• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    "Sorry hoor, ik weet ook niet waarom ik zo doe." Mompel ik half binnensmonds.
    "Moet ik anders iets voor je halen, een glas water of zo?" Vraagt Raine.
    Ik til mijn hoofd op en kijk haar aan.
    "Nee, ik hoef niets. Ik wil liggen blijven. En niet meer opstaan tot morgen ochtend." Zeg ik en probeer overeind te komen, wat mislukt.
    Ik lach weer, omdat het er denk ik nogal polio uitzag.
    "Wat was je naam ook alweer?" Vraag ik als ik hem plots vergeten ben.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 16:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Juliace is zo schattig op dit moment (bloos). So far I ship Cathebelle, Shatrick and Juliace. I do believe in faeries, I do, I do.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'wat jij het makkelijkste vind,' geef ik als zacht antwoord. Het is duidelijk erg moeilijk voor het arme meisje.
    'Wat gaat er gebeuren met mij? Wat gaat er gebeuren, je kan het best inschatten,' zegt ze vervolgens. Ik zucht en denk even na.
    'Felix gaat je erg hard willen straffen. Patrick... ook, denk ik. Maar hij gedraagt zich raar de laatste tijd. Hailey zal het waarschijnlijk voor je opnemen. Hopelijk kunnen we zorgen voor een milde straf. misschien je laten helpen in de keukens voor de hele zomer.'

    Jace Dream Duval
    Met veel moeite beland Julian op mijn bed, nou ja, half dan. Lachend trek ik hem compleet op het bed en van mijn benen af.
    'Stoer hoor! Ga je me laten boeten voor mijn sarcasme?' vraag ik met een por tussen zijn ribben.

    Patrick Hathaway
    Heel langzaam verdwijnen de vlekjes en weet ik rechtop te gaan zitten. okay. ik ben in de slaapzaal. ik heb hoofdpijn, maar verder voel ik me best okay. ik ben alle-
    Dan valt mijn oog op Sasha. Hij zit naast het bed en lijkt te trillen. verbaast kijk ik hem aan. het lijkt nog steeds alsof er iemand met een hamer op mijn kop timmerd.
    'Wat- ow... Wat is er gebeurt?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cosette schreef:
    [Juliace is zo schattig op dit moment (bloos). So far I ship Cathebelle, Shatrick and Juliace. I do believe in faeries, I do, I do.]


    You are so good at shipnames. o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Raine
    "Sorry hoor, ik weet ook niet waarom ik zo doe." Ik kijk hem aan twijfelend of ik medelijden moet hebben of afkeer, hij lijkt echt in de war. "Nee, ik hoef niets. Ik wil liggen blijven. En niet meer opstaan tot morgen ochtend." zegt hij dan. Ik draai me al om, om weg te lopen als hij weer wat zegt. "Wat was je naam ook alweer?" vraagt hij. Ik knijp m'n ogen een beetje samen en draai me om "Raine.. Raine heet ik en jij heet Danny mocht je dat ook vergeten zijn" sis ik wat nijdiger dan bedoeld. Ik liet m'n handen langs m'n lichaam vallen "niet boos worden" prevel ik zachtjes in mezelf. Ik loop naar hem toe en duw hem voorzichtig dwingend op het bed "beter ga je nu gewoon liggen dadelijk doe je jezelf nog pijn" zeg ik

    Mignon

    'Felix gaat je erg hard willen straffen. Patrick... ook, denk ik. Maar hij gedraagt zich raar de laatste tijd. Hailey zal het waarschijnlijk voor je opnemen. Hopelijk kunnen we zorgen voor een milde straf. misschien je laten helpen in de keukens voor de hele zomer.'
    Ik kan er niets aan doen maar ik schiet in de lach.
    "Daar zit één voordeel aan," grinnik ik.
    "Dan wordt het voedsel hier ten minste eetbaar."
    Ik haal een hand door mijn haren en bind zo vast met het elastiekje rond mijn pols.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Hihi. Jacian kan ook. Maar Juliace klinkt romantischer. Don't you ship Juliace?]

    Sasha

    Ik voel me even opgelucht als Patrick recht gaat zitten. Hij ziet er niet al te fucked up uit.
    "Wat- ow... Wat is er gebeurt?"
    Ik open mijn mond om te antwoorden, alleen komt er geen geluid uit. Een kwaadaardige stemmetje knaagt in mijn hersenen.
    Hij gelooft je nooit. Hij gelooft je nooit, hij wil niks meer met je te maken hebben.
    "Je- je-" Mijn stem klinkt hees, en ik krijg de woorden met moeite uit mijn keel. Maar ik moet en zal het hem vertellen, hij verdient de waarheid.
    "Je bent g-gedrogeerd," piep ik. Ik probeer mezelf te kalmeren terwijl ik de moed bijeen raap om de rest van het verhaal te doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny

