• Oh gosh. Mijn vader kreeg vandaag te horen dat de dochtertje van één van zijn vrienden bijna ontvoerd was door een of andere Roemeen. Ze was ergens in een park met een paar andere kinderen aan het spelen tot dat een man haar plotseling optilde en wegliep, toen de vader (die vriend dus) dat zag ging hij er meteen achteraan, maar toen de kidnapper dat doorkreeg liet hij haar meteen los en liep weg.

    My god, ik durf al niet meer met m'n hond naar het hondenpark te gaan omdat daar allemaal zigeuners onder de brug staan geparkeerd (die mijn leerkracht wiskunde bedreigd hebben!) en nu krijg ik dit te horen..
    Tegenwoordig kan je gewoon nergens meer alleen heen gaan.

    Hebben jullie ook ooit zoiets meegemaakt? Of kennen jullie zo iemand?

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 19:51 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Vroeger liep bij ons een zogenaamde kidnapper in de buurt rond, maar er is in feite niets spannenders gebeurd dan dat iemand zei hondjes te hebben en die te willen laten zien.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Roemenen en zigeuners zijn twee verschillende volken, en ze zijn niet allemaal hetzelfde <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik word heel chagerijnig dat er persé bij moet staan Roemeen, want ik ga ieder jaar op vakantie in Roemenië en die mensen zijn harstikke tof. Sorry, maar het is altijd hetzelfde gezeik daarover. Trouwens Roemenen en zigeuners zijn anders.

    Maar in ieder geval, wel super rot voor dat meisje en haar ouders. Ik hoop dat ze nog gevonden wordt.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 19:58 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 19:55 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Leite schreef:
    Ik word heel chagerijnig dat er persé bij moet staan Roemeen, want ik ga ieder jaar op vakantie in Roemenië en die mensen zijn harstikke tof. Sorry, maar het is altijd hetzelfde gezeik daarover.

    Maar in ieder geval, wel super rot voor dat meisje en haar ouders. Ik hoop dat ze nog gevonden wordt.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    RainbowDash schreef:
    Roemenen en zigeuners zijn twee verschillende volken, en ze zijn niet allemaal hetzelfde <_<


    comfort in c h a o s

    RainbowDash schreef:
    Roemenen en zigeuners zijn twee verschillende volken, en ze zijn niet allemaal hetzelfde <_<


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Waarom moet er altijd Roemeen en Zigeuner staan?
    Kan het niet gewoon een man en een groepje mensen zijn?


    "Ignite, my love. Ignite."

    :/ het topic gaat niet speciafiek over die Roemenen & Zigeuners, dus ik snap niet waarom iedereen daar vooral op ingaat.. In dit geval ging het nou eenmaal om een Roemeense man & een groepje zigeuners. Dat hoeft niet gelijk te zeggen dat iedereen zo is, ik snap niet waarom iedereen daar zo'n probleem van maakt. Ze scheert niemand over één kam..

    Maar even ontopic dus.
    Ik heb een paar jaar terug gehoort dat mijn oom in Indonesië (waar die oorspronkelijk vandaan komt) als baby is ontvoert voor losgeld.
    Waarom zou ik niet weten want zo rijk waren zijn ouders niet..

    Mensen zeik toch niet zo. Dat is het hele punt van dit topic niet eens :')


    -

    NewUsername schreef:
    Waarom moet er altijd Roemeen en Zigeuner staan?
    Kan het niet gewoon een man en een groepje mensen zijn?


    Omdat die vriend van m'n papa zei dat 't een Roemeen was, ik citeer alleen maar ;).
    En die zigeuners onder de brug hebben mijn leerkracht van wiskunde al bedreigd toen hij met zijn hond ging wandelen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    RainbowDash schreef:
    Roemenen en zigeuners zijn twee verschillende volken, en ze zijn niet allemaal hetzelfde <_<


    Hmm, bij mijn weten heb ik dat niet gezegd hoor. Beter lezen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.