• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Patrick is an asshole (cat). Honestly. "Thank you"?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Tuduu, heeft er iemand een föhn? Anders loop ik vast. XD]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cosette schreef:
    [Patrick is an asshole (cat). Honestly. "Thank you"?]


    Whut was he supposed to do? (cat) Hem metteen in Sasha's armpjes laten vallen is ook weer zo snel.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    "Dat klopt," knik ik en ga weer naast hem liggen. Langzaam wordt het steeds helderder in mijn hoofd en kan ik beter nadenken, tot me opeens een herinnering te binnen schiet de heel verontrustend is en ik meteen weer overeind schiet. Het zal toch niet hè?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Danny

    "Binnen." Hoor ik door de deur heen.
    Ik open hem langzaam.
    "Hii." Zeg ik en glimlach even naar het meisje op een van de bedden.
    "Ik voelde zo lonely, alleen op de zaal. Dus ik dacht, ik wil mensen ontmoeten." zeg ik droogjes.
    "Ik ben Danny." Zeg ik lachend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jace Dream duval
    Net als julian weer gaat liggen en ik half mijn ogen sluit schiet de jongen omhoog. verbaasd kijk ik naar hem.
    'Juul, is er iets?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    Ik draai mezelf naar hem om en ga op mijn knieën naast hem op het bed zitten.
    "Ja! We zijn gedrogeerd!" roep ik uit. "Denk ik," vervolg ik dan zachtjes, want ik weet niet hoe het is om gedrogeerd te zijn. Maar het zou een hele hoop verklaren, van de hele avond. Ik denk terug aan het zakje dat Mignon in haar handen had en aan Sasha liet zien en hoe ze het erover hadden hoe ze Patrick gingen drogeren. En Patrick, die bewusteloos op de grond lag en die ik samen met Cassia naar zijn slaapzaal heb moeten dragen. Maar het is niet logisch. Waarom zijn wíj dan gedrogeerd?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Annabelle

    "Ik ben Danny." zegt de jongen, Danny dus, lachend.
    Ik sta op, en loop op de jongen af.
    "Hoi,ik ben Annabelle. Ik verveelde me ook heel erg, dus ben ik blij dat jij er nu bent."


    Now life has killed the dream I dreamed

    Jace Dream Duval
    'Ja! We zijn gedrogeerd! Denk ik,' roept Julian. Een frond verschijnt op mijn gezicht terwijl ik rechtop ga zitten.
    'Echt? Hoe weet je dan?' Ik was nog nooit gedrogeerd gweest, alleen één keer dronken. nou ja, dat kon er ook nog wel bij. 'En door wie in godsnaam?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    Had Sasha ons écht gedrogeerd? Dat had ik helemaal niet achter hem gezocht en het zou me flink van hem tegenvallen moest het zo zijn. Maar waarom vond ik het dan minder erg dat ze het bij Patrick wilden doen? Soms snapte ik helemaal niks van mezelf.
    "Nou, ik zat aan het eind van de middag dus buiten," begon ik Jace te vertellen. "Samen met Sasha. We waren wat aan het kletsen en toen kwam Mignon erbij. Ze had dus iets bij zich en liet dat aan Sasha zien en ze hadden het erover dat ze dat aan Patrick wilden geven, maar ik wist niet wat het was, dus dat vroeg ik en Sasha zei dat het drugs waren! Maar toen ben ik weggelopen, dus meer weet ik niet. Maar waarom zouden ze ons ook drogeren?" ratel ik aan één stuk door.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Quinn
    Met een humeur dat nog slechter was dan tevoren verliet ik mijn deurpost, of eigenlijk die van zaal drie, en ging op weg naar het cafetaria, met het plan gewoon op de grond te gaan zitten mokken. Maar toen ik daar aankwam lag er al iemand anders. Dus ging ik ernaast zitten, en vroeg met mijn grafstem of zíj misschien een föhn had.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.



    Sasha

    Ik sluit mijn ogen en neem een flinke hijs van mijn sigaret. Ik laat me languit achterover vallen en kijk naar de sterren terwijl ik mijn rook uitblaas. Ik heb er geen flauw idee van wat mensen hier nou zo leuk aan vinden, sterretjes kijken. Mijn oog doet pijn, mijn lip doet pijn, mijn hele lijf doet pijn. Nog een geluk dat ik Patje deze ochtend kunnen manipuleren heb, anders was er helemaal niks aan deze dag geweest. Ik schud mijn hoofd en neem nog een trekje terwijl ik aan Patje denk. Nooit nog, in mijn hele leven dat ik mensen help. Ik heb er allesbehalve een bevredigend gevoel van gekregen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny

    "Hoi, ik ben Annabelle. Ik verveelde me ook heel erg, dus ben ik blij dat jij er nu bent." Zegt het meisje.
    "Ik lag maar naar het plafond te staren daar." Zeg ik en lach weer even.
    Het was volgens mij nog niet helemaal uit mijn lichaam.
    "Wat vind je zoal leuk om te doen?" Vraag ik dan maar.
    Omdat ik niets weet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jace Dream Duval
    Daar viel ik even stil van. Sasha? Maar waarom, wat was het punt er van?
    'Ik snap echt helemaal niets van die jongen,' zeg ik eerlijk. Het incident van die middag komt ook mijn gedachten weer binnen, wat mijn mening versterkt. 'Gelukkig lijkt er niets ergs gebeurt te zijn...' ik had drugs altijd afgewezen, je was zo snel verslaafd... nu ik dat geweldige gevoel van de drugs had gevoeld, snapte ik waarom.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    "Nee, ik ook niet. Nu weet ik helemaal niet meer wat ik van Sasha moet denken," zucht ik voor ik weer ga liggen.
    "En we weten nog niet of er iets ergs is gebeurd. Patrick lag bewusteloos op de grond en die hebben we weg moeten dragen. Straks gebeurd er iets met hem." Het lukt me niet om mijn stem bezorgd te laten klinken, want ik geef vrij weinig om Patrick, maar ik voel me er half schuldig over. Ik wist er wel vanaf tenslotte. En ik had hem niets gezegd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen