• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Ja, van Rani, Rose.. whatever. Ik snap er echt geen fuck meer van. -blond-]

    [Rose is het meisje dat Rani speelt, ze is nu bij mij op de bank aan het hangen in real life, en Rani ligt in haar bed.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    En nu weet ik niet meer wat ik moet doen D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Catherine

    Hij leunde zijn hoofd op mijn schouder, zuchtte en keek me toen aan. Een glimlach sierde zijn gezicht, en ik kon het niet laten om een vlinderlicht kusje op zijn lippen te drukken. Waarom was hij nou zo leuk? Ik weet zeker dat in de tijd dat ik hier zit, nog wel een paar keer in de isoleercel beland met al die mensen hier.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cassia Sterling
    'Dit is geen onderhandeling, Sasha. Geef dat pakje maar hier.' Ik hou mijn hand uit naar de jongen. 'Het is tijd voor je om naar bed te gaan.

    [Uh, laten slapen en dag 3 straks beginnen? :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    Ik had me snel omgekleed en kroop onder de lakens. Het wazige gevoel was inmiddels helemaal uit mijn hoofd, maar ik kon de slaap niet vatten. Ik keek om de minuut op de klok, maar pas nadat ik het 3 uur had zien worden, viel ik eindelijk in slaap.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Let them fall asleep at the covers next to the piano?]
    Quinn
    Ze drukte een heerlijk klein kusje op mijn lippen en ik sloot genietend mijn ogen, waarna ik me om liet vallen op de dekens en haar tegen me aantrok. Mijn vingers gleden door haar haren en ik kuste haar net zo'n klein kusje terug.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    "Dit is geen onderhandeling, Sasha. Geef dat pakje maar hier. Het is tijd voor je om naar bed te gaan."
    Ik barst in lachen uit.
    "Nou excuseer moeder, ik heb geen zin om te slapen."
    Het enige dat ik nu in bed kan doen is liggen piekeren of rukken en ik heb in beide geen zin. Ik stop mijn pakje sigaretten in mijn broek, vlak bij mijn kruis.
    "Kom haar halen zou ik zeggen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Catherine

    Hij trok me zachtjes tegen hem aan, en zijn vingers streken door mijn haren. Vervolgens gaf hij me een klein kusje, en ik nestelde me tegen hem aan. Ik snoof de geur van zijn haren op, en gaf hem nog een kusje op zijn mondhoek.

    [Sure :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    FreckledEmo schreef:
    (...)
    [Rose is het meisje dat Rani speelt, ze is nu bij mij op de bank aan het hangen in real life, en Rani ligt in haar bed.]

    [Oh. -,- Dus Aislyn is nu ook dood? :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Darling, hij stak het in zijn broek, niet zijn broekzak :Y)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Quinn
    Ik gaf een speels likje over haar wang, en rolde op mijn buik. Ik gaf haar nog een kus op haar lippen, en ging toen neerliggen, mijn hoofd op haar borst, en sloot mijn ogen. 'Weltruste,' fluisterde ik zachtjes.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Danny

    Ik kijk op de klok.
    "Ja, het is ook niet leuk." Ik stond op.
    "Ik denk dat ik naar de zaal moet." Zeg ik.
    "Ik spreek je nog wel."
    Ik snel de zaal uit en ga richting zaal 2 en opende de deur, snel stap ik binnen.
    Ik loop snel naar mijn koffer en pak er een pyjama uit, in de badkamer kleed ik me razendsnel om en schiet in bed.
    Nu pas merk ik hoe moe ik eigenlijk ben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cosette schreef:
    [Darling, hij stak het in zijn broek, niet zijn broekzak :Y)]


    oops. o.o Wacht, herschrijven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    Koppig kind. Best, zijn keuze. Ik liep naar de deur van zaal 2 en draaide me weer naar Sasha.
    'Sasha, je zei zelf dat je een zware dag had. Ga naar bed of slaap buiten, kies maar.'
    Ik ben zelf ook doodop en dit is nu niet iets waar ik zin in heb.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.