• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jace Dream Duval
    Het bleef erg stil tussen ons, maat ik keek niet weg. ik zag het niet, Julian keek niet naar me op een speciale manier. dus was dat ook iets was Sasha gewoon had bedacht? Ik snapte echt niets van die jongen... Maar ik moest toegeven dat Julian mooie ogen had.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Verveeld liep ik het cafetaria in. Je mocht hier werkelijk niks! Ieder mens had toch behoefte aan seks? Ik kon echt geen zomer zonder dat.. Zuchtend ging ik aan een tafel zitten en staarde voor me uit. Wat zou Quinn nu aan het doen zijn?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (dus wat doen we nu met Sasha? o.o)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Talisman schreef:
    [Rani was toch al in de cafetaria of whatever met Aislyn? of is dat weer iemand anders? :'D I do not get it anymoree~ 8D]

    [Oops ;x Volgens Rose is Rani even iets te stoned om dat te merken.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Rooba schreef:
    Catherine

    Verveeld liep ik het cafetaria in. Je mocht hier werkelijk niks! Ieder mens had toch behoefte aan seks? Ik kon echt geen zomer zonder dat.. Zuchtend ging ik aan een tafel zitten en staarde voor me uit. Wat zou Quinn nu aan het doen zijn?

    [Hoooorrr het föhngeluuiddd... @.@]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [er zat toch een deur tussen? :3 of ben ik nu een beetje dom bezig? :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [mjaah, maar ik denk dat je dat toch wel hoort, of niet? En Quinn is nu even te druk om terug het cafetaria in te lopen.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Julian Dan Forli
    Na een tijdje voelde ik me helemaal ongemakkelijk worden en tot mijn grote schaamte voelde ik een blos opkomen op mijn wangen.
    Ik sloeg mijn ogen neer en keek weg, terwijl ik wanhopig zocht naar een onderwerp om over te praten. Het was hier warm.
    "Eh, dus, wat denk je dat we morgen gaan doen?" vroeg ik opgelaten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [okeeik laat dr wel komen ;D verveel me toch een beetje]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Is stonedheid besmettelijk? 0.0 Volgensmij... Is Rose ook een beetje stoned..]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Catherine

    Mijn gedachten werden verstoord door een geluid van een.. Föhn? Fronsend stond ik op en liep richting het geluid. Uiteindelijk kwam ik aan bij de deur richting de opslag, waar de piano ook stond.. Zachtjes opende ik de deur, en zag Quinn giechelend de piano föhnen. Ik lachte even. ''Wat doe je?'' vroeg ik, terwijl ik richting de piano liep.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabelle

    "Maar ik ben er vanaf gegaan, sinds ik blessure aan mijn enkel kreeg." zei hij, en keek naar zijn enkel.
    "Ik dans hip hop en een beetje breakdance. Het spijt me van je enkel. Het is vast vreselijk om door zo'n obstakel niet meer te kunnen dansen." zeg ik.
    "Maar... vertel me eens waarom jij hier zit..."


    Now life has killed the dream I dreamed

    Jace Dream Duval
    Ik had me niet gerealiseerd dat ik mijn adem inhield, maar blijbaar was dat zo. Julian keek ongemakkelijk weg en ik richtte mijn ogen op hij grijze plafond.
    'Uhm, iets vermoeiend or vernederends,' gok ik met een zucht.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Grappig hoe iedereen meteen Sasha verdenkt.]


    Sasha

    Als mijn sigaret op is, voel ik me allesbehalve beter. Ik besluit mijn gitaar te halen en meteen nog een paar sigaretjes. Compleet roekeloos, te moe om na te denken, neem ik maar een heel pakje mee. Ik kleermakerszit ik tegen de muur van de slaapzaal zitten zodat ik kan uitkijken op het meer. Ik steek eerst nog een sigaretje op en begin dan een beetje te tokkelen. Opnieuw komen de woorden vanzelf. God, wat ben ik in een melodramatische bui zeg. Ik heb zin om mezelf in elkaar te meppen. Maar dat doe ik niet want dat zou Felix te leuk vinden.

    [Vervang in dat liedje het zinnetje "I can stop loving you" door "I think of only you" :'). Sasha doet niet aan liefde.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Quinn
    'Hua?' Ik hoorde Catherine opeens tegen me praten en klom snel uit de piano, waarbij ik de föhn uitzette. Ik landde op mijn vochtige beddengoed en raakte half in de knoop, waarna ik maar besloot op de grond te gaan zitten. Ik was echt een beetje duizelig.. Ik pakte haar hand en trok haar naast me op de grond. 'Ik föhnde een piano, zoals je ziet. Hij moet droog worden, anders gaat hij dood, en ik dus ook,' Zei ik.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.