• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jace Dream Duval
    'Oké, braaf! Ga je nóóit meer een sarcastische opmerking maken, meneer Duval?' vraagt Julian grijnzend. Nog steeds vaagjes giechelend probeer ik weer normaal te ademen.
    'Dat... Dat zal ik nog wel zien,' grijns ik naar de jongen die nog steeds op me zit. Ik ben duizelig door de ademnood, maar erg vind ik het niet. ik heb plezier en dat is erg, erg lang geleden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    Ik knijp mijn ogen weer samen en dreigend breng ik mijn handen weer naar zijn zij.
    "Weet je het zeker?" vraag ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jace Dream Duval
    'Nee, nee ik beloof het! Geen sarcasme meer!' zeg ik snel zodra zijn handen zich weer naar mij zij bewegen. nog zo'n actie en ik sterf ofzo.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Wat is er dan gebeurt?" vraagt Patrick kort.
    Ik haal diep adem terwijl ik weer aan het trillen ga.
    "T-toen je weg was," begin ik zo rustig mogelijk. "Kwam Mignon naar me toe. Ze vertelde me dat ze je zou drogeren en dat je er heel opgewonden van zou raken en het kwam er op neer dat ze wilde dat ik ervoor zou zorgen dat het zo zou blijven, dat we-" Ik schud mijn hoofd. "En ik ging er in mee onder de voorwaarde dat ik uiteindelijk alleen met je zou zijn. Ik kon niet weigeren zonder je geheim te verklappen, Mignon is veel te slim. Mijn plan was om je mee te nemen naar de therapie ruimte en je daar op te sluiten en desnoods op een stoel te binden tot de drugs uitgewerkt waren. Ondertussen zou ik buiten het therapie gebouw... iets anders doen." Ik besluit hem maar niet te vertellen over mijn plannetje om Felix weg te werken. "Alleen had Mignon mij net zo hard bedrogen als ik haar. Ze was van plan mij ook te drogeren met hetzelfde middel als jou en de anderen iets lichters te geven. Terwijl iedereen suf was, wilde ze ontsnappen uit het kamp. Ze- ze is verkracht geweest en dacht dat ik ook-"
    Ik barst in huilen uit en leg mijn voorhoofd tegen mijn knieën. Mijn hele lichaam trilt.
    "En ik heb Alexis geneukt opdat ze jou met rust zou laten," voeg ik er huilend aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Die laatste zin, I just had to :Y)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Julian Dan Forli
    "Hehe, bangerd," lach ik en onhandig kruip ik van hem af en plof naast Jace op het smalle bed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cosette schreef:
    [Die laatste zin, I just had to :Y)]

    [Okay, I'm laughing now.
    En waar is iedereen o.o]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mignon

    Ik speel met mijn voeten in het water. Het is veel te koud om te zwemmen maar toch laat ik mezelf erin glijden. Het koude water maakt me wakker. Zorgt dat ik bij bewustzijn kom. Ik ga kopje onder zodat mijn hele lichaam nat en doorweekt is. Rustig zwem ik rondjes en laat ik mezelf drijven. Misschien moet ik hier maar gewoon mee ophouden. Ophouden met leven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Marethyu schreef:
    (...)
    [Okay, I'm laughing now.
    En waar is iedereen o.o]

    [Ik weet in ieder geval dat Jace en Julian in zaal 3 zijn. Sasha en Patrick in slaapzaal van begeleiders. Danny zaal 2.
    O en Mignon bij het meer. Rest weet ik niet.]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 17:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marethyu schreef:
    (...)
    [Okay, I'm laughing now.
    En waar is iedereen o.o]

    [Je mag wel naar Aislyn komen, ze is in de cafetaria. And I'm bored to death.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Je mag wel naar Aislyn komen, ze is in de cafetaria. And I'm bored to death.]

    [Ik stuur Rani wel op je af dan (: momentje]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patrick Hathaway
    Stilletjes luister ik hoe Sasha's trillerige stemmetje alles uitlegt. mijn eerste gedachte was dat hij loog, dat hij zichzelf probeerde te beschermen. Want dat was ik gewend van de jongen; munipulatie. Maar de manier waarop hij trilde en uiteindelijk in huilen uitbaarste, dat was geen acteerwerk. hij had dus mijn geheim beschermt tegen over de anderen. ik wil net een vraag stellen als hij nog iets toevoegt aan het verhaal.
    'En ik heb Alexis geneukt opdat ze jou met rust zou laten,' huilt hij. Huh. Nou dat verklaart waarom ze plots geen interesse had.
    'Dus... Mignon heeft me gedrogeerd en jij...' Probeerde me te beschermen. Ik zeg het niet luid op, het is zo... moeilijk te geloven....

    Jace Dream Duval
    ik voel me bijna teleargestelt als Julian van me af klimt. glimlachend ga ik weer liggen, waardoor mijn ademhaling langzaam weer normaal word.
    'vind je het gek?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    Ik kijk naar het plafond, dat me nu echt begint te vervelen.
    Ik probeer weer overeind te komen -Wat nu ook lukt- en ik loop richting een deur waar 'badkamer, jongens' op staat. Ik open de deur en stap naar binnen. Dan ga ik naar de wasbak en doe de kraan aan, ik vul mijn handen, die ik in een kommetje hou, met water en plens het in mijn gezicht. Dan kijk ik in de spiegel. Mijn pupillen staan groot in mijn irissen. Dus ik heb echt iets genomen? Ik lach weer even. Dat kan toch helemaal niet!
    Na even naar mezelf te hebben gekeken loop ik wankelend terug naar de bedden.
    Ik kijk even rond. Wat was nou echt mijn bed? Die!
    Ik loop erheen en laat me er op vallen. En opnieuw kijk ik weer naar het plafond.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 17:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julian Dan Forli
    "Nope," ik schud mijn hoofd. "Ik weet ook wel hoe eng ik ben."
    Ik giechel en draai mijn hoofd richting Jace, die ook nog altijd glimlacht. Dat staat hem zoveel beter dan zijn gewone afstandelijke blik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sasha

    "Dus... Mignon heeft me gedrogeerd en jij..."
    Hij maakt zijn niet af, dus doe ik het maar voor hem.
    "Had te laat door wat ze echt van plan was," snik ik. Ik veeg mijn tranen weg met de rug van mijn hand en draai me weg van Patje. Ik voel me vernederd, en bloot. Zie je wel, gevoelens zijn nergens goed voor. Als ik nou verdorie niet geprobeerd had Jace in bed te krijgen, dan had ik vast eerder op het feest geweest en waren de drinkglazen me eerder opgevallen. Wat een idioot ben ik toch.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.