    "Raine.. Raine heet ik en jij heet Danny mocht je dat ook vergeten zijn." Zegt ze best nijdig.
    Ze duwt me dwingend op het bed. "beter ga je nu gewoon liggen dadelijk doe je jezelf nog pijn." Zegt ze dan.
    Ik schiet in de lach maar blijf liggen.
    "Is dit wel mijn bed?" Vraag ik dan als ik kijk. "Zo niet, dan gooit de eigenaar me er maar uit." Mompel ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Julian Dan Forli
    Met een overdreven gebaar schud ik een verlaten krul uit mijn gezicht.
    "Zéker wel!"
    Jace lacht en port me tussen mijn ribben, waardoor ik een rare beweging maak en even dom giechel, voor ik weer probeer te serieus te zijn, hoewel de pretlichtjes in mijn ogen niet te missen zijn.
    "En hé! Je mag niet lachen, je moet mij vrezen! Ik ben heel eng!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Raine
    'Is dit wel mijn bed?" Vraagt hij "Zo niet, dan gooit de eigenaar me er maar uit." Mompelt hij daarna. Ik heb geen idee of het z'n eigen bed was en of de eigenaar hem eruit zou schoppen dan zou hij het vanzelf wel merken. "Slaapze" mompel ik, en snel loop ik de zaal uit, de deur sluit ik zachtjes achter me. Buiten gekomen blijf ik staan, eerste dag op Camp Springwood denk ik grijnzend, kan niet beter gewoon

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 16:39 ]

    [Oh I ship it. (cat)]

    Cassia Sterling
    'Dan wordt het voedsel hier ten minste eetbaar,' lacht ze. Ze kan nog lachen, dat is een goed teken. ik glimlach en knik.
    'Ik zal mijn best doen om dat je straf te laten worden,' beloof ik.

    Patrick Hathaway
    'Je- je,' begint Sasha, waardoor ik hem verbaasd aanstaar. Ow, mijn hoofd... Waarom is hij zo nerveus? en hoe de fuck kom ik aan deze hoofdpijn? Of beter: Hoe kom ik er van af?
    'Je bent g-gedrogeerd,' piept hij. Dat was het dus, schuld in zijn stem. Ge:ïrriteerd kijk ik hem aan. ik zou mijn ogen vernauwen, maar dat doet veel te veel zeer.
    'Je hebt me gedrogeerd?' vraag ik kwaad. mijn harde stem doet pijn, dus probeer ik te kalmeren. 'Waarom in godsnaam? we hadden een afspraak, hoorde het drogeren daar bij?'

    Jace Dream Duval
    'Ik, Jace Dream Duval, ben bang van niemand!' antwoord ik grijnzend. 'Dus kan ik lachen zoveel als ik wil.' zijn gegiechel sterft weg maar echoed door mijn wazige hoofd heen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    "Oh, is dat zo?" vraag ik en ik zet mezelf weer bovenop zijn benen, zodat hij niet weg kan komen. "Dan vind ik, Julian Dan Forli, dat je gewoon je gang mag gaan!" lach ik met een half plechtige stem.
    Ik zet mijn handen in zijn zij en begin te kietelen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Samenvatting en met wie kan Aislyn praten?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Je hebt me gedrogeerd?" schreeuwt hij. Ik schrik zo hard dat ik mezelf achteruit gooi. "Waarom in godsnaam? we hadden een afspraak, hoorde het drogeren daar bij?"
    Er springen tranen in mijn ogen terwijl ik hem verbaasd aankijk. Dat is een fikse beschuldiging. Waarom verdenkt hij mij? Ik ben verdorie degene die er wilde voor zorgen dat hem niks overkwam. Het enige dat ik kan doen is mijn hoofd schudden terwijl ik naar hem blijf staren.
    "I-ik- Niet ik-" breng ik stamelend uit.
    De Sasha van afgelopen jaren is ver te zoeken.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 16:45 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny

    "Slaapze." Hoor ik Raine mompelen, waarna ze de zaal verlaat.
    Ik wil overeind komen maar het lukt me niet. Wat is er toch, heef iemand me iets gegeven of zo?
    Ik denk na. Nee, ik was heel de avond mezelf, nou heel de avond. Onder het feest, wat niet echt een feest was- Wacht, wat wilde ik nou denken?
    Ik weet het niet meer. Wat een sukkel ben ik toch!
    Ik begin weer te lachen. Ik begin mijn vingers te tellen.
    Een, twee, drie... Wat kwam erna? O ja. Twee, drie, vier?
    Ik probeer het opnieuw. Een, twee, drie... Shit ben ik hem weer kwijt!
    Ik begin weer te lachen. Dit slaat nergens op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.