• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    "Ja," knik ik. Mijn ogen flitsen even weer terug naar hem, maar dan kijk ik snel weer weg. Ineens ben ik me heel bewust van onze lichamen die zo dicht tegen elkaar liggen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Dunno. Laat Cassia hem betrappen op roken ofzo?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    mijn ogen beginnen dicht te vallen, terwijl ik nog steeds op de vensterbank leun. mijn hoofdppijn zakt langzaam af. Verderop begint een gitaar te spelen, normaal zou ik ernu heen moeten gaan, straf moeten uitdelen. Het is immers na elf uur. Maar ik blijf waar ik ben en luister naar het lied in de verte. Een stem zingt mee, maar het is te ver weg om de woorden goed te horen of te herkennen. Maar het lied is kalmerend.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:51 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Wankelend stond hij op, maar het lukte niet helemaal waardoor hij op de grond ging zitten en mij naast hem trok. ''Ik föhnde een piano, zoals je ziet. Hij moet droog worden, anders gaat hij dood, en ik dus ook,'' zei Quinn, en ik giechelde even. ''En? Lukt het een beetje?'' vroeg ik hem, terwijl ik hem aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinn
    'En lukt het een beetje?' Vroeg ze me, terwijl ze met haar mooie ogen naar me keek. 'Niet echt,' Zucht ik, 'Ik voel me vreemd, duizelig, en volgensmij ben ik niet de enige,' grinnik ik. 'Weet jij hoe het komt?' Met mijn vingers streel ik haar handpalm.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:55 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Jsce Dream Duval
    De stilte die eerst zo fijn was, was plots raar en ongemakkelijk. Starend naar het plafond denk ik na, maar mijn hersenen zijn dood op.
    'Uhm, het is best laat,' zeg ik uiteindelijk maar.

    Cassia Sterling[/s]
    Toen eindelijk alles geregeld was, werd het tijd om de slaapzalen op slot te doen. eerst was slaapzaal 1 aan de beurt. Nadat ik de sleutel omdraai, trekt iets anders mijn aandacht. Muziek. als ik op het geluid afloop, tref is Sasha aan naast slaapzaal 2, met een gitaar en sigaret.
    'Sasha,' zeg ik, 'inleveren die boel. je weet dat roken niet mag.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Okay, seriously, ik snap er echt geen fuck meer van]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Julian Dan Forli
    "Ja, je hebt gelijk," zeg ik en vlieg meteen overeind. Daarna kruip ik zijn bed uit en merk dat ik gelukkig alweer recht kan lopen. Ik vind in één keer de weg naar mijn eigen bed en klim daarin, maar ik heb het nog steeds warm.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Catherine

    ''Ik voel me vreemd, duizelig, en volgens mij ben ik niet de enige'' grinnikte Quinn. ''Weet jij hoe het komt?'' zei hij toen, terwijl hij met zijn vingers mijn handpalm streelde. Ik kreeg het er warm van, ik wist niet waarom..
    ''Eh- nee, sorry'' lachtte ik. ''Ik voel me anders prima'' zei ik toen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Talisman schreef:
    [Okay, seriously, ik snap er echt geen fuck meer van]


    Why? o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Ik ben net klaar met mijn liedje als ik plots een bekende stem hoor.
    "Sasha. Inleveren die boel, je weet dat roken niet mag."
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar aan.
    "Ach mens, laat me toch. Ik heb een zware dag achter de rug," brom ik. Ik doe geen enkele moeite om mijn sigaret uit te maken, in tegenstelling, ik neem nog een trekje. Zuchtend blaas ik de rook weer uit.
    "Luister, morgenochtend bij het ontbijt kom ik persoonlijk mijn pakje bij je inleveren, maar laat me." Ik open het pakje en tel luidop hoeveel er nog in zitten. "Twaalf. Ik rook er nog eentje dus tel morgen maar na."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Escritura schreef:
    (...)

    Why? o.o

    [Ja, van Rani, Rose.. whatever. Ik snap er echt geen fuck meer van. -blond-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jace Dream Duval
    Zodra ik dat zeg is Julian binnen een paar seconden weg. ik draai me on in eht bed nu ik weer ruimte heb en doe mijn lichtje uit. slapen lukt niet echt, maar goed. buiten hoor ik nog muziek zelfs.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Quinn
    'Mooizo, ik bedoelde meer de andere mensen die ik rond heb lopen zwalken,' Zucht ik, en leg mijn hoofd op haar schouder. Het voelt zwaar aan en ik ben moe. Ik haat dit gevoel, waarom gaat het niet gewoon weg. Mijn ogen vallen even dicht terwijl ik diep ademhaal, dan draai ik mijn hoofd een beetje, zodat ik haar aan kan kijken, en glimlach een beetje.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Ja, van Rani, Rose.. whatever. Ik snap er echt geen fuck meer van. -blond-]


    rose is de echte naam van Marethyu, helpt dit? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.