• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Kan iemand miss iets met Danny?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julian Dan Forli
    Ik grinnik. "Moet ik je de rest van je tijd hier gedrogeerd houden of zo?"
    Nah, ik moest Jace gewoon vrolijk zien te krijgen op een andere manier.
    "Of! Ik ga je de hele dag door kietelen!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    (wat kan Annabelle doen?)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Danny kan naar annabelle? 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    is goed!!!


    Now life has killed the dream I dreamed

    [Okee, als hij op zijn benen blijft staan. Waar is Annabelle?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Ehm is slaapzaal 4 op haar bed.)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Sasha

    "Bedankt," zucht Patrick.
    Ik maak een sarcastisch geluid en sta op waarop ik de kamer uitwandel. De deur trek ik met een klap achter me dicht. Wat had ik dan ook verwacht? Dat hij me dankbaar in zijn armen zou nemen? Dat hij zou vergeten dat hij niet "ziek" is en er misschien zelf zou achter komen om welke reden ik gedaan heb wat ik deed? Mensen helpen levert niks op. Niks. Ik schop tegen een keitje aan terwijl ik me naar de slaapzaal begeef. Misschien was het zelfs nog minder erg geweest als hij niks gezegd had. Als ik in de zaal kom, zie ik Dan in mijn bed liggen. Normaal had ik hier heel blij mee geweest, nu ben ik echter niet in de stemming.
    "Ga uit mijn bed, Dan," zeg ik hard terwijl ik hem er uit trek.
    Ik ga op handen en knieën zitten om de losse plank onder mijn bed te openen en haal er een sigaret en aansteker uit. Ik ga ermee naar buiten en ga aan het meer zitten. Kan me niet schelen dat ik hiervoor in de isolatiecel vlieg. Ze doen maar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jace Dream Duval
    'Waag het niet!' waarschuw ik hem lachend. Dit alles is best fijn zo en eerlijk gezegt hoop ik echt dat de vrolijkheid bij me blijft. Maar in dit kamp is de kans erg, heel erg klein.
    'Voel jij je ook wat minder duizelig?' vraag ik dan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    Ik klim uit mijn bed sta op, dan loop ik richting de deur.
    Zal ik dat nu wel doen? Ach ja.
    Ik haal mijn schouders op en stap de zaal uit.
    Kennis maken met anderen lijkt me wel leuk.
    Ik loop naar en random zaal(4) En klop aan. Zomaar binnen vallen vind ik ook zo onbeleefd.
    Ik voel me nog steeds wel een beetje weird, maar het is wel verminderd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julian Dan Forli
    "Ik waag alles," lach ik en dan moet ik even nadenken over mijn volgende vraag. Ik ga rechtop zitten en merk inderdaad dat niet de hele planeet ineens zin heeft om op z'n kop te gaan staan.
    "Ja! Waarschijnlijk omdat we nu stilliggen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Patrick Hathaway
    Blijkbaar had mijn bedankje hem kwaad gemaakt, want vervolgens stampte hij de zaal uit, waarna hij de deur dichtsloeg. Ow. Daar is de Sasha die ik gewend ben, denk ik door mijn hoofdpijn heen. ik trek mijn deken weer over me heen en zucht.
    Dus, gedrogeerd en bewusteloos voor de helft van de avond, Sasha die me helpt en beschermt waarna hij weer kwaad word... die Mignon moet hier voor boeten. als de koppijn weg is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dan was al uit zijn bed xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Annabelle
    Ik lig op mijn bed niks te doen als er op de deur wordt geklopt.
    "Binnen" roep ik hard en ga rechtop zitten.
    Langzaam gaat de deur open.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Jace Dream Duval
    'Ja, het is gewoon omdat mijn bed zo comfortabel is,' knik is serieus. Okay, het matras is hard maar toch ligt ik wel fijn op het moment. hoe laat is eht eigenlijk? ikkan mijn wekker niet zien, maar vraag eht me wel af.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.