• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Cath is in zaal 2, maar ik reageer wel traagjes dat je het weet ;d]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mignon

    "Ik zal mijn best doen om dat je straf te laten worden."
    Ik knik en sta op.
    "Mag ik gaan?" vraag ik zachtjes.
    "Of moet ik hier blijven zitten voor de rest van de dagen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Danny ligt ook in zaal 2 volgens mij ik moet, helpen met het eten ben er zo weer.]

    [Danny is ook in zaal twee en probeert zijn vingers te tellen maar komt niet verder dan drie, en ligt daarvan helemaal dubbel.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jace Dream Duval
    Voor ik het weet zit Julian bovenop me en begint me genadeloos te kietelen. Het ergst hiervan is dat ik albsoluut niet tegen kietelen kan, waardoor ik als een bezetene begin te giechelen en te lachen.
    'Dat... Dat is niet e-eerlijk! lach ik, terwijl ik mijn best doe om onder hem uit te komen.

    Patrick Hathaway
    Oh god ik had niet moeten schreeuwen, mijn hoofd stond op ontploffen.
    'I-ik- Niet ik,' stottert Sasha naast me. ik blijf even stil, want ik voel me nog steeds duizelig. Dan merk ik op dat nieuwe tranen in zijn ogen staan. Ik ben dit helemaal niet gewend van Sasha. wat was er veranderd aan hem?
    'Wat is er dan gebeurt?' vraag ik kort.

    Cassia Sterling
    'je amg gaan,' bevestig ik met en glimlach.

    [Q deed kut. ._.']


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Quizlet doet irritant ._.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik ga nu naar de cafetaria, dus misschien kan iemand daar Aislyn ontmoeten?]

    Aislyn Paige Valentina
    Als ik even op mijn bed heb gelegen, en over verschillende dingen nagedacht heb, ga ik het trapje weer naar beneden en met een zucht laat ik de deur van slaapzaal 1 dichtvallen. Op het moment dat ik dat doe, komt er een luide grom uit mijn buik en kijk ik geïrriteerd naar mijn maag. Goed, eten scoren, waar was de kan–? Mijn blik kruist een groot gebouw en knik als bevestiging, daar was het. Ik loop er snel naartoe en zwaai de deur van de kantine open, waarna ik wat eten scoor en aan een tafeltje ga zitten. ‘Eindelijk, eetsmakelijk Aislyn,’ Ik glimlach groot, wat lijkt op een kannibalistische glimlach alsof ik zo iemand kan aanvallen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 16:56 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Q spacede hem helemaal.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julian Dan Forli
    "Eéeecht wel!" roep ik breed grijzend, terwijl ik genadeloos doorga. Nu ik weet dat Jace absoluut niet tegen kietelen kan, is het al helemaal moeilijk om te stoppen. En hij lacht zo leuk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mignon

    "je mag gaan," zegt ze glimlachend.
    Daarbaar kijk ik haar aan en ik sluit de deur achter me. De frisse buitenlucht komt me te gemoet. Wat heb ik de mensen hier aangedaan? Wat heb ik Patrick aangedaan? Ik zal het mezelf nooit vergeven. Met een gebogen hoofd loop ik richting het meer. Ik trek mijn kleding uit en ga op het randje zitten. In mijn lingerie laat ik mijn voeten in het water bungelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik was eigenlijk van plan om het bij te lezen, maar ik heb net ontdekt dat ik daar te lui voor ben. Heb ik iets gemist en op wie kan ik Rani afsturen?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jace Dream Duval
    'E-echt nie- niet!' lach ik terwijl ik zijn handen probeer te grijpen. Ik krijg al bijna geen adem van het lachen, waardoor ik uiteindelijk echt geen keuze meer heb.
    'Okay!' roep ik rachend, mijn handen op zijn polsen. 'Ik geef- Ik geef me over!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Marethyu schreef:
    [Ik was eigenlijk van plan om het bij te lezen, maar ik heb net ontdekt dat ik daar te lui voor ben. Heb ik iets gemist en op wie kan ik Rani afsturen?]


    but you missed so much awesomeness!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    Tevergeefs probeert Jace mijn handen weg te duwen, maar hij is helemaal buiten adem door het gekietel. Uiteindelijk geeft hij zich over en lachend trek ik mijn handen weg.
    "Oké, braaf! Ga je nóóit meer een sarcastische opmerking maken, meneer Duval?" Ik ga niet van hem af en kijk hem nog steeds grijnzend aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Escritura schreef:
    (...)

    but you missed so much awesomeness!

    Aww D: Nu ben ik nieuwsgierig!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.