd.
    ‘Houd toch eens op je te verontschuldigen voor dingen waar je niets aan kunt doen,’ antwoordde Scorpius glimlachend.
    ‘Sorry.’ Hij lachte en ik realiseerde me wat ik net had gezegd. ‘O. S- Eh, ik bedoel...’


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lol ^^
    Wij hebben zo'n jongen in de klas die bij Latijn altijd het woordje autem als echter vertaalt, ipv maar. Dus zodra hij een zin moet vertalen met dat woord erin roept iederen ECHTER. Dat is best grappig (okee ik kraam echt onzin uit, ik moet maar eens wat vroeger naar bed c: )


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Mijn wiskundeleraar heeft 'als het ware' als stopwoordje. De laatste tijd word het iets minder, maar aan het begin van het jaar zei hij dat echt dertig keer in een les. We counted.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Puroisen schreef:
    Dat zou best grappig kunnen zijn, maar ik denk dat dat iets is om erbij geweest te zijn :')

    Square schreef:
    Ik heb laatst nog precies zoiets in een van mijn verhalen geschreven. :'D

    ‘Dat spijt me,’ herhaalde ik, al besefte ik pas achteraf dat ik dat al eens eerder had gezegd.
    ‘Houd toch eens op je te verontschuldigen voor dingen waar je niets aan kunt doen,’ antwoordde Scorpius glimlachend.
    ‘Sorry.’ Hij lachte en ik realiseerde me wat ik net had gezegd. ‘O. S- Eh, ik bedoel...’


    This always happens to me... (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hahah (:
    Een klasgenootje van mij heeft ook zoiets, die zegt altijd zeg maar. We hebben het tijdens een presentatie een keer geteld: 52 keer zegmaar in 9 minuten. :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Puroisen schreef:
    Dat zou best grappig kunnen zijn, maar ik denk dat dat iets is om erbij geweest te zijn :')


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.