• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*voert ondertussen een discussie op omegle over of roodharigen wel of geen ziel hebben*]
    Rani
    Mijn brein was dood. Helemaal dood. Misschien moest ik het begraven! Ik fronste, kon je je brein begraven? Om een of andere reden was het heel erg hilarisch dat ik het niet wist en kwam ik hikkend van de lach het cafetaria binnen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    (wow, mag ik een sammenvatting? en waar kan annabelle invallen?)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Jace Dream duval
    'Ja, super eng,' zeg heel serieus, maar met pretlichtjes in mijn blauwe ogen. wat er ook in die cola zat, het was verdomt goed voor me! hoewel ik me wel al wat minder wazig dan eerst voelde. 'ik ben nog nooit zó bang geweest!'

    Patrick hathaway
    Ik blijf stil, niet zeker van wat ik hier mee aan moet. toch is er één vraag die in mijn gedachten blijft brandn.
    'Maar waarom...' begin langzaam, terwijl ik mijn ogen sluit tegen het veel te felle licht.
    'Waarom kan het je iets schelen, Sasha? Zover ik weer geef jij toch om niets?' Mijn stem is veel te zacht voor de situatie, maar ik ben in de war. 'Waarom probeerde je me te... beschermen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wel! Roodharigen zijn cool! <3]
    Aislyn Paige Valentina
    Ik stopte net wat eten in mijn mond als ik weer mijn buik hoor grommen, waarna ik als een zwerver mijn broodje snel mijn mond instop en wat drinken door mijn keel jaag. Als ik alles op heb, gromt mijn buik nog een beetje, maar het was niet meer zo erg als eerst – waar ik al heel blij mee was. Een meisje kwam hikkend van de lach de cafetaria binnen en ze trok mijn aandacht, net zoals sommige anderen die er zaten, en ik kon niets anders dan stom naar haar lach zitten te staren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mignon

    Ik blaas alle lucht uit mijn kleine lichaam en laat me naar de bodem zakken. Vrijwel meteen snakt mijn lichaam weer naar adem. Onder invloed van mijn instinkt zwem ik weer, in paniek, naar boven. Ik hap naar adem. De tranen voel ik weer achter mijn ogen prikken. Laffe hond. Ik ben niet meer dan een laffe hond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Julian Dan Forli
    Ik prik hem nog een keer in zijn buik.
    "Há, goed zo. Vrees mij maar, meneer Duval!"
    De kamer stond iets rechter dan net en ik kon al wat helderder nadenken. Ik lag ontzettend lekker op dit bed, hoewel het nogal krap was omdat het maar een eenpersoonsbed was. Ik lag zij aan zij met Jace, maar het was niet onprettig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Why thank you. *redhead*]
    Rani
    Waaaaaarom draaide alles? Of draaide ik? Nadat ik een paar seconden fronsend een poging had gedaan tot nadenken kwam ik tot de conclusie dat het toch echt aan de kamer lag. Toen ik omviel en languit op de grond kwam te liggen - of misschien lag ik wel op het plafond, wie zou het zeggen? - merkte ik dat het hielp als ik stil stond.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ik ben even eten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "Maar waarom... Waarom kan het je iets schelen, Sasha? Zover ik weer geef jij toch om niets? Waarom probeerde je me te... beschermen?"
    Ik haal mijn schouders op zonder hem aan te kijken. Ik wil een sigaret en wel nu meteen. Domkop.
    "Omdat ik je een belofte gemaakt heb en ik me daar altijd aan hou. Omdat je al een keer door deze hel geweest bent en dat niet nog een keer hoeft mee te maken. En simpelweg omdat ik niet met gedrogeerde mensen naar bed ga."
    Ik mag dan wel mensen manipuleren om mijn zin te krijgen, ik doe uiteindelijk niks dat ze niet willen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jace Dream Duval
    Een nieuwe giechel ontsnapt mijn lippen en ik grijp metteen zijn hand zodat hij me niet weer kan porren of kietelen. Want alle grapjes ten zijde, dát vreed ik dus wel.
    'komt voor elkaar, meneer Dan forli!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Echt?! ;D -jealous-
    Viel ze trouwens nou om? Want anders slaat mijn post nergens op...]
    Aislyn Paige Valentina
    Er was een klein deel van mezelf dat erg behulpzaam was, en helaas kwam dat op dit moment naar boven. Het meisje viel languit op de grond en ik liet mijn bord en beker op de tafel staan, waarna ik naar haar toe snelde en me over haar heen boog. ‘Lief – eh, meisje, gaat het?’ Een stomme gewoonte van mij was altijd om iemand ‘liefje’ te noemen, maar aangezien het nu nogal een rare situatie was, slikte ik het maar in. Ik durfde het aan haar zachtjes heen en weer te schudden en af te wachten of ze hierop zou reageren. Kom op, reageer nou…


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Julian Dan Forli
    Ik schiet alweer in de lach als hij op dezelfde toon antwoord geeft.
    "Weet je, je bent veel leuker zo, als je lacht," zeg ik vrolijk. Ik dacht weer terug aan de Jace bij het meer. Hij leek wel een heel anders persoon nu!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik ga eten xd Tot straks!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patrick Hathaway
    Langzaam knik ik en doe ik mijn ogen weer open. Sasha zit met zijn rug naar me toe, ik heb geen idee wat ik verder moet doen. Vermoeid ga ik weer in het bed liggen.
    'Bedankt,' fluister ik met een zucht. Wat een rotdag. Mignon gaat hier veel problemen mee krijgen.

    Jace Dream Duval
    'Weet je, je bent veel leuker zo, als je lacht,' zegt Julian met een vrolijke toon. glimlachend draai ik me op mijn zij, iets dat veel comfortabeler is.
    'nou, misschien meot ik vaker onder invloed van iets zijn,' grijns ik naar hem. Het meeste is al uitgewerkt vreemd genoeg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Marethyu schreef:
    [Ik ga eten xd Tot straks!]

    Eet ze! Tot zo ;)


    Quiet the mind, and the soul will speak.