• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jace Dream Duval
    'Nope, maar we zullen het wel horen als hij het overleeft,' zeg ik glimlachend, waarna ik een trek aan hetelastiekje geef. Het is puut in de hoop dat ik me minder duizelig voel. 'en wat heb jij allemaal gedaan in de tussentijd?'

    [dus wanneer kan ik Cassia Sasha/Mignon laten komen pesten met de drugs? ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lol Danny ligt buiten op de grond. Te lachen. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Van mij mag je hoor.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Julian Dan Forli
    "Uhm," hier moet ik even over nadenken. "Ik heb net Patrick weggedragen met Cassia, naar de slaapzaal van de begeleiders." Maar daarvoor? Ik weet het niet. Mijn herinneringen zijn op het moment niet helemaal helder. Ik zou bijna denken dat er wat in mijn cola zat of zo, maar dat is echt onmogelijk op een kamp als deze.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Quinn
    Raine loopt niet met me mee. Dan niet. Moet zij weten. Na wat heel lang lijkt, maar dat kan ook door de honger komen, heb ik tomaten gevonden, die ik snel opeet. Ze vullen niet heel erg, maar van dat zoeken word ik alleen nog maar pissiger, dus besluit ik maar maar de piano te gaan. Even sta ik er vertwijfeld naar te kijken. Ik durf geen toetsen aan te slaan vanwege het water, dus ga ik eerst naar mijn kamer en haal mijn dekenhoes. Weer terug bij de piano gooi ik de klep open, en ga er half in hangen, met mijn middel op de rand, en dep heel voorzichtig al het water eruit. Hopelijk was ik snel genoeg geweest. Als dit ding het niet meer deed ging ik officieel uit het raam springen ofzo.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassia Sterling
    Met de zak drugs in mijn handen zet ik de muziek af. Het feestje was helemaal uit de hand gelopen. Daarna draai ik me weer naar het kantoortje, waar ik Sasha en mignon vind. De deur sluit ik achter me en de drugs leg ik op eht bureau.
    'Patrick is buitenwesten,' vertel ik. nog stteds. 'waar komen dez vandaan?' ik wijs naar de zak en wacht af.

    Jace Dream Duval
    'hopelijk blijft hij nog even buiten westen,' antwoord ik terwijl ik mezelf uitrek. Ik heb me in geen jaren zo gevoeld als nu. 'voel jij je ook zo raar?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Ik was het wel. Een gewetenloze rokkenjager die alleen maar om zijn eigen plezier geeft. Maar hier-.Ik genees hier zeker weten niet van mijn geaardheid, maar misschien wel van mijn gedrag."
    Ik kan eigenlijk geen medelijden met hem hebben maar toch, iets in mijn lichaam zegt dat ik dat wel moet hebben.
    "Je snapt het niet," zeg ik zacht.
    "Jij verkracht geen mensen."
    De woorden die ik nu zeg heb ik nog nooit gezegd. Bevend sta ik op en ik loop naar het raam. Mijn handen laat ik op de vensterbank rusten en ik kijk naar het bos. De vogeltjes fluiten vrolijk en alles gaat gewoon verder. Voor mij heeft zo'n bos als deze zo'n extra zware lading. Vanaf het moment dat we het bos inreden voelde ik het. Het sloeg op mijn keel. Het benauwde me.
    "Ik zeg dat de drugs van mij zijn. Dat ik ze in je tas heb gestopt. Dat ik Patrick heb gedrogeerd. Alles, ik vertel de waarheid, aan iedereen."
    Ik draai me weer terug naar Sasha.
    "Ik weet waar je mee bezig bent. Hoe je Patrick weer zijn oude laat worden. Ik weet het, ik voel het."
    Het is even stil maar dan komt Cassia binnen. Ze legt de Drugs op het bureau.
    "Patrick is buitenwesten. Waar komen deze vandaan?"
    Even kijk ik naar Sasha en ik zucht. Ik haal de XTC en de Codeïne uit mijn buidel. Ik leg de rest van de drugs naast de GHB op tafel.
    "Ze zijn van mij."

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 15:41 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Raine Yuliane Highfort
    Ik luister aandachtig mee naar het gesprek van de twee jongens, ze hebben me nog niet opgemerkt. Totdat ik iemand buiten hoor lachen, ik draai me om. De jongen die Danny heet ligt op de grond met z'n handen te graaien naar de kiezelsteentjes. Ik trek m'n wenkbrauwen op. bijzonder.

    [Ik pas aan.']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Julian Dan Forli
    "Daar ben ik het wel mee eens," grijns ik. Patrick mag zeg maar nog wel de hele zomer buiten westen blijven.
    "En ja, best wel. Een beetje wazig. Half dronken of zo. Was de cola wel echt cola?" Dus ik ben niet de enige die zich zo lomp voelt. Misschien helpt een hete douche wel.
    Ik doe een poging mezelf weer uit bed te laten glijden, maar het trappetje heeft zich plotseling verplaatst waardoor ik gewoon maar meteen naar beneden spring en even wankel. Misschien toch maar even wachten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Is er nog iemand niks aan het doen die even kan binnenwandelen bij Quinn die opzekop in een piano hangt? Zometeen gaat hij denk ik een föhn zoeken.. ;p]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    "Je snapt het niet. Jij verkracht geen mensen."
    Natuurlijk verkracht ik geen mensen. Ik ben geen idioot. Hoewel ik er wel van hou als ze een beetje tegenstribbelen, doe ik zoiets iemand niet aan. Hoe kon ze dat ooit van mij gedacht hebben.
    "Ik zeg dat de drugs van mij zijn. Dat ik ze in je tas heb gestopt. Dat ik Patrick heb gedrogeerd. Alles, ik vertel de waarheid, aan iedereen. Ik weet waar je mee bezig bent. Hoe je Patrick weer zijn oude laat worden. Ik weet het, ik voel het."
    Ik kijk haar met grote ogen aan.
    "Vertel het niemand," zeg ik zacht. Ik wil nog vragen hoe ze het weet, maar dan komt Cassia binnen.
    "Patrick is buiten westen. Waar komen deze vandaan?"
    Ik hou mijn mond zodat Mignon het verhaal kan doen. Maar ik kan haar zich zo niet in de nesten laten werken. Het kan niet, ze zal er te hard voor gestraft worden.
    "Ze probeerde mij te drogeren maar gaf per ongeluk het glas aan Patrick. De redenen waarvoor hebben we net besproken en die houden we tussen ons," zeg ik snel.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 15:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jace Dream Duval
    'kijk je uit?' vraag ik met een lach als Julian bijna omvalt. dan denk ik na over zijn vraag. 'ik denk het, het smaakte als cola. Maar ik voelme... ik weet niet. niet echt dronken, maar iets anders.' Met dronkenheid had ik wel ervaring. ik vroeg me af of ik wel recht kon staan nu, maar proberen deed ik niet.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 15:51 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik heb mijn post even aangepast.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [oh, wacht o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.