• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    'Wat je deed was illegaal, als het je hier zo benauwde had je naar één van de begeleiders toe kunnen komen.' Ik schreeuw niet meer, mijn stem is nu gewoon kil.
    'Je hebt bijna al je mede-kampeerders gedrogeerd, hetzelfde bij mij, tegen Sasha gelogen en alles wat je te zeggen hebt is sorry? als het aan mij ligt bellen we gewoon de politie op voor jou.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    Met tegenzin at ik de pap op en stond toen op, waarbij ik de kom lekker liet staan. Ruimden ze zelf maar op. Bij gebrek aan iets beters te doen en ook omdat ik Julian aardig vond, slenterde ik naar zaal drie en deed de deur open. Kloppen zou beleefd zijn, bedacht ik me toen ik al bijna binnen stond, maar ik was nou eenmaal niet zo snel 's ochtends. Meteen duffe ik-heb-een-kater-en-het-is-veel-te-vroeg-stem (hoe de fuck kwam ik aan een kater?) mompelde ik: 'Goeiemorgen. Zie ik er niet oogverblindend uit vandaag?' Met mijn knalpaarse, opgezwollen gezicht en mijn kapsel, dat verdacht veel gemeen had met een geëlektrokuteerd schaap?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Danny

    Ik stond op en besloot naar buiten te gaan.
    Waar the heck moest ik straks naar 'therapie'?
    Ik keek rond en zag Sasha zitten. Ik loop langzaam naar hem toe.
    "Hey." Zeg ik zacht. "Alles oké?" Vraag ik terwijl ik naast hem plek neem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mignon

    "Wat je deed was illegaal, als het je hier zo benauwde had je naar één van de begeleiders toe kunnen komen. Je hebt bijna al je mede-kampeerders gedrogeerd, hetzelfde bij mij, tegen Sasha gelogen en alles wat je te zeggen hebt is sorry? als het aan mij ligt bellen we gewoon de politie op voor jou."
    Bij elk woord krimp ik sneller in.
    "Ik ben toch naar je toe gekomen. Ik heb het tegen je gezegd maar van jou moest ik doorgaan, ik mocht niet stoppen. Ik heb het gezegd. Over Sasha heb ik al met hem over gehad. Het herinnerde me aan iemand, iemand waaraan ik niet herinnerd wil worden. Ik kon er niets aan doen. Het gebeurde vanzelf. Alles kwam weer boven, ik kon niet anders. En over de anderen. Dat was angst, pure angst. Ik was laf. Ik weet het, dit maakt allemaal niets uit. Ik kan het niet goed praten."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    Ik heb er geen idee van hoe lang ik al voor me uit zit te staren wanneer er plots iemand tegen me praat. Ik kijk op en zie Danny.
    "Alles oké?" vraagt hij.
    Ik steek mijn duim omhoog en haal een tandpastagreclameglimlach boven. Kan niet beter. Naast me begin ik wat gras uit de grond te trekken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Felix Patterson - Begeleider
    'Wat voor spul was het, en waar heb je het gekregen?' vraag ik op mijn beurt. 'Dat zou uit kunnen maken voor je straf, hoewel je sowieso de rest van de dag mag slijten in een Isolatiecel.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Danny

    "Het is niet oké, he?" Ik zie hoe hij gras uit de grond trekt.
    Dat is een typisch signaal dat je ergens mee zit.
    "Het is zeker niet iets waarmee ik me hoef te moeien?" Vraag ik dan en kijk vooruit.
    Ik ga even over mijn enkel heen met mijn hand, dat doe ik altijd automatisch.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wat heb jij met enkels? 0.o]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Julian Dan Forli
    Ik ben nog geen drie tellen binnen, of de deur gaat alweer open en Rani komt binnen, met een bont en blauw gezicht. Alleen lijkt ze er zelf vrij weinig last van te hebben.
    "Ja, zeker wel. Ik word spontaan hetero van je," grinnik ik. Het is gezellig dat Rani even langskomt, want ze is een leuke meid. En ik kan wel wat gezelschap gebruiken. Gezelschap waarmee ik me wél op mijn gemak voel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    FreckledEmo schreef:
    [Wat heb jij met enkels? 0.o]

    [Enkels? :'D Dafuq did I miss?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Merwin schreef:
    Julian Dan Forli
    Ik ben nog geen drie tellen binnen, of de deur gaat alweer open en Rani komt binnen, met een bont en blauw gezicht. Alleen lijkt ze er zelf vrij weinig last van te hebben.
    "Ja, zeker wel. Ik word spontaan hetero van je," grinnik ik. Het is gezellig dat Rani even langskomt, want ze is een leuke meid. En ik kan wel wat gezelschap gebruiken. Gezelschap waarmee ik me wél op mijn gemak voel.


    Jace is offended. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    FreckledEmo schreef:
    [Wat heb jij met enkels? 0.o]


    [Hij heeft er een blessure aan. xD Wat dan?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mignon

    Ik richt me op mijn tweede ondervrager, Felix.
    "Wat voor spul was het, en waar heb je het gekregen? Dat zou uit kunnen maken voor je straf, hoewel je sowieso de rest van de dag mag slijten in een Isolatiecel."
    Ik slik even.
    "GHB," zeg ik zachtjes.
    "Ik kan er makkelijk aan komen. Mijn vader is dierenarts en het is een paardenslaapmiddel. Ik kan het gewoon meenemen uit zijn kantoor. Ook had ik Cadeinde wat tevens uit mijn vaders kantoor komt. En XTC, maar dat was voor eigengebruik. Hier haalde ik standaart hij een dealer in de binnenstad."
    Ik zucht. De waarheid klinkt nog erger dan mijn leugens.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    Felix gaat door met vragen te stellen, maar ik begin mijn geduld te verliezen.
    'Doe er mee wat je wilt,' mompel ik, waarna ik richting het meer begin te lopen. Van mijn part ging ze naar huis. Bij het meer begon ik de startblokken op te zetten voor de activiteit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dracy schreef:
    (...)

    [Hij heeft er een blessure aan. xD Wat dan?]

    [Niks, private :3 Als wil weten lees je mijn story maar, ookal staat dat er nog niet in XD]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